שלום לכולם! שאלת הדיוט על רכיבה.

שלום לכולם! שאלת הדיוט על רכיבה.

מה נשמע? יש לי אופני ראלי A3 (כן, אני יודע, רובכם לא הייתם מוכנים לעלות עליהם
), ובדר"כ אני משתמש בהן לרכיבה בתוך העיר. יש לי כמה שאלות. 1. איזו רמה של שטח האופניים האלו יכולות לשאת? 2. אם אני רוצה להחליף חלק אחד מהן כדי לקבל השפעה מקסימלית על איכות הרכיבה, מה זה יהיה? 3. מה עושים ברכיבת כביש בלילה חוץ מלשים נצנץ ופנס? יש פה מישהו שמשתמש במראות כמו באופנוע? אני מרגיש מאוד לא בטוח לעפימם עם הנהגים שמרגישים רע שיש אופניים לפניהם.
 
יש מה לעשות

1. האופניים יכולים לשמש כאופניי טיולים בשביליי קק"ל וגם בשבילים ברמה טכנית מתונה. 2. לא הייתי משקיע כסף באופניים אך אם כבר, אז הייתי מחליף את בולם הזעזועים (אם יש) ורוכש זוג פדלים קליפלס 3. יש מראות אופניים קטנות שמתחברות לקצה צינור הכידון. בהצלחה
 

valentin

New member
רכיבת לילה

- תשתמש ב2 נצנצים: מהבהב וקבוע. - פנס קידמי טוב לא ניתן לקנות בארץ. מומלצ ניטען עם הספק של לפחות 10W אבל, אם אינך רוכב בחושך ממש אפשר לדלג על התענוג היקר ($80-$100) - במקומך, היתי מחליף את המסגרת :)
 

hugoboss

New member
שדרוג של פדלים קליפלס

אני חושב ששדרוג של פדלים קליפלס זה ישפר מאוד את רמת הרכיבה שלך. ןגם תוכל להעביר אותם לאופניים הבאות. עלות פדלים מתחיל מ 300 ש"ח עלות נעלים (חייבים) מתחיל גם מ- 300 ש"ח סה"כ השקעה כ- 600 ש"ח יותר מזה זה רק אופניים חדשות
 

steiff

New member
עוד הצעות

אוהד, כל השקעה באופניים ברמת A3 תהיה גבוהה יחסית לעלות הראשונית של האפניים, אבל אתה לא צריך להתבייש בהן. אני אגלה לך סוד שגם אני רכבתי על ראלי (A600) עד לפני חודש בערך. תמיד אפשר להחליף צמיגים, משכך, מערכות ומעבירים אבל השקעות מסוג זה כדאי לעשות רק אחרי שהגעת למסקנה ש"אופני הרים עושים לך את זה". להערכתי האופניים יתאימו כמעט לכל שטח (אל תתרגל קפיצות, כמובן, אבל אתה תוכל לרכב בכל שביל ואפילו בסינגלים רגועים). אולי הייתי משקיע בכסא מרופד דוגמת Velo Plush. זו השקעה של בערך 120 ש´ח שתשפר את איכות חייך בסביבות קופצניות. וכמובן - קסדה. באשר לרכיבת לילה: קודם כל חבוש קסדה, פנס ונצנץ, מחזירי אור כחוק (על הפדאלים וגם מאחור). כדאי גם ביגוד מתאים (עם מחזירי אור). מראה בהחלט יכולה לעזור. אני משתמש. אם כי בנסיעה בסבך היא קצת מפריעה.
 
למעלה