caroline barina
New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif בעיות עם סלקום...
לפני מספר ימים (12 לייתר דיוק) ביצענו עסקת שידרוג של 2 מכשירי אייפון ומכשיר נוקיה אחד בסלקום. נאמר לנו שאת עסקאות האייפונים אי אפשר לבטל - סבבה. אתמול צלצלתי לכוכבית 123 על מנת לשאול אם בביטול עסקה (של מכשיר הנוקיה) אני יכולה להגיע לבד או עם אחד ההורים (שהם אלו המשלמים), הנציג אמר שאני מחוייבת להגיע עם אחד מהם ושאני אזדרז כי נשארו לי יומיים (היום ומחר) על מנת לבטל את העיסקה. הגעתי עם אמא למרכז המכירות, נציגת השירות הסבירה לי שאי אפשר לבטל עסקה שנעשה במרכז המכירות. העניין הוא - שאף אחד לא אמר לנו את זה לגביי מכשיר הנוקיה! יותר מזה, החתימו אותנו על כמה וכמה עמודים (קיבלנו העתק רק של חלקם!) ועל הדף שמציין שאי אפשר לבטל עיסקה (כל עסקה) לא החתימו אותנו! אני יודעת שכל עיסקה שמבצעים ניתן לבטל תוך 14 יום - ללא יוצא מן הכלל! כשמנהל החנות הגיע לשיחה עם הנציגה, הוא הסביר לי שאי אפשר לבטל כי סלקום לא יוכלו להשתמש במכשיר לאחר מכך ולמכור אותו.. מצד שני, אם הייתי קונה את אותו המכשיר דרך הטלפון או האינטרנט - הייתי יכולה לבטל עיסקה...... עכשיו, תגידו לי בבקשה מה אני יכולה לעשות.. אני רוצה לבטל את העיסקה הזאת! לא רוצה את הטלפון הזה!! גם הנציג בטלפון אתמול בערב אמר לי להזדרז כי נותרו לי יומיים, גם הטעות של הנציג שהחתים אותנו על כל המסמכים פרט למסמך החשוב ביותר... התשובה של המנהל היום הייתה פשוט "אז תתבעי אותנו", אני מרגישה כל כך מרומה.... כל כך כועסת..... אשמח לדעתכם בעניין..
לפני מספר ימים (12 לייתר דיוק) ביצענו עסקת שידרוג של 2 מכשירי אייפון ומכשיר נוקיה אחד בסלקום. נאמר לנו שאת עסקאות האייפונים אי אפשר לבטל - סבבה. אתמול צלצלתי לכוכבית 123 על מנת לשאול אם בביטול עסקה (של מכשיר הנוקיה) אני יכולה להגיע לבד או עם אחד ההורים (שהם אלו המשלמים), הנציג אמר שאני מחוייבת להגיע עם אחד מהם ושאני אזדרז כי נשארו לי יומיים (היום ומחר) על מנת לבטל את העיסקה. הגעתי עם אמא למרכז המכירות, נציגת השירות הסבירה לי שאי אפשר לבטל עסקה שנעשה במרכז המכירות. העניין הוא - שאף אחד לא אמר לנו את זה לגביי מכשיר הנוקיה! יותר מזה, החתימו אותנו על כמה וכמה עמודים (קיבלנו העתק רק של חלקם!) ועל הדף שמציין שאי אפשר לבטל עיסקה (כל עסקה) לא החתימו אותנו! אני יודעת שכל עיסקה שמבצעים ניתן לבטל תוך 14 יום - ללא יוצא מן הכלל! כשמנהל החנות הגיע לשיחה עם הנציגה, הוא הסביר לי שאי אפשר לבטל כי סלקום לא יוכלו להשתמש במכשיר לאחר מכך ולמכור אותו.. מצד שני, אם הייתי קונה את אותו המכשיר דרך הטלפון או האינטרנט - הייתי יכולה לבטל עיסקה...... עכשיו, תגידו לי בבקשה מה אני יכולה לעשות.. אני רוצה לבטל את העיסקה הזאת! לא רוצה את הטלפון הזה!! גם הנציג בטלפון אתמול בערב אמר לי להזדרז כי נותרו לי יומיים, גם הטעות של הנציג שהחתים אותנו על כל המסמכים פרט למסמך החשוב ביותר... התשובה של המנהל היום הייתה פשוט "אז תתבעי אותנו", אני מרגישה כל כך מרומה.... כל כך כועסת..... אשמח לדעתכם בעניין..