שלום לכולם

BlackBoots

New member
שלום לכולם ../images/Emo8.gif

אני מתכנן על פיסיקה כמקצוע. פיסיקה היה הצד החזק שלי בתיכון ואני מתעניין בו גם בשעות הפנאי אז מכאן אני בטוח שעלי לבנות על זה, בתקווה להשיג דוקטורט. הבעיה היא שכפי שאני רואה את זה, רוב הפיסיקאים בסופו של דבר הופכים למרצים באוניברסיטה או מורים בתיכון. מה אתם חושבים? האם בארצנו יש גם מקום לפיסיקאים בנושאים יותר פרקטיים? האם אני יכול לבנות קריירה מצליחה מזה?
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
בהחלט

המחקר יותר ויותר מתפתח בארצנו. פיסיקאים רבים כיום מתעסקים בשלוחות המחקר למיניהם, בארץ ובעולם. מסלול לדוקטורט בפסיקה הוא מסלול לא קל שבמהלכו אתה יכול ללמד בבית ספר או להרצות באוניברסיטה, אבל השאיפה המרכזית שלך בכל מקרה צריכה להיות מחקר ופרנסה ממחקר (מין הסתם, התחום המחקרי הפיסיקלי הולך לתפוס מקום מכובד בעתיד בעקבות גילויי הפסיקה הקוונטית ותורת המיתרים).
 
כן ברור...

למיטב ידיעתי בתעשיות עתירי טכנולוגיה ומדע צריכים פיזיקאים... לא תהיה לך עם זה בעיה אל תדאג... בזה תהיה בטוח... פיזיקה זה לא מקצוע שאתה יכול להגיד עליו "וואי, ואם לא תהיה לי עבודה בזה...".... אין שום מצב שבעולם עתיר טכנולוגיה כמו שלנו לא יזדקקו לאנשים עם השכלה במקצועות מדעיים כמו פיזיקה, כימיה או ביולוגיה... השאלה של איפה בדיוק יש ומה יש זה אני לא יכול להגיד בבירור... אבל יש בטוח עבודה בזה...
 
למעלה