שלום לכל חברי הפורם
האם הקטע הבא מדבר אליכם? ומהן התחושות שלכם,? , , לקוח מתוך "פרקים נבחרים בפסכיטריה " בעריכת ח. מוניץ . הפרעות ליקוי בקשב "ליקוי בקשב-……………………. פעילות יתר…………………….. אימפולסיביות………………….. תסמינים אילו מביאים. כמובן את הילד ליצירת מצב רגשי בעייתי בשלושה מישורים: הסתייגות וריחוק מסוים אצל האם ,הרואה בהתנהוגתם כישלון מסוים שלה .האידאה אם ילד נבדקה…….הראתה שהדיס הרמוניה שנוצרה ביו האם לילד בגיל הרך בעקבות ההיפר קנטיקה של הילד נמשכת שנים רבות מאוחר יותר. במעקב שנעשה נמסר שילדים אלו פיתחו מאוחר בחיהם קשיים בין אישיים במקצועם .שנית , בבית הספר ילדים אלו מפריעים למורים, אשר במודע או שלא במודע מגיעים לעמדות התנגדות לילדים אלו המוצאים את עצמם בעמדת כישלון ותסכול , לעומת ילדים אחרים. שלשית בחברה: ילדים אלו נדחים ע"י חבריהם , פרט להשתייכותם לקבוצת הליצנים שבכיתה. הם אינם אהודים ומרוחקים ממשחקים או מתפקידים בחברה. מעגל הקסמים שנוצר אז , כפי שמתאר אותו נושפיץ. הוא של השגיות נמוכה , דחייה ותסכול, ירידה בערך העצמי והשגיות נמוכה עוד יותר לפחות אצלי תחושת הדחייה והבדידות בתוך קבוצה חברתית קיימת עד עצם היום הזה."
האם הקטע הבא מדבר אליכם? ומהן התחושות שלכם,? , , לקוח מתוך "פרקים נבחרים בפסכיטריה " בעריכת ח. מוניץ . הפרעות ליקוי בקשב "ליקוי בקשב-……………………. פעילות יתר…………………….. אימפולסיביות………………….. תסמינים אילו מביאים. כמובן את הילד ליצירת מצב רגשי בעייתי בשלושה מישורים: הסתייגות וריחוק מסוים אצל האם ,הרואה בהתנהוגתם כישלון מסוים שלה .האידאה אם ילד נבדקה…….הראתה שהדיס הרמוניה שנוצרה ביו האם לילד בגיל הרך בעקבות ההיפר קנטיקה של הילד נמשכת שנים רבות מאוחר יותר. במעקב שנעשה נמסר שילדים אלו פיתחו מאוחר בחיהם קשיים בין אישיים במקצועם .שנית , בבית הספר ילדים אלו מפריעים למורים, אשר במודע או שלא במודע מגיעים לעמדות התנגדות לילדים אלו המוצאים את עצמם בעמדת כישלון ותסכול , לעומת ילדים אחרים. שלשית בחברה: ילדים אלו נדחים ע"י חבריהם , פרט להשתייכותם לקבוצת הליצנים שבכיתה. הם אינם אהודים ומרוחקים ממשחקים או מתפקידים בחברה. מעגל הקסמים שנוצר אז , כפי שמתאר אותו נושפיץ. הוא של השגיות נמוכה , דחייה ותסכול, ירידה בערך העצמי והשגיות נמוכה עוד יותר לפחות אצלי תחושת הדחייה והבדידות בתוך קבוצה חברתית קיימת עד עצם היום הזה."