שלום לכם אנשימים יקרים...

little Inu girl

New member
שלום לכם אנשימים יקרים...

לא, אני לא חדשה. למי שלא זוכר אותי אני שרה (והמסן שלי לא עובד כבר שנה אבל אם אתם רוצים יש לי אחד חדש) שנים לא ביקרתי פה... אני עושה עבודה בנושא "פחד מכישלון" ואחד מהחלקים בעבודה הוא לעשות סקר בקרב בני נוער. בבקשה תענו ברצינות, הציון שלי בסכנה!!! גיל: מין: 1. באיזה כיתה את/ה? 2. מה את/ה חושב/ת על הציונים שלך? 3. מה הממוצע שלך? 4. מה המעמד שלך בכיתה? 5. את/ה מפחד/ת להיכשל בלימודים? למה?
 
שיו, אני זוכרת אותך.

גיל: חמש עשרה. מין: נקבה. 1. באיזה כיתה את/ה? י'. 2. מה את/ה חושב/ת על הציונים שלך? הם סבירים\נמוכים. 3. מה הממוצע שלך? ממוצע. 4. מה המעמד שלך בכיתה? סביר. 5. את/ה מפחד/ת להיכשל בלימודים? למה? מדי פעם. זה חלק לא קטן מקביעת העתיד.
 

AsagiSama

New member
|פטריה|עונה.

גיל: 12 מין: נקבה. 1. באיזה כיתה את/ה? ז'. 2. מה את/ה חושב/ת על הציונים שלך? יכול להיות יותר טוב. 3. מה הממוצע שלך? 86.6 4. מה המעמד שלך בכיתה? טוב, אני מניחה. 5. את/ה מפחד/ת להיכשל בלימודים? למה? לא, לא אכפת לי מזה בגרוש.
 
אוקיי. בהצלחה.

גיל: 15 מין: נקבה. 1. באיזה כיתה את/ה? יו"ד. 2. מה את/ה חושב/ת על הציונים שלך? הם טובים. כיף לי. בינתיים. 3. מה הממוצע שלך? 99 בערך. 4. מה המעמד שלך בכיתה? אני מקוה שאין אצלנו ממש מעמדות (כל ה"מקווובלים" וזה)... בכל מקרה, נראה לי שמבחינת מעמד הכל בסדר. 5. את/ה מפחד/ת להיכשל בלימודים? כן. למה? אני לא אוהבת להרגיש שנכשלתי כשאני יודעת שאולי יכלתי לעשות יותר (ובדר"כ אני חושבת שיכלתי לעשות יותר, כמעט בכל תחום). חוץ מזה, יש לי מין קטע שאני חוששת להעליב את המורים שלי בכך שאכשל במקצועות שהם מלמדים, וכמובן קיים העניין הלא-נעים של אי-קבלת תעודת בגרות או סגירת כל מיני דלתות שיכלו להפתח בפני אם הייתי מצליחה, או כל הקטע של להשלים בגרויות אחרי הצבא שאני לא בטוחה שהייתי רוצה לעבור אותו.
 
ם:

שנייייייםםם לא ראיתי אותך!!!!!!11 בכלל לא ראיתי אותך היום במכללה!!! שניםם!!!
 
למעלה