שלום לעמיתיי ההומאופתים

הילי RCHom

New member
שלום לעמיתיי ההומאופתים

הי, רציתי לשאול ולקבל את חוות דעתכם בנוגע למסירת פרטים על תמחור הטיפול ללקוח / מטופל שפונה דרך המייל ומבקש לדעת את עלות הטיפול בכתב - במייל. מה תעשו? אשמח מאוד לשמוע את דעתכם ולקבל חוות דעת. תודה, ויום נפלא! הילי
 
הי הילי

הי הילי לדעתי אין בעיה לתת מחיר במייל למטופל שפונה אלייך דרך האינטרנט, אין לך הרי מה להסתיר ואם הוא היה מתקשר ושואל בל מקרה הוא היה מקבל ממך את אותה התשובה. גם אני מקבל מידי פעם פניות כאלו במייל, מנסיוני אלו אנשים שברוב המקרים לא מתקשרים בסופו של דבר לקבוע תור לטיפול, וזה לא בגלל המחיר, כנראה מחוסר רצינות של המטופל. (בכל זאת להרים טלפון ולשאול פרטים על הטיפול זה לא מאמץ גדול במיוחד) לעומתם רוב האנשים שפונים טלפונית כן מגיעים לטיפול. יום טוב דורון
 
תגובה לשאלה

הילי שלום. אני דווקא לא חושב כמו דורון, אבל יש בינינו הסכמה על נושא הרצינות. אני לא בעד לתת למטופל מחיר במייל, יש בזה משהו קצת לא רציני או מקצועי, אם כי זה אכן אפשרי. על מנת לקבוע פגישה, יצטרך המטופל הפוטנציאלי להתקשר אלייך בכל מקרה. אם הוא קיבל המלצה, שמע עלייך או שאת מתאימה לו מהיכרות אפילו דרך חומר שקרא עלייך באינטרנט הוא הרי בכל מקרה יתקשר אליך ויקבע פגישה. לכן, לדעתי תמיד עדיף לגרום לו להתקשר ולהתעניין. אז למה לתת לו על מגש של כסף את כל הפרטים ושיברח למתחרים ?
כמו דורון, אני מאמין שאם המטופל רציני מההתחלה, הוא יתקשר- וזה בהחלט לא חייב להיות קשור למחיר. רק שהתפיסה שלי אומרת- תן ללקוח הפוטנציאלי להוכיח את רצינותו- תן לו להתקשר ולקבל יותר פרטים. זוהי משנתי, אני מאמין שיש רבים שיחלקו עליה- אבל זה מה שאני מאמין בו, וככה אני עובד. אגב כסף- מחקרים מראים שרק 30% מהאנשים שבאים לקנות מוצר כלשהו יתעניינו במחיר אז מה עם כל השאר?????
חומר נחמד למחשבה לכולנו. המון הצלחה אבישי קמינר הומאופת קלאסי
 
בעיה מוכרת

לעיתים מתקשרים אלי או כותבים רק על מנת לבדוק מחיר. התחושה שעושים עלי "שוק" לא נוחה לי . כשזה קורה בטלפון אני שואלת אם המחיר הוא מה שיקבע עבורו לאיזה מטפל ילך.... כשזה מגיע במייל-זה מעיד על חוסר רצינות ואז אני מזמינה את המתעניין להתקשר ולשאול כל מה שמענין אותו. כל טוב עירית
 

הילי RCHom

New member
תודה רבה לכם יקיריי!

גם הנטייה שלי היא לא לתמחר את הטיפול במייל . אני מזמינה את המתעניין להתקשר אליי או שאני אליו כדי שאוכל לתת לו את כל הפרטים. אם על המחיר יקום ויפול דבר, אז באמת לא משנה איך יקבל את המידע הזה, אבל אם לא מתקשר או לא משאיר לי טלפון לחזור אליו, אז כנראה שאין רצינות ואולי המחיר לא היה משנה הרבה... שוב תודה על תגובותיכם! יום נפלא! הילי
 
דרך האינטרנט

בזמן האחרון נתקלתי במספר אנשים שמתקשרים , שואלים המון שאלות על הומיאופתיה ומחיר אך לבסוף לא קובעים, זה בעיקר בקרב אלו שמגיעים דרך אינטרנט, בד"כ אלו שמגיעים מהמלצות קובעים מה ניסיונכם?
 
דרך האינטרנט

אני זוכה לטלפונים דרך האינטרנט, ואני לא כל כך מסכים שמי שמגיע ושואל הרבה שאלות יהיה גם זה שיברח לך ולא יסגור. הניסיון שלי מלמד שצריך לדעת לנתב את השיחה בצורה ברורה ועם קווים וגבולות ברורים (זה נאמר אחרי מפחי נפש לא מעטים) ולמה אני מתכוון? להגביל מראש את הזמן שנותנים למטופל פוטנציאלי בטלפון לכ3 דקות ולא יותר. לדבר עינייני ולתת תשובות תמציתיות וקצרות מבלי ליפול למלכודת הברברת (שלנו או של המטופל הפוטנציאלי). כאשר אנחנו ממוקדים ועינייניים גם בשיחת הטלפון, ניתן להגיע לתוצאות יפות. מאחל לכולנו שנלמד, נפנים וניישם בהצלחה
אבישי קמינר הומאופת קלאסי
 
דרך האינטרנט

הי נועה מגיעים אלי אנשים בכל חודש ממקורות שונים, חלקם גם דרך אתר האינטרנט שלי, אחוז האנשים המגיעים בסופו של דבר לטיפול מבין אלו שהגיעו מהאינטרנט נמוך יותר בהשוואה לאלו שהגיעו מהמלצות של מטופלים אחרים. מידי פעם אני גם נתקל באנשים שגלשו באינטרנט בלילה והחליטו לשאול שאלות על הומאופתיה בשעות "לא קונבנציונאליות" כמו 10 בלילה, או בשבת בצהריים ... אני מסכים עם אבישי שזה גם קשור מאוד לסוג השיחה עצמה והצגת הטיפול בצורה נכונה (יכולת שמשתכללת אצלנו כנראה עם הזמן), אבל בהרבה מהמקרים אנשים פשוט מתקשרים מסקרנות לאחר שנתקלו באתר. בשורה התחתונה- אני חושב שהאינטרנט הוא כלי שווקי חשוב, אבל הכלי הטוב ביותר הוא המטופלים המרוצים שלנו שהופכים להיות שגרירים של ההומאופתיה ושלך כמטפלת.
 
תודה חברה, אבל 3 דקות?

תגובותיכם ממש טובות ומועילות.. לגבי אבישי.. האם באמת שלוש דקות מספיקות? האם אתם עושים קידום גוגל לאתר?
 
שלוש דקות

נעה שלום כמו בהומאופתיה, כך גם בשיווק (אמנם אני נשמע קצת מלומד אבל אני די בתחילת הדרך) צריך להגיע אל המטרה. הדרך היחידה להגיע אל המטרה היא דרך אותה שיחת טלפון קצרה וממוקדת, בה נקבעת פגישה עם תאריך וזמן. כל מה שיקרה מסביב ויסיט אותנו מהקצבת הזמן הזה, יפגע בנו בצורה ישירה וחבל.... כמה פעמים מצאת את עצמך מסבירה, מדגימה מקשיבה ועוד קצת מקשיבה ולבסוף..... אין תוצאות! האם זה קורה הרבה? לי זה קרה הרבה עד שישבתי עם חבר שהסביר לי שאין מנוס! חייבים להיות תמציתיים, ממוקדים, ולהשאיר למטופל הפוטנציאלי מקום לשאלות כשיגיע פיזית לטיפול- אז ניתן לו את הזמן לשאלות. ולמה רק 3 דקות? מכיוון שאם ניתן יותר, מי שמתעניין יכול למרוח ו"לשתות" את הזמן שלנו, שהוא המשאב הכי חשוב שיש לנו. אני לא אומר לא להיות אדיבים, ולא להקשיב, אלא פשוט להקציב זמן שמעבר לו אסור לנו להמשיך בשיחה. אני אשמח להרחיב בנושא, אבל לא נראה לי שזה בדיוק הפורום המתאים. ובקיצור... תהיו מפוקסים, חדים וממוקדים ותגיעו אל המטרה- תקבעו פגישה!
אבישי קמינר הומאופת קלאסי
 
למעלה