שלום לפורום היקר לי מאד-בקשת עזרה

שלום לפורום היקר לי מאד-בקשת עזרה

גם אני גדלתי במשפחה ברוכת ילדים. אנחנו עשרה אחים ואחיות. היתה לנו ילדות מאושרת ומלאה בחוויות נדירות. היום אני כבר גדולה, ואני עובדת על תסריט שעוסק במשפחה ברוכת ילדים, לצורך תחקיר רציתי לשאול אתכם שאלה קטנה- באיזה רכב אתם נוהגים? איזה רכב מתאים למשפחה ברוכת ילדים? (בסרט שלי יש למשפחה 13 ילדים) בתקופה שאני גדלתי לא היה להורים שלי רכב, אבל בסרט יש חשיבות לרכב של המשפחה אשמח לרעיונות וגם- (אני יודעת שזו בקשה מוזרה) אני רוצה לבקש מבעל/ת רכב כזה לארח אותי לכמה שעות ברכב, כדי שאוכל לחשוב שם על הסרט, לראות מה מסתובב ברכב שיש בו המון ילדים, איך זה מריח, מה ההרגשה... תודה רבה ולהתראות אביגיל
 

פלגיה

New member
הייתי עוזרת לך ברצון

(למדתי איתך בתיכון), אבל למרות שיש לי הרבה ילדים, אני נטולת רכב. נראה לי שלמשפחה עם 13 ילדים יהיו שני רכבים, כי אין רכב שיכול להכניס את כולם יחד, והאמת שגם לא צריך כי במספר ילדים כזה יש כבר גדולים שלא נוסעים עם כל המשפחה, או שנוהגים בעצמם.
 
תודה רבה פלגיה,

על הרצון הטוב ועל התגובה. אני בכל זאת רוצה שכל המשפחה תסע יחד בסרט... למרות שאת צודקת מבחינה הגיונית וגם- בסרט הילד הכי גדול רק בן 18 ככה שעדיין אין לו רישיון
 

פלגיה

New member
יש רכבים מסחריים

שמשמשים נהגי הסעות ויש בהם 14 מקומות מלבד הנהג, כך שזה יכול להתאים. מעשית צריך רישיון ג' כדי לנהוג בהם, שזה לא הרישיון הרגיל שיש לכל אחד (גם ברכבים קטנים יותר מותר לנהג ברישיון ב' להסיע עד 7 נוסעים, אלא אם כולם בני משפחתו ואז יש קצת הקלה בכלל הזה) 13 ילדים עד גיל 18 זה גם נורא צפוף מבחינת גילים (אנחנו היינו 11 עם 18 הפרש בין הגדולה לקטנה, ותאומים באמצע. גם זה היה צפוף.) לא שזה בלתי אפשרי, או לא קיים, אבל תקחי בחשבון. ולפחות בבית הפרטי שלי היו לאמא שלי חרדות מנסיעה כולם יחד ב"קופסה אחת")
 
כן, זה מאד צפוף

אני אשמח לשמוע חוויות ילדות שלך מילדות במשפחה עם הרבה אחים ואחיות איזה מספר את? מה לדעתך מאפיין במיוחד ילדים ממשפחות גדולות?
 

Jen74

New member
שלום לך וברוכה הבאה../images/Emo140.gif

גם אני נטולת רכב ואני "רק" עם ארבע בנות
אולי למשפחה עם 13 ילדים יש מיניבוס ואולי באמת שני רכבים כמו שציינה פלגיה. מה גילאי הילדים בסרט? אולי יש שם ילדים גדולים שכבר נוסעים ברכב משלהם? אשמח אם תשתפי אותנו קצת בסיפורים וחוויות ממשפחתך.
 
אוהו... יש לי אינסוף חוויות מהילדות

מיניבוס זו תשובה הגיונית, היתי שמחה לתשובה יותר ספציפית, סוג של רכב, דגם, שנה המשפחה בסרט לא ענייה, אך גם לא עשירה במיוחד, היא חיה בצניעות, אולי יש לכם רעיון לרכב כזה.? בסרט הילד הקטן הכי קטן בן שנה והתאומים הבכורים (בן ובת) בני 18 , בכתה יב והאמא בת 40 אחד הדברים שאני תמיד אומרת כששואלים אותי על חוויות זה שיש לנו המון סיפורים מצחיקים, שאם הם לא היו מסתיימים כפי שהם הסתיימו הם היו טרגיים, לדוגמא- כשאח שלי יוסי היה כמעט בן שלוש ואני היתי בת 6 הלכנו לבריכה עם מטפלת.(היינו שישה אחים הגדולה בת 8 והקטנה בת שנה, ואף אחד מאיתנו לא ידע עדיין לשחות ללא מצופים) במשפחה שלנו נהגו לספר את הילד לראשונה בגיל שלוש, כך שלאח שלי היו שערות ארוכות, שיחקנו בצלחת מעופפת ליד הבריכה, המטפלת הלכה להשתזף, והצלחת המעופפת נפלה למים, יוסי מיד קפץ למים להצל את הצלחת מעופפת והתחיל לטבוע, ואני, ילדה בת 6 שלא יודעת לשחות, אך כנראה בעלת תושיה, תפסתי אותו מהקוקו שלו, ומשכתי את הראש שלו החוצה, בזמן שאחים שלי אסתי, שבי ודוד צרחו. לקח להם כמה דקות להביא את המטפלת, שלא רצתה להיכנס למים עם החלוק שלה... וכך אח שלי יוסי חב לי את חייו
 

Jen74

New member
באמת מזל שהיה לאחיך שיער ארוך... ../images/Emo122.gif

אני לא כל כך יכולה לעזור בסוגים של רכבים כי אין לי בכלל ניסיון בתחום, אין לי רישיון ולא היה לי מעולם רכב כך שאני ממש לא יודעת מה לייעץ לך.
 

יומטוב5

New member
לי יש רק שישה בנים ורכב

משפחתי רגיל מהעבודה וכאשר נוסעים כולם נוסעים בנגלות
 
למעלה