שלום, מדברת לילי מ"ביטוחים וחיוכים"

דניעל

New member
שלום, מדברת לילי מ"ביטוחים וחיוכים"

- האם אני מדברת עם יעל? - מדברת. - אני רוצה לשלוח לכם חומר בנוגע לביטוח השכלה גבוהה עבור הילד שלכם. רק תאשרי לי שהכתובת שלכם היא משעול-האושר 7, גבעת-שמחה. - סליחה, אני מכירה אותך? - הצגתי את עצמי. - לא זכור לי שביקשתי חומר בנושא שציינת. - אבל אני רוצה לשלוח לך חומר. מה לא ברור? - אולי אני לא מעוניינת בחומר הזה? - למה, אין לך ילדים? - יש לי. - ואת לא רוצה לחסוך עבורם להשכלה גבוהה? - אני כבר חוסכת. - באיזו תוכנית. - לא זוכרת. - את לא זוכרת מה יורד לך מהחשבון בכל חודש? - בעלי מטפל בזה. - אפשר לקבל את מספר הטלפון שלו? - הוא לא זמין כרגע. - סלולרי. - לא זמין! - ואת לא יכולה להזכר באיזו תוכנית אתם מבוטחים? - ממש לא. - כי אולי אני יכולה להציע לך אפ-גרייד. תלוי מה התוכנית. - לא זוכרת! - טוב, טוב... מה בנוגע לברור החזרי מס. - לא, תודה. - את שכירה? - אני לא עובדת. - ובעלך? - שכיר. - והוא לא מעוניין בברור חינם אם מגיע לו החזר מס? - לא, תודה. אנחנו בודקים את העניין הזה עבור עצמינו. - אבל יכול להיות שמגיע לו כסף, והברור חינם. - ואחר כך משלמים אחוזים מהכסף שמגיע לנו... - זה אני לא יודעת, זה מחלקה אחרת. - עזבי. לא בשבילנו. - ומה בקשר לביטוח משכנתא?
מוכר לכם? היום זכיתי לשיחה הזאת מילה במילה (למעט הכתובת הבדויה.) אה. ועוד לא סיפרתי לכם על כרמלה מהירחון הורים וילדים... מכירים את כרמלה?
 
המקום היחיד שבו יש לי יתרון

- שלום נילי. יש לכם משכנתה? - זה לגבי ביטוח משכנתה? - כן אבל אל תנתקי - אני לא מנתקת. להיפך, לא מצאתי עד עכשיו מישהו שמוכן לבטח אותי - למה? - כי אני חולת כליות - אה... כלומר... גם אנחנו... - מה? גם אתם לא מבטחים חולי כליות? - אה... לא... - למה? אולי בכ"ז תבטחו אותי? תבדקי אם אני זכאית! - אנחנו... כלומר... תודה וסליחה (ניתוק) אהההה, עוד לקוח מרוצה
 

דיאנה1

New member
ההגנה הטובה ביותר היא התקפה...

אני מיד שואלת: "מאיפה השגת את הפרטים שלי?" וכשעונים לי "אה... יש לי רשימה..." אני שואלת: "מאיפה הרשימה? מי נתן לכם את כל הפרטים עלי?" (כמה טוב שקראתי בעיתון שכל מי שמתקשר כדי למכור משהו חייב לפרט בדיוק מהיכן הפרטים הגיעו אליו) ובדרך כלל התשובה "טוב, אז... להוציא אותך מהרשימה?" (עוד דבר שלפי החוק הם חייבים לעשות לפי בקשת המוטרד הטלפוני). וכל מה שנותר לי הוא להגיד "כן" ולסיים את השיחה המטרידה.
 
גם אני ישר מתקיפה!../images/Emo46.gif

אני ממש לא סובלת את הטלפונים הללו! נכון שהאנשים מהצד השני, גם הם שכירים, אבל לא מקובל עלי שהפרטים שלי יסתובבו בכל מקום!
 

vered4

New member
הם בחרו את העבודה שלהם

ויודעים מה הם עושים, אנחנו חוטפים את הפלישה הזו אלינו הביתה, ועוד צריכים להרגיש לא נעים אם אנחנו לא מעונינים לדבר איתם? ולפעמים השאלות ממש פולשניות!
 

vered4

New member
וזה שהטלפון מצלצל, אתם מרימים

ועל הקו פרסומת מוקלטת! אפילו את הטלפנים הם חוסכים.
 
אזהרה! באלו יש הונאה מוקלטת!!!

אחד מאלו מתחיל "אם אינך רוצה לשמוע אנא לחץ משהו עכשו" וכשלוחצים נותנים למתקשר אפשרות להשתמש בקו מרחוק. אם יש משהו מוקלט פשוט תנתקו!!!!!
 
אוי זה מעצבן וגם אלא מהמנוי לעיתון

לא חסכו טלפונים מאיתנו שהיינו בארץ. הכי מעצבן שהיינו מקבלים חינם בעבודה והם עוד רצו לעשות לנו מנוי. מה לא מובן ?? בסוך שאימתי שאני רוצה את המנהל אחרי שכמה פעמים הם לא הפסיקו להתקשר זה נפסק (אני מקוה כי נשענו לחו"ל...) ולגבי הביטוחים - האמא אחרי לידה במקום לנוח עסוקה בלענות לטלפונים המעצבים האלו...ותמיד בשעה שהתינוק נרדם. בקטע הזה פה בחו"ל אפילו טלפון אחד לא היה - מדהים !
 
גב´ רינה, במקרה שלנו מעיתון הורים

וילדים". חודשיים תמימים לא עזבה אותי וניסתה לשכנע אותי לעשות מנוי. היא לא התייאשה ממני. אני, שפשוט לא יכולה שלא להיות נחמדה, דחיתי אותה שוב ושוב באומרי "אולי חודש הבא יהיה לי זמן..." והגברת רינה רשמה את התאריך ביומן שלה ולא פספסה. שוב אמרתי לה "אולי בעוד שבועיים..." וגברת רינה לא נואשה והתקשרה בדיוקלאחר שבועיים. בסוף עם כל הנחמדות שלי (והיא בטח היתה בטוחה שהיא הולכת לעשות עליי אחוזים)... אמרתי לה שאני מקבלת את כל הגליונות מחברה שלי... והיא עדיין ניסתה לשכנע "אבל יש לנו מתנות" ואני אמרתי " מצטערת אני לא זקוקה למתנות" וגברת רינה כל כך התאכזבה... מה לעשות חיים קשים .... בעלי לעומת זאת נוקט בשיטה של "אין לי זמן, תתני לי את פרטייך ואני אצור קשר איתך יותר מאוחר" כמובן שאת הפרטים הם לא נותנים ומתחילים לגמגם...
 

jole

New member
מבקשים את הטלפון שלהם...../images/Emo8.gif

כשיש כוח להתפלסף אנחנו אומרים שזו לא שעה נוחה ושואלים עד מתי הם בעבודה. אומרים שנוח לנו בשעה מאוחרת מזו ומבקשים את הטלפון שלהם בבית שנוכל להתקשר והם כמובן מתחילים לגמגם...לא....זה פרטי...וכו´ אז מה גורם לכם לחשוב שזה בסדר שאתם מתקשים אלי בלי שביקשתי????? והם מתנצלים ומנתקים מהר מאד.
 

_גלית_

New member
תודה על העצות הרבות על...

איך להתמודד עם המכה הזאת... לי יש גם סיפור: כבר כמה פעמים קבלתי איזה עלון פרסומי של חברה שעוסקת בענייני "פנויים - פנויות". לא, לא נרשמתי אצלם מעולם, אבל בגלל שאני לא נשואה בעצם באופן רשמי, אני מופיעה במאגרי המידע כפנויה... בפעם הראשונה שזה קרה בקשתי בנימוס לברר איך אני יכולה להמחק מהמאגר שלהם (שדרך אגב, באמצעותו מישהו סוחר בפרטים האישיים שלנו, בלי לבקש רשות...), הם הסבירו לי ועשיתי מה שצריך ויותר מכך, התקשרתי גם טלפונית. צריך להדגיש שזה לא ממש מפריע לי, אלא זה עניין עקרוני אצלי. (אני מרגישה שפוגעים בזכויות הפרטיות שלי וטרידים אותי) ובכן, זה ממש לא עזר, אני ממשיכה לקבל עלונים וכבר שוקלת לנסות את ה"עשר מדינות באירופה בשלושה ימים" שלהם, אולי זה באמת שווה, אם הם כל כך מתעקשים. אחרי שתומר נולד, הצלחנו איכשהו, לא ברור איך, לא להופיע בשום מאגר מידע שקשור לתינוקות, ועדיין לא פנו אלינו בכלל... חחחחחה...
 

רותי ע

New member
בואו נעשה תחרות:מי המטרידים הגדולים

ביותר. אני מציעה את קירבי. אלו משואבי האבק. יש לנו היסטוריה ארוכה מולם. שום תוקפנות לא עוזרת. שום איומים. הכל ניסיתי ועדיין קירבי ממשיך לחזר אחרי. היום, לאחר יאוש, כשהם מתקשרים אני פשוט מנתקת. בלי להגיד מילה. וגם לי יש סיפור ביזארי משהו- הטלפון מצלצל. בחורה נחמדה מנסה למכור לי ביטוח. אני עונה "לא תודה" וסוגרת. הטלפון מצלצל שנית. הפעם היא פחות נחמדה "למה ניתקת לי?" כי אני לא מעוניינת" אני עונה ומנתקת. אני נכנסת לחדר האמבטיה. הטלפון מצלצל. בעלי עונה. "היא לא פנויה כרגע" אני שומעת אותו "זה דחוף?" כנראה שהתשובה היתה חיובית כי הוא פותח את הדלת ומוסר לי את הטלפון. תנחשו מי זאת היתה... "איך את מעיזה לנתק לי את הטלפון???" היא שואגת. אני מנתקת ונותנת הוראה חד משמעית לבעל לברר מי זה לפני שהוא מעביר לי שוב..
 
איזו חוצפה../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif../images/Emo67.gif../images/Emo123.gif

אני הייתי מפרסמת את השם שלהם כאן, וגם מתקשרת לקשרי הלקוחות שלהם להתלונן.
 
אפרופו קירבי..

כשהם התקשרו אליי, אמרתי להם שלאמא שלי יש קירבי והיא באה לנקות לי.. (הלוואי וזה היה נכון..). הם עוד ניסו לשכנע ובלה בלה. אמרתי שמספיק קירבי אחד במשפחה וזהו.
 
בתור בעלת קירבי, ולא אשת שיווק שלהם

אני מאוד ממליצה על השואב הזה. תותח, תותח!!! שואב הכל ועוד עושה מסאג´ לכלב (כשיש לו נשירה אנחנו שואבים אותו עם מברשת מיוחדת לזה)
 

אתיר

New member
אני השארתי טלפנית אחת המומה!!!!!!

הנושא היה ביטוח חיים של המשכנתא, וכמה אני חוסכת אם אני מצטרפת לביטוח שלהם ולא של הבנק, וכו´, אחרי שנתתי לה להרצות (לפעמים יש לי את הקטעים שאני מתלוצצת)אמרתי לה שהתוכנית ממש נראית לי רק יש בעיה אחת קטנה!!!!!! הלוואי שהיתה לי משכנתא - אני עדיין בשכ"ד, הבחורה פשוט היתה המומה , התנצלה וניתקה, ואני..... צחקתי להנאתי.
 

imale

New member
בתור מי שעבדה בטלמרקטינג...

כשמתקשרים אלי, אני לא משחקת משחקים, לא תוקפת ולא מנתקת בפתאומיות. אני אומרת, מאוד בתקיפות: "לא תודה, לא מעוניינת, נא לא להתקשר שוב - ולמחוק אותי מיידית מהרשימה." עד עכשיו - זה עבד. וכשפעם הציעו לי ביטוח, עניתי בחיוך: "אבא שלי סוכן ביטוח, הוא דאג לנו והוא יודע מה הכי טוב לנכדה שלו
" וגם זה עבד
 

רותי ע

New member
גם אני עבדתי פעם בטלמרקטינג..

ובהתחלה הייתי מאוד מנומסת ומתחשבת. והשיטה שלך לא עזרה. והטלפונים הפכו להיות יותר ויותר תכופים. היום כבר כל כך נשבר לי מההטרדות שאני לא מנסה להיות מנומסת
 

נועה בת

New member
וזה עוד לא הכול ...

השיחה כול כך מוכרת .. ובקטע של ".. אפשר לקבל את הטלפון של הבעל .. " השבתי בשלילה ואז .. - "...איזה אישה קנאית את למה לא לקבל את הטלפון שלו , אני בסהכ רוצה להציע תוכנית חיסכון .... את אישה איומה ממש חונקת אותו.. לא מרשה לו לדבר עם בחורות ..מה בסהכ אני רוצה .. " וככה המשיכה עד שטרקתי את הטלפון והחצופה התקשרה שוב שניה וחצי אחרי ואמרה - אז אפשר או אי אפשר לקבל את הטלפון שלו השבתי בשלילה והיא ענתה מסכן איזה אישה קנאית שיש לו ... ואחכ הן התפלאות...
 
למעלה