שלום, מדברת לילי מ"ביטוחים וחיוכים"

רותי ע

New member
את אולי אישה קנאית אבל יש גם אמהות

רעות.. מישהי סיפרה לי שנציג מכירות של עיתון ילדים ידוע ניסה לשכנע אותה לחדש את המנוי. כשהיא עמדה בסירובה הוא הצהיר "את אמא רעה, לא אכפת לך מהילדים שלך.."
 

אמיר.

New member
למה לקטר ??

אלי מתקשרים לבקש תרומות... אני לא טורח לבקש שיורידו אותי מהרשימה.. הטלפנים בכלל לא יודעים מהחוק... למה לטפס עליהם ???
 

אמיר.

New member
הצד השני של המטבע...

תחשבו על הטלפנ/ית... בלי העבודה הזאת .. הם יהיו מובטלים... למה לכעוס על מי שמנסה לעשות את עבודתו ? נכון שיש חוצפנים... אבל רובם נימוסיים, אם גם טורדניים... --------- מסתבר שאני לא מוצף כמוכן (אולי למגורים ביש"ע יש עוד יתרון
) אבל לסוקרים אני אוהב לענות... (יעני - להשפיע ) למוכרים ... ´שלום, לא תודה...´ יאללה לעבודה..
 

ללי1

New member
נכון! ותחשבו על זה שיש מי שכן מעוני

מעוניין - לא נעים כבר להודות אבל אני אוהבת את העיתון. ודווקא כרמלה שהיא המוכרנית שלי נשמעת לי להבדיל ממה שסיפרו כאן מאוד נחמדה, לא מציקה, כשבקידתי שתתקשר עוד חודשיים עמדה במילה ולא התקשרה, בקיצור, עושה את העבודה שלה ובנחמדות. מה שכן, עכשיו פניתי אליהם דרך האתר לבקש משהו במוגע לאיזו כתבה ישנה, והערתי עוד הערה ובנתיים נדה, שום תגובה..
 
אין ליבעיה עם הטלפנית אלא עם הבוס

שלה. לא מקובל עלי שהפרטים שלי מסתובבים ככה, בלי שאישרתי את זה או ביקשתי את זה.
 
טיפ איך מתחמקים משיחות מטרידות

בקשר לילדים שלנו- פשוט לא לוקחים את המתנות שמקבלים בבית החולים. למי שזוכרת - כשלוקחים את המתנות צריך להשאיר פרטים וחותמים על הסכמה להעברת הפרטים לגופים שתרמו את המתנות. עם יובל לקחנו והותקפנו בעשרות טלפונים. עם מיכל ויתרנו - ולא הייתה ולו שיחת טלפון אחת. ובהקשר זה קטע מצחיק - נכון שיש את הקטע שמתקשרים אליכם ועל ההתחלה אומרים מזל טוב ושואלים איך קוראים לרך הנולד ומיד אומרים "איזה שם יפה" ? אז יש לי חברה דתיה שלבן שלה קראו יוסף יחיאל (ע"ש סבים ז"ל) וגם לה אמרו "איזה שם יפה" והיא אמרה להם "מה זה יפה, יפה זה לא מילה" והם בכלל לא הבינו מה הקטע. מה שמוכיח שהם גם לא ממש מקשיבים.
 

דניעל

New member
אני סרבתי לתת את השם של דניאל!

ממש ניסו לשכנע אותי לתת את השם, ולא הבינו מה אני מסתירה. עם כל הכבוד, כמה שפחות פרטים אצלם כן יטב. היתה קרציה אחת שהתקשרה אחר צהריים, בערך שבועיים אחרי הלידה, כשסוף סוף הצלחתי לתפוס תנומה. עניתי לה בהכרה חלקית, והיא אומרת לי "את נשמעת עייפה." פתחתי עליה ת´פה. אמרתי לה שאני לא מכירה אותה, ושתעשה את העבודה שלה ולא תתערב לי בעניינים. ההיא נבהלה וסגרה. וכרמלה מהירחון "הורים וילדים"... אךךך... כרמלה. מדי חודש בחודשו התקשרה. בהתחלה אמרתי לה שאני מקבלת את העיתון מחברות. אחר כך אמרתי שאני מתכוונת לעשות מנוי לעיתון אחר. אחרי חודש היא התקשרה לברר אם כבר עשיתי מנוי לעיתון אחר. אחרי עוד חודש היא התקשרה ובכלל לא זכרה שכבר דיברנו שלוש פעמים. יום למחרת אני שומעת קול מוכר בטלפון וצוהלת בשימחה לעומתה "כרמלה מהירחון הורים וילדים! התגעגעתי!" ההיא לא ידעה מה לעשות עם עצמה. הזכרתי לה שדיברנו אתמול. היא התנצלה ואמרה שהדף עם הפרטים שלי מופיע לפניה ולא כתוב שדיברנו. ביקשתי ממנה יפה שבמקום לתייק את הפרטים שלי בחזרה בקלסר תעשה עכשיו משהו מהפכני. "קחי את הדף הזה, תקרעי אותו לגזרים, ותזרקי לפח, במטוטא." וכך היה ומאז לא שמעתי ממנה. קצת מתגעגעת, אבל מתגברת.
 

דניעל

New member
אה! נזכרתי באחת

ששאלה איך אני מרגישה ואיך התינוק ואיך ואיך ואיך, אז שאלתי אותה אם היא לא רוצה לדעת כמה תפרים יש לי...
 

ליאת +

New member
למה לוותר על המתנות?

אני מילאתי פרטים אבל סתם חינטרשתי מספר טלפון. זה נבזי, אבל במלחמה כמו במלחמה. את הכתובת הנכונה דווקא הכנסתי כי לא מפריע לי לקבל עלון של מטרנה או משהו כזה. ואיך זה שאף אחת לא הזכירה שהטלפונים האלה תמיד מגיעים בשש בערב כשאת באמצע החלפת חיתול, רצה עם התינוק חצי בית כדי לחפש את האל-חוטי כי אולי זה טלפון "חשוב" (ממי בדיוק?).
 
גם אני רציתי לקבל את המתנות

אבל במקום לחנטרש מס´ טלפון (למה שמישהו אחר יסבול), רשמתי מס´ פקס. זו גם דרך להחזיר מלחמה (צירצורים באוזן של הטלפן, למה באוזן שלי?
) לגבי הכתובת - יש לנו תא דואר. רשמתי אותו וכך אני מרגישה הרבה יותר בטוחה לגבי הפרטיות שלי.
 
אפשר לתת רק כתובת ללא טלפון, וכך

שולחים רק ניירת, שאם לא רוצים, לא פותחים. ואם יש חברות ש"מחייבות" טלפון - שילכו לחפש את החברים שלהם במקום אחר.
 
אני! אני! אני../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

כרמלה לא הפסיקה להתקשר אליי, ממש הציקה לי. והכי הכי מרגיז היה לגלות שאת הטלפון שלי היא קבלה מבת-דודה שלי, שרצתה שאני אעשה מנוי כדי שהיא תקבל איזו מתנה טיפשית לבת שלה. ממש כעסתי עליה. כי מהורים וילדים הפרטים שלי נדדו להם לכל מיני חברות אחרות, וממש קשה לי עם זה.
 
תשמעו מה היה לי....

לאחר הלידה (הם מקבלים טלפונים מבי"ח) התקשרה מישהי למכור ביטוח וביקשתי ממנה שתתקשר עוד חודשיים. לאחר חודשיים היא התקשרה ואמרתי לה שאני לא מעוניינת, היא ניסתה לשכנע אותי שיש מבצע מתנות שאוטוטו נגמר וחבל.... הבהרתי לה עוד פעם שאני לא מעוניינת. לאחר חודש, טלפון מאותה דודה, ובאופן בתפיע המבצע עדיין אוטוטו נגמר וחבל.... הזכרתי לה שאני לא מעוניינת וביקשתי ממנה לא להתקש עוד פעם. לאחר עוד פעמיים, הבהרתי לה שכבר מדובר בהטרדה ושתרד ממני. בפעם הבאה, בשיא הנימוס, לקחתי ממנה את הפרטים שלה ואת פרטי המעביד ועדכנתי אותה שאם היא או מישהו מאותה חברה מתקשר אליי עוד פעם אני תובעת אותם על הטרדה. תגובתה: "אני מבינה שהגברת לא מעוניינת, אז אני אמחוק אותך מהרשימה?". ורק מאז שקט בבית (עד עוד חצי שנה שאז אני אלד עוד פעם ושוב כולם יתחילו להתקשר....)
 

imale

New member
חייבת עוד כמה מילים... ../images/Emo3.gif (ארוך)

ראשית, לענות לטלפן בהתחמקות: "תתקשר בעוד חודשיים" אכן מזמין התקשרות בעוד חודשיים. כי מה יעשו לקוחות שבאמת רוצים שיתקשרו אליהם בעוד חודשיים? בנוסף - ברגע שהטלפן/ית מתחצפ/ת ("איזו אישה קנאית את", "אמא רעה" וכו´) או סתם לא מוצא חן בעיניכם טון הדיבור - לבקש בשיא הנחמדות את הפרטים המלאים.(שם הטלפן, שמה המלא של החברה ובמה עוסקת) כשהפרטים בידיכם, להפסיק להיות נחמדים: לדרוש לדבר עם אחראי המשמרת במיידית (אם יש לכם זמן) או לכתוב מכתב תלונה בוטה כשמתפנה זמן. מנסיוני בעבודה כזו, טלפן שהתלוננו עליו, מפוטר. (מדובר בדרך כלל במי שבמילא לא מתאים לו לעבוד בשיווק טלפוני). שוב, אני חוזרת ומדגישה - טלפנים לומדים כחלק מהכשרתם לזהות התנגדויות, והתחמקויות למיניהן, סיפורי סבתא ותירוצים הם פתח להטרדה חוזרת. אותנו לימדו, שלקוח שמבהיר בצורה חד משמעית שאינו מעוניין, ונא לא להתקשר שוב ולמחוק את פרטיו מהמאגר - מכירה לא תצא לנו ממנו, וחבל על הזמן: "תודה לך אדוני/גבירתי על זמנך, מתנצלים על ההפרעה, יום טוב." ולנתק. טלפן שלא מבין את ה"רמז" הנ"ל - יש להתלונן עליו, שכן הוא מזיק למקום עבודתו במקום לתרום, ותלונה עליו תילקח בחשבון ותמנע הטרדות של אחרים בעתיד. אני מבינה בדיוק כמוכם את הרוגז והכעס על הטרדה של שיווק טלפוני, אבל גם יודעת שלפני שעבדתי בזה, גם אני הייתי מורחת בתירוצים - ומקבלת טלפונים שוב ושוב... מאז שהתחלתי לענות כפי שהסברתי - אין לי הטרדות חוזרות. נגד פנייה ראשונית אין הרבה מה לעשות, חוץ מלסנן שיחות (מה שלא מונע מהטלפן לנסות שוב במעוד אחר!) ולא-לא-לא-לא לתת פרטים שלכם או של אחרים לכל גורם שהוא. אני אגב, לקחתי את המתנות בבית החולים, והשלמתי מראש עם הפניות השיווקיות שיתלוו לזה. ידעתי למה לצפות, ולהפתעתי, אפשר למנות אותן על יד אחת... ועוד מילה לגבי העבודה בטלמרקטינג: בימים קשים אלו, כש90% מהודעות הדרושים בעיתונים הם למשרות שיווק כלשהן, טלמרקטינג הוא עבודה זמינה יחסית, אין צורך בכישורים מיוחדים, התשלום בדרך כלל הוגן ומעלה, והשעות גמישות. אל תתפלאו שרבים פונים לעבודה כזו, או מתאמצים להחזיק בה למרות שהם לא מתאימים לה בעליל (מה שמסביר את ריבוי הטלפנים החוצפנים). ועד שלא יהיה חוק נגד שיווק טלפוני - מותר להם להתקשר אליכם. לצערנו הרב...
 
שלום, מדבר חיים מביטוח מגדל

אני מדבר עם מיכל? כן. מזל טוב. תודה. מי מדבר? חיים מביטוח מגדל. רציתי לברך אותך על הלידה. מה נולד, בן או בת? סליחה, אני מכירה אותך? לא. אני מביטוח מגדל. את זה הבנתי. מאיפה קיבלת את הטלפון הזה? מהקק"ל. סליחה?? מאיפה לקק"ל יש את השם והטלפון שלי? מביה"ח. רציתי לעניין אותך בביטוח בלה בלה בלה... מה זאת אומרת מביה"ח? בתי החולים מעבירים את שמות היולדות לקק"ל והם נוטעים עץ על שם כל ילד. השיחה עוד נמשכה. הוא מאוד התפלא שאני לא מעוניינת אפילו לשמוע אותו רק בגלל הסיבה הפעוטה שאני לא ביקשתי ממנו להתקשר אלי ושזו חדירה לפרטיות שלי. מישהו שמע על זה? מה זאת אומרת שביה"ח מעביר שמות? ואם אני לא רוצה שינטעו עצים שם ילדי? איפה הפרטיות? לא זוכרת שחתמתי על טופס ויתור סודיות בביה"ח. אם עוד בנות נתקלו בעניין, אני מוכנה בהחלט להוביל תלונה כוללת בעניין.
 

רותי ע

New member
לא קיבלת שום מתנה בבית החולים?

אני ויתרתי על כל המתנות כיון שהזהירו אותי שאשלם ביוקר על כל מתנה. ואכן לא התקשרו אלי, אפילו לא פעם אחת.. איזו אכזבה
אבל אם לא קיבלת מתנות ובית החולים מסר זה באמת נראה לי נוגד את הסודיות הרפואית..
 

חוה 1

New member
עצה ידידותית

אם אתם רוצים שלא יטרידו אתכם בטלפון אם כל מיני הצעות שונות ומשונות, צריך לדעת להגיד לא באופן חד משמעי. ברגע שאתם אומרים אולו או עוד חודשיים או כל מיני תירוצים הם מיד מפעילים את כל מה שהם למדו בקורס ואז אכלתם אותה. צריך להגיד ללא בושה ובקול תקיף. אינני מעונינת ואני מבקשת שלא תתקשרו שוב. אני מכירה את זה היטב כשמתקשרים ובן זוגי עונה הוא תמיד מתחמק בכל מיני תירוצים והם תמיד חוזרים ומתקשרים כי הוא לא אומר לא. אני אומרת לא מוחלט ואין הטרדות.
 
מוכר בהחלט../images/Emo46.gif

היום התקשרה אלי מישהי מ"ידיעות אחרונות", שנייה לפני שניתקתי את הטלפון כדי לחטוף תנומה, היא רק הציגה את עצמה כמדברת מעיתון ידיעות אחרונות ואני כבר זרקתי לה "לא מעוניינים" וסגרתי, אח"כ חשבתי ואולי היא בכלל רצתה לראיין אותי לעיתון
אצלי בכלל הבעייה כפולה, מכיוון ששמרתי על שם משפחתי אז קודם כל הנודניקים מתקשרים ומבקשים אותי עם שם משפחתי ודקה אח"כ מתקשרים ובמקשים את בעלי ששם משפחתו כאמור שונה!!!!!!
 

odeia

New member
חיכיתי שכולם יוציאו קיטור, אבל אם

רק טלפון אחד הוא מועיל, אז כל השאר שווה. עד היום מודה על ביטוח הבריאות של הורים וילדים שנקרא שילוח קיד וגם אח"כ כשהרחיבו אותו לכל המשפחה. עם כל ההיסטוריה הרפואית של אודיה, כמה פעמים הזעקנו רופא הביתה בימים ושעות מטורפים, בא רופא, או מייעץ בטלפון, אם זה מה שמבקשת, עוזר, מייעץ מרגיע ומטפל כל כך יפה בילדה, מה צריך יותר מזה? כל ביקור כזה רק 20 ש"ח. והיו עוד דברים. גם אותי הטרידו, אפילו מהורים וילדים, אבל בסה"כ, כשלא רוצה אומרת וכשרוצה לשמוע אני מציינת שזה רק לשמוע ואם מעוניינת ביותר פרטים אני מבקשת לשלוח לי אותם וזהו. תחשבו על זה, שאולי כן כדאי לשמוע, כי לפעמים גם אפשר להרוויח מזה.
 
למעלה