שלום עליכם אנשים טובים, מה שלומכם?

DogsPCI

New member
שלום עליכם אנשים טובים, מה שלומכם?

לשמחתי יצא לי לפגוש את E-טי, באיזה מקום "אחר". ובאמת, איש אשכולות. אז קראתי קצת מעבר הפורום, ככה... איזה שנה וחצי שנתיים אחורה. ואכן, כי טוב. אז ברוכים הנמצאים.

אשמח לומר קודם כמה דברים. אישית אני:

1. לא חושב שיש מקום כלל לדון בעניינים של בין אדם למקום. אלא אם אדם בא להתייעץ... והאמת? גם במקרה הזה, רצוי לו לראות הרדאות של רבנים, יש ב Youtube לא מעט, או לטייל בין בתי-כנסת. ולהקשיב קמת, ולמצוא לו רב - כפי ללב!! ואז להתיעץ איתו.

בטח לא כאן, המקום. ואני מקווה אם כי בטוח שמנהל הפורום לפחות יסכים עם דעתי זו. וכמובן, אני לא מחליט עבורכם. רק מציע לכם. וכג בוחר עבורי, שאני בנושאים אלה - מעדיף לדעת ולראות מי מולי, ולקיים שיחות פנים אל פנים. - מאוד חשוב!!


וכן, אני גם אומר שאישית אני בפורום נפלא זה... מגיע עם נקודת המוצא:

אלוקים - קיים. בורא עולם.
אלוקים הוא - פסגת הטוב בבריאה. התגלמות השלום.
הבריאה קיימת. ואני קיים כחלק ממנה, ברוא של הבורא.

*** ורק אציין, שלמרות שאני מדבר בשפה - "יהודית". אני גם יכול לדבר בשפה הבודהיסטית, וכן בשפה הכי טבעית בעולם - שפת הלהקה הטבעית. - ואין שום סתירה או בעיה, שכן כל השפות הנ"ל - אומרות בדיוק את אותו הדבר.

כך שאשמח לדבר עם כל אחד... ומכל תפיסת עולם שתהייה, ובכל שפה חדשה שתהייה, ובלבד - שעקרונות אלה - הם נקודת המוצא.

- לגבי משה אמת. ותורתו - אמת. אני אומר - אמת!
כי אני אוהב את משה. והוא בא לעזרתי - בחוכמתו ובאהבתו... לא אחת
.
אבל זה ממש לא רלוונטי לאף אחד אחר. ואין שום מניעה מבחינתי פה בבמת הדיונים לדבר גם אם אדם שאין לו אמונה בנביאים כלל.

אבל כל הסעיפים הנ"ל מבחינתי - חייבים להתקיים עבור דיון.

שכן, ראשית חוכמה יראת השם. לפחות פה בפורום. מבחינתי. והכל בידי שמיים, חוץ מיראת שמיים. אז מי אני - שאכפה על אחר או אשכנע אותו. והכי חשוב - בני-קורח, תהילים, פ"ה - "אמת מארץ תצמח, וצדק משמיים נשקף". אז... לכל אדם יש צורך שהאמת שלו מארץ תצמח... אחרת, בזמן-אמת - היסודות של הבניין שלו יקרסו. ואם מרץ צמחו... אז "- כי אשב בחושך ה' אור לי". אין מקום חשוך יותר ;). גם לא גיא צל-מוות. ישתבח-שמו לעד!

ודבר שלישי, אני גם לא נכנס לדיונים לגבי הלכות ודינים. כי אין לי מושג לגבי זה. זה כיוון של תורה(אמת)-דין. ואני יותר - אמת-שלום.

ודבר רביעי ואחרון. ואם זה לא ברור... לי, אין-שלום איתך ח$## או בכינוי שבחרת מת*&S& על שלוחותיך השונות, שהגיעו - גם - לפורום הזה
. שכן לצערי המסך שלי הופך לג'יבריש בהודעות שלכם. סליחה סו@#מ& על נגזרותך פה, גם במקרה שלך... - לא יודע למה? יש ג'יבריזציה על המסך שלי. כנראה הקדושה פה בפורום עושה שעות נוספות. - מנהל, במידה ועברתי פה על חוקי הפורום, חוזר בי מייד.


אז על מה כן? בעיקר על בין אדם-לחברו, על מוסר... ועל ההבדל בין אמת-דין, אמת-חסד, אמת-שלום, וחלילה: שקר-דין, שקר-חסד, שקר-שלום.

או בקיצור... על כל ה: אמת-שלום!!
כי אין אמת אחרת. בהחלט גם לפי לב-היהדות.
להתעסק עם שקרים, ושקרנים ומטילי-דופי תמידיים... אין לי כח (ולמי יש?).
ולכן, נקודת המוצא שלי להתיחסות לתגובה היא:

יש בורא לבריאה.
והוא טוב (לפחות טוב... חחח. משמע יש כיוון).
וכל אחד ואחת מאיתנו הם חלק מהבריאה הטובה שלו.

וכל נסיון להגיב אלי בניגוד לנקודת מוצא זו שלי, והכוונה - במזיד, לא בשוגג. יתקל ביחס של - עלוב מדי, לא קראתי. שכן זה פורום יהודי-דתי.


ושיר ליום טוב לכולם:

 

DogsPCI

New member
ותודה לשלמה, שפה הגיב. ואני אוסף עוד פרט.

&nbsp
&nbsp
אישית, לא מתעניין במימד הסוד - כלל.
אנא לא להעלב ממני, לא שלי.
&nbsp
אז אם אפשר, לפחות בתגובות אלי, אנא... בלי דרגת סוד.
פשוט זה לא מדבר אלי כלל. אז חבל על המאמץ.
ולא נעים לי לא לקרוא ולא להגיב על תגובה אלי.
&nbsp
קראתי בעבר, ממש לא הכיוון שלי.
אין לי מה להוסיף או רצון ללמוד בעניין כלום :).
&nbsp
תודה לכם!!
&nbsp
 

the ror

New member
שלום...

נקודות שעלו לי מדבריך.
אתה יכול להחליט לעצמך מה להגיב ולמי להגיב, מה לקרוא ומה לסנן אבל אתה לא יכול להחליט לאחרים על כך.
כמו כן, אני חושב שלהגיב לדעתו של מישהו אחר כ"עלוב" זה זילזול מיותר. כבר עכשיו נראה שאני לא בהכרח מסכים עם כל נקודות המוצא שלך אבל זו לא סיבה לזלזל בדיעה שונה משלך.
וכמו כן2, אני מוצא שאני קורא את דבריך ומתוך 10 משפטים אני מוצא אולי 1-2 משפטים עם תוכן ברור ורציני כך שתבין אותי אם אתחיל להתרגל לסנן את אותם 8-9 משפטים (כמו למשל הדיבורים על סוגי שלום ולהקה לא ברורים) שאני מוצא שאין לי טעם לקרוא ושדי חוזרים על עצמם כבר 5 פעמים בהודעות שונות ביממה אחת...
בכל מקרה, ברוך הבא...=)
 

DogsPCI

New member
שלום ror מה המצב? ערב טוב!

ואם יש כינוי אחר שאתה מעדיף שאש/תמש בו, אנא ציין. אולי אעבור ל - רור, לשם הנוחות של לכתוב בערברית בלבד.

תודה על התגובה! וכפי שאמרתי, אני פה למטרת שלום, ובכדי לקיים דיונים טובים ונעימים בדברי תורה. ובפרט על בין-אדם לחברו.

אז אם בא לך ללמוד? בשמחה.
בוא נלמד יחד איך עושים שלום.
שכן אני לבד לא יכול לעשות שלום איתך,
ואתה לבדך לא יכול לעשות שלום איתי.

אני אומר? אני ואתה יכולים להגיע לשלום די מייד.
לא נהיה זהים בהכל, אבל בהחלט נוכל לחיות יחד בשלום.

אך לשם זאת, יש צורך באמת משותפת.
ולשם אמת משותפת, יש קודם להצטייד בדברים הבאים:

1. דיוק, והבנת הנקרא.
2. גישה של כבדיהו וחדשדהו. והווה דן את כל הרדם לכף זכות, וכו'.
- מה שאומר, שאם לא מבינים, שואלים.... ולא שוללים. בהמשך אפרט.
3. היכולת והרצון להבין ש- היי, אולי אלמד משהו חדש היום. חדש וטוב!


אז בגדול מסכים שכל מה שכתבת מביא לתחושה - לו ברורה.
אבל שים לב, שזה ממש לא מה שאני כתבתי ;).

אז, לסעיף הראשון. דיוק והבנת הנקרא.
וכן, להיות הוגן כלפי חברך, שטרח רבות כדי לכתוב הודעה - נקייה, וטובה.

אתה כותב לי : "אתה יכול להחליט לעצמך מה להגיב ולמי להגיב, מה לקרוא ומה לסנן אבל אתה לא יכול להחליט לאחרים על כך".

סליחה? אני אמרתי אחרת? אני אפילו הדגשתי זאת בכמה וכמה וכמה מקומות, שאני חלילה לא אומר לאחרים מה לעשות. רק מבהיר את ההתנהלות שלי.

תבדוק. ואשמח שנישר את ההדורים פה,
שכן אתה פה מטיל בי דופי:

"בטח לא כאן, המקום. ואני מקווה אם כי בטוח שמנהל הפורום לפחות יסכים עם דעתי זו. וכמובן, אני לא מחליט עבורכם. רק מציע לכם. וכך בוחר עבורי, שאני בנושאים אלה - מעדיף לדעת ולראות מי מולי, ולקיים שיחות פנים אל פנים. - מאוד חשוב!!


וכן, אני גם אומר שאישית אני בפורום נפלא זה... מגיע עם נקודת המוצא:".


דבר שני. לגבי העלוב מדי לא קראתי. בזה, אתה צודק. אבל זו הייתה "אמירה פנימית", E-טי אמור להבין... ועוד כמה כותבים פה שמטרתם - להפריע ולהזיק בלבד. ולערער את האמונה שלנו. ואכן, מבחינתי האישית - אלה תגובות והודעות שאינן ראויות ליחס מכבד.

אלא הראויות ליחס: עלוב מדי לא קראתי.
- וכן, כתבתי מייד שם. שאם זה לא במקום... חוזר בי מייד.
כך שההערה שלך - מקובלת עלי. כהערה - חברתית
.
- הינה אני מיישר את ההדורים :).

לגבי נקודת המוצא שלי. נקודת המוצא עליה הכרתי פה בפורום, לדיון שאשתתף בו. היא - אני לא מעוניין לריב עם אתאיסטים, שונאי-אלוהה וקוטלי-אלוהה. אין לי בעיה לדבר מאמינים באלוקים - מכל הדתות. תחת נקודת מוצא זו, וקריטריונים אלה. אליהם אמור אדם להגיע בעצמו...

יש לך בעיה עם ההחלטה הזו שלי? בעיה מוסרית?
בין אדם לחברו? בין אדם למקום?

- אם יש לך ספקות בעניין. בקש, ואתן לך מבול של מקורות - בעיקר תהילים, אבל מלא אחרים... שאומרים חד משמעית: במושב לצים לא תשב! ואל תוכיח לץ פן ישנאך! וכן, בתקשורת עם כופר באל, הרמה שלנו יורדת למטה, כך למדנו מאברהם כשירד למצריים - ולפתע ראה את יופיה של שרה. אני טועה? ולא זלזלתי, אמרתי רק - לא מעוניין בתקשורת. שלא יעלבו אם יגיבו, ואלא אתייחס. להפך, אני פה עושה חסד-שלום.

אתה מוזמן לפתח הרגלים לפי רושם חד-פעמי. ולסנן אותי, 80% מדברי... 100% מהם. זכותך. אני כבר עברתי כמה וכמה וכמה רבנים... שהייחסו אלי ככה, והיום - לא. ויש כאלה שעד היום - חושבים עלי - ככה, זכותם :).

אתה מוזמן לשלול ולבטל כל דבר שאינך מבין מייד. יש גם ששוללים ומבטלים את האל - כי לא אינם מבינים. ומסננים אותו ו - 90% מהדברים שלו. אז, אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו. אם תפתח היום ספר יהדות - משהו עמוק עמוק... אתה מייד תבין מה כתוב שם? לא. שפה חדשה עבורך. ואולי קשה. אז? שולל מייד? מסנן או משתדל ללמוד. או לראות אם יש מה ללמוד? אוצה לצעקות וריבים - לא אני הכתובת. רוצה דינים והלכות? לא אני הכתובת.

אני מדבר בשפה של ספר התהילים. שעבורי היא השפה הכי נקייה ביהדות. למרבה הצער, זו שפה שכבר כמעט נשכחה... כי יש הרבה שפות - אטרקטיביות יותר ביהדות :). אבל תביא לי כל ספר בעולם, ואני מניח מעליו את ספר-התהילים. והספר היחידי שאני אניח מעל תהילים זה - תורה (או תנ"ך שגם מכיל את התהילים). ככשוב, גם את התהילים אוכל להניח על התורה. הם - אחד.

כך, שאם אינך מבין את המושגים בהם אני מדבר, כולם אגב מהיהדות, או את השימוש בהם... אפשר לשאול ואולי להבין. או - לשלול ולבטלם מייד , זו הבחירה שלך
.

לגבי להקה. מה ההגדרה של להקה... אווווו, לזה צריך - הסבר מיוחד.
לשמחתי הרבה, ולמזלי, E-טי פה, ככל הנראה הבין את הכוונה,
וצרף עבורי רק לפני כמה ימים - את ההגדרה שלו, למונח - להקה :).
ואני אצרף את שלי... ככה תהינה לך שתי הגדרות בשפות שונות ל - להקה :).

אצרף מייד בהודעה חדשה.
אשמח אם נגיע להבנות, ונמשיך לשוחח בשלום.

ערב טוב. ובשורות טובות.
 

DogsPCI

New member
הנסיון להגדיר - להקה !! במילים... ;).

כפי שאמרתי, פניני לשון מהממים אלה, נשלחו לי ע"י E-טי.
ללא ספק - רוח וחווית הלהקה :).

רציתי לצרף בסוף... "הגדרה" אחת נוספת ממני, אחת - ללא מילים בסרטון טבע קצר
. אבל לכרגע... דחיתי. כי מצאתי הרגע בתוכי את ההגדרה ללהקה, ובמילים ללא מילים: להקה = נשמת כל חי
.



קול השלום/להקה. לפי ראיה מהשפה היהודית (תודה E-טי):

שני קולות נוראים נשמעים בעולם ברעש אדיר. כל אחד מהם תובע את דקיונו בתוקף עצום ונורא. כל אחד מתחזק לבנות את בניניו.

הקול ההרמוני, הקול התובע מהכל התאמה, כיוון והשתוות, קול השלום.
העולה ברעם גדלו על כל המון קולות המלחמות, הנשמעים בכל אפסי העולמים.

ולעומתו מרעים הקול המבלבל, הקול השואג לעצמת המצוי הבודד, ולתגרת החיים התגברותו של כל אחד על חברו. להבלטת מציאותה של כל מדה יחידית ולכח הבלענות שלה לבלע את כל השאר. וכל מדה ומדה ככה מרעמת, וקול ענות מלחמה נשמע במלא עולמים.


ובין הקולות כולם הולך וחודר אותו זרם הקול, של הקול העליון, של הקול ההרמוני, של הקול המאחד, המעלה והמישר. וממלא עולמים באים הקולות, אל כל בריה, אל כל רוח ונשמה, אל כל קרב וכליות. אל כל יחיד ביחידיותו, אל כל קיבוץ בקיבוצו, ואל כל לאום בלאומיותו. והנשמות המרכזיות שקויי לשד החיים של הקול ההרמוני, בקרבם - אש קודש יוקדת לצמאון השלום, והם הם מלאכי-השלום בעולם.
.

עד כאן לבינתיים :). מקווה שהיה מעניין - וברור יותר.
 

DogsPCI

New member
מדהים! הוא נמצא ברשימת הקריאה והלימוד שלי...

&nbsp
שכן הבנתי, שגם הוא היה - עברי. כרגע אני אצל הרמב"ם, ברוך-השם, אין סוף ללמוד ממנו.
 

the ror

New member
שלום...

שמי דרור כך שאתה מוזמן לקרוא לי בשמי...
בא נראה,
1. דיוק, והבנת הנקרא.
לא מוצא הרבה דיוק והבנת הנקרא בדבריך מה שמוביל אותי לנקודה חשובה יותר בעיני לדיון, אל תצפה מאחרים דברים שאתה לא מצפה מעצמך...
&nbsp
2. גישה של כבדיהו וחדשדהו. והווה דן את כל הרדם לכף זכות, וכו'.
- מה שאומר, שאם לא מבינים, שואלים.... ולא שוללים. בהמשך אפרט.
גישה מעניינת. אני מעדיף קודם לכבד ולחשוד רק אם יש סיבה לחשד... (למשל אדם שמציף את הפורום פתאום בהודעות לא ברורות עם ביקורת כלפי כותבים אחרים וקריטריונים לדיון).
&nbsp
3. היכולת והרצון להבין ש- היי, אולי אלמד משהו חדש היום. חדש וטוב!
אז היי, למדתי הרבה דברים חדשים היום... ואתה?
 

DogsPCI

New member
סליחה, קודם בדיוק אכלתי... אז לגבי מה למדתי היום?

&nbsp
או יותר נכון, מה למדתי מההודעה זו שלך:
&nbsp
בכללית, למדתי שאתה כועס. וצועק עלי. ומנסה כבר להפחית מערכי בלשון-הרע... - משמע, גאווה. בזמן שאני הושטתי לך יד לשלום. והצעתי דיון הדדי ופורה.
&nbsp
- זכותך. אבל למדתי.
&nbsp
למדתי, שאתה מונע משתי המידות - כעס וגאווה. אותן יש לפי תיקון-המידות היהודי (רמב"ם מסילת-ישרים), להפחית ל - אפס!! כך שאל לי להתרגש ממך, ומהביקורת שלך.
&nbsp
והאיש משה עניו מאוד. יותר מכ האדם אשר על פני האדמה :).
אמרתי שאני אוהב את משה רבינו? אישית?
וממשה עד משה... לא קם כמשה (תיקון-מידות!!)ץ
&nbsp
&nbsp
לגבי הסעיפים:
&nbsp
1. למדתי שאתה לא דובר אמת. כך, או שוגה או בדאי.
לא לי להחליט. אבל - לא אמת תדבר.
&nbsp
2. גישה מעניינת? חחחח. מה אני המצאתי אותה?
זו אכן גישה מעניינת, אך יותר מזאת היא הגישה היהודית!
שחלה גם עליך ללמוד! ולישם! בהנחה ואתה יהודי-דתי.
שכן אני כותב בפורום יהודי - דתי.
&nbsp
ובניגוד לפורומים אחרים!! פה, בהחלט שישנו מקום לקריטריונים!
כפי שמופיע בתקנון הפורום בו אתה גולש... מספיק זמן כדי לקבל "צבע אדום",
תואר אצולה... שר ;).
&nbsp
ולהלן, מתוך התקנון: אין לפרסם הודעות בשבת וחגים.
&nbsp
ויתרה מזאת!! הקריטריון שאני הצבתי, חביבי... כלפי קוראים אחרים, היה:
&nbsp
שאינני מעוניין בדיון עם: שוכחי אלוהה, ו/או שונאי-אלוהה, ו/או קוטלי-אלוהה.
&nbsp
&nbsp
קריטריון - המזעזע בעינך, זה! מתנוסס לו בגאון בתקנון הפורום הזה! במילים קצת אחרות. והרי הקריטריון, מועתק מתקנון הפורום (בו אתה בדרגת - שר):
&nbsp
- דברי כפירה בה' יתברך ובתורתו, אין מקומם בפורום שלנו.
- פגיעה ברבנים לא מקובלת בפורום שלנו.
&nbsp
אתה הבנת את זה - ror? תפנה למנהל הפורום בתלונות! שימחוק את שני הסעיפים/הקריטריונים הנ"ל מין התקנון! או - שב בשקט.
&nbsp
&nbsp
3. בהחלט. למדתי שההודעה שלך כלפי מייצגת:
&nbsp
לא-אמת, דין, שלום. משמע שבמציאות - כשהופכים זאת ל- אמת, מתקבל:
&nbsp
אמת, חסד, מלחמה-הרס. משמע, אתה מנסה להגן פה על דרך מלחמה.
משמע אתה פותח חסד (שקרי) בכדי להגן פה על - אנשי מלחמה והרס.
מפני הדין שלי... של השלום, של הדרך היהודית-דתית!
&nbsp
ועוד משהו למדתי... או שניים.
מספיק למדתי היום?
&nbsp
פה, בפורום הזה! ובשונה מכלל שאר הפורומים - החילוניים!
פה, יש קריטריון לכתיבה. והוא - כיבוד הדת-היהודית!
ולמי שהקריטריון לא מתאים... כל שאר תפוז פתוח עבורו. קדימה...
&nbsp
ערב-טוב. כבוד השר.
מאת, ילד-הכלבים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

the ror

New member
לבריאות...=)

ילד הכלבים, כן?
"בכללית, למדתי שאתה כועס. וצועק עלי. ומנסה כבר להפחית מערכי בלשון-הרע... - משמע, גאווה. בזמן שאני הושטתי לך יד לשלום. והצעתי דיון הדדי ופורה."
אתה צריך לעבוד על דרכי הלמידה שלך. למשל שאני לא מכיר אותך ולכן אין לי טעם לכעוס עליך... אם זו ההרגשה שקיבלת אני יכול להבטיח לך שהכעס מוגבל רק לפרשנות שלך לדבריי... ודוגמא לכך היא זה שאתה מדמיין אני עושה משהו שאין ביכולתי לעשות בפורום (לצעוק...).
גם המסקנה שלך שדבריי נובעים מגאווה אין להם בסיס. לא אני זה שהגעתי לפורום חדש עם קריטריונים לשאר חברי הפורום...
&nbsp
"ובניגוד לפורומים אחרים!! פה, בהחלט שישנו מקום לקריטריונים!
כפי שמופיע בתקנון הפורום בו אתה גולש... מספיק זמן כדי לקבל "צבע אדום",
תואר אצולה... שר ;)."
הצחקת אותי...תואר אצולה? שר? נו, באמת...
אכן אני מספיק זמן בפורום לדעת איך מתנהלים פורומים ולא מעט על תרבות דיון בפורום... כך שכן, אני מכיר גם את תקנון הפורום...
מה שמוביל לדוגמאות לכתיבה מיותרת שאני צריך לסנן... כי אתה סתם מעתיק מהתקנון פרטים שלא מורידים ולא מוסיפים כלום לדיון...
&nbsp
"קריטריון - המזעזע בעינך, זה! מתנוסס לו בגאון בתקנון הפורום הזה! במילים קצת אחרות. והרי הקריטריון, מועתק מתקנון הפורום (בו אתה בדרגת - שר):
- דברי כפירה בה' יתברך ובתורתו, אין מקומם בפורום שלנו.
- פגיעה ברבנים לא מקובלת בפורום שלנו.
אתה הבנת את זה - ror? תפנה למנהל הפורום בתלונות! שימחוק את שני הסעיפים/הקריטריונים הנ"ל מין התקנון! או - שב בשקט."
אז סעיף הבנת הנקרא שוב... אין לי שום בעיה עם אף תקנה מתקנון הפורום...
הזעזוע היחיד הוא בפרשנות שלך ולא בשום מקום מדבריי.
כך שלא, אין לי שום סיבה לפנות למנהל הפורום ואם כבר מישהו צריך ללמוד להכיר מקום ואנשים לפני שהוא מטיף לאחרים מה לעשות זה אתה (קרי, דרך קצת יותר ברורה מנומסת ומכובדת מ"שב בשקט").
"פה, בפורום הזה! ובשונה מכלל שאר הפורומים - החילוניים!
פה, יש קריטריון לכתיבה. והוא - כיבוד הדת-היהודית!
ולמי שהקריטריון לא מתאים... כל שאר תפוז פתוח עבורו. קדימה..."
מה שנכון...
&nbsp
שועשעתי...
שבת שלום, דרור.
 

DogsPCI

New member
"עמוק" מדי לא קניתי. שבת שלום.

גישה יהודית-דתית, ממך והלאה.
 

DogsPCI

New member
אכן, לא היה שום דבר מעניין, רק רוח וצלצולים...

&nbsp
וברגע שהכנסת את המילה - פרשנות ל"דיון" - מחקת את ה- אמת (האמת-שלום).
וביהדות - יש אמת!!
&nbsp
&nbsp
כך שמבחינת הדיון, כל מה שכתבת מא' ועד ת'. זו רק הפרשנות האישית שלך. ולפיה גם בחרת לתקוף, לבטל ולשלול את האחר. ומבלי להציע שום דבר.
&nbsp
כבדהו וחשדהו? זו פרשנות.?
לא לפתח דיוני שווא עם שונאי וקטלי אלוהה- פרשנות?
&nbsp
כללי הפורום הברורים - פרשנות?
אז חכה ל Eטי שכתב אותם, לשמוע מה הייתה כוונתו.
בהנחה ויש לו הערות לגבי ההודעה שלי.
&nbsp
&nbsp
ובגול, ההודעה שלי נשאה פרי.
יודע למשל, שאיתך אין לי אפשרות לדיון בשלום.
ולכן גם אין רצון. ומעכשיו התעלמות, מכבד אותך - מרחוק.
- זכותי. תודה.
&nbsp
שבוע טוב ומבורך.
&nbsp
 

the ror

New member
אתה קולט שאתה עושה דיון עם עצמך, כן?

כשאתה מנסה להגביל אחרים לקריטריונים שמתאימים לך...
ואז משתמש במונחים מופשטים ולא ברורים.
ובעיקר קובע מה אחרים עושים בלי שום סיבה או בסיס לכך...
&nbsp
במצב כזה בהחלט אי אפשר לעשות דיון (בשלום, בכתב או בכל דרך).
בהתחשב בזה שנראה שאנו לא באמת מצליחים לתקשר אחד עם השני (אתה חושב שאני כועס ותוקף ואני כבר לא יודע מה לחשוב מה"דיון" הזה) יתכן שהתעלמות תהיה בחירה נבונה...
&nbsp
בכל מקרה, מקוה שתמצא נמענים אחרים שכן מצליחים לתקשר איתך באופן שבו אתה מעוניין...
כך או כך, אל תדאג, אני לא מודאג...=)
 

DogsPCI

New member
אתה מאמין באלוקים? זה כל הקריטריון שלי עבור

&nbsp
שיחה ודיון על היהדות בפורום דתי. לשם דיברי כפירה בה', קיים פורום אתאיזים:
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/570//אתאיזם
&nbsp
לא צריך שניים.
פה דתיים, אז מעוניין לדבר עם דתיים.
&nbsp
כל השיח הדתי הוא במושגים מופשטים.
החל מאלוקים ואמונה.
&nbsp
לא ברורים? השאלה למי. ואפשר לשאול.
יש מי שהמושג אהבה לא ברור לו, או אושר, או אמונה.
אז? זו המגבלה שלו.
&nbsp
בכל מקרה. אני אכן לא שייך לפה.
שבוע טוב. ושלום.
 

the ror

New member
אז אתה כן יודע לכתוב בצורה ברורה... כן, אני מאמין באלוקים.

באמת השאלה למי... למשל אם מדובר במושגים כמו אהבה, אושר או אמונה שאפשר עם בירור פשוט לקבל הגדרה ברורה שלהם אז באמת אין בעיה אבל כשמדובר בשימוש בפרשנות די ייחודית למונח מסויים (מה שאומר שלא תמצא את הפרשנות הזו בחיפוש פשוט של הגדרה ברורה) אז הבעיה והמגבלה תהיה כולה של אותו משתמש לא ברור במונח לא ברור כי הגיוני שרוב האנשים לא יוכלו לנחש את הפרשנות המאוד מסויימת שבה הוא בחר להשתמש.
&nbsp
בכל מקרה, שלום.
 
למעלה