אני לא יודעת מי זה אנו
אבל העובדה היא שבלשון המקרא משפטים רבים פותחים באות וו. אנו כלומדים מנסים להבין מה משמעות הוו הזאת בכל אחד מהמקרים, אבל העובדה שאונקלוס, יונתן בן עוזיאל, רס"ג וכל מי שתרגם אי פעם את התנ"ך בחר להוסיף את הוו גם כשכבר ביטא אותה באופן אחר עפ"י מה ששפתו איפשרה לו (כמו, לדוגמא בוו ההיפוך שבאה לידי ביטוי בזמן הפועל, ובכ"ז מופיעה בתרגום) מלמדת שהוו פשוט צריכה להיות שם כחלק מהניסוח המקראי. מבחינתי לשאול למה יש הרבה וו זה כמו לשאול מדוע משתמשים בצורת ההיפוך של הפועל או מדוע האות שנבחרה לידוע היא הא.
אבל העובדה היא שבלשון המקרא משפטים רבים פותחים באות וו. אנו כלומדים מנסים להבין מה משמעות הוו הזאת בכל אחד מהמקרים, אבל העובדה שאונקלוס, יונתן בן עוזיאל, רס"ג וכל מי שתרגם אי פעם את התנ"ך בחר להוסיף את הוו גם כשכבר ביטא אותה באופן אחר עפ"י מה ששפתו איפשרה לו (כמו, לדוגמא בוו ההיפוך שבאה לידי ביטוי בזמן הפועל, ובכ"ז מופיעה בתרגום) מלמדת שהוו פשוט צריכה להיות שם כחלק מהניסוח המקראי. מבחינתי לשאול למה יש הרבה וו זה כמו לשאול מדוע משתמשים בצורת ההיפוך של הפועל או מדוע האות שנבחרה לידוע היא הא.