שלום. שאלה לי אליכם, רבותי הבלשנים.

אזי נשארת השאלה.

האם, חנה למשל, התכוונה בפסוק שציטטתי לעולם הבא או למוות רגיל? איזו משמעות מסתדרת יותר טוב עם התוכן והרוח הכללית של תפילתה? אותה השאלה לגבי שני הפסוקים האחרים: איזו משמעות נראית נכונה מבחינת הקשר לפרק כולו? אולי אכן שני הפירושים אפשריים תאורטית? כלומר, גם הפירוש האחד וגם השני, כל אחד בנפרד היה יכול להסתדר עם שאר התוכן של הפרק? מה אומרים המומחים בבלשנות בנידון?
 

חייקין

New member
אני סמוך ובטוח כי את כל התשובות

לשאלות באשר לספרי התנ"ך עד שמואל, תמצא במחקר השוואתי עם הספרות היונית הקדומה. ובאשר לרוח, זכר כי רוח חיי (איוב), מוצא רוח מאוצרותיו (תהילים) פירושים שונים לרוח, כיד הדמיון השורה על הכותב
אודי
 

Uranium

New member
אהאה, אתה מפורום אתאיזם, נכון?

חחח איזה תפוז קטן... אני הייתי נורא פעיךל בפורום אתאיזם לפני שנה וחצי ואני ז\וכר אותך... סתם רציתי לציין
, אין לי יותר מדי מה להגיד חוצמזה....חחח
 
למעלה