שלום + שאלה

שלום + שאלה ../images/Emo13.gif

אני חדשה פה וכמו כמה בנות כאן גם אני חולת איפור וקוסמטיקה ורוצה לעבור קורסים וכו´..... השאלה היא: אם מישהי ראתה את הקליפ של ג´ניפר לופז- ain´t that funny או משהו כזה: לאיזה צלליות יש את הצבע והמרקם שיש לצלליות בגוון הסגול שלה? אני אף פעם לא ראיתי בחנויות מרקם כזה והצבעים האלה-זה משהו שממש אהבתי ואני רוצה להשיג את הצלליות האלה! מישהי יודעת?....
 

mikahell

New member
יש ויש!

אז ככה: לסופטאצ שאני ממש לא מתלהבת מהאיפור שלהם באופן כללי יש צלליות בקרם במיכלי זכוכית קטנים. ממש טובות ודי עמידות ויש להם סגול כזה בידיוק (קניתי המון לפני הקליפ...). בהצלחה!
 
תודה, יש לי גם

כמה מהצלליות האלה שלהן ואני אוהבת את המרקם אבל משום מה לא ראיתי אותם בסגול הזה, יכול להיות שפיספסתי בטעות....תודה!
 

katykr

New member
הצלליות האלו של ג´ייד הן אכן

טובות מאד, אבל שלי התייבשו בערך אחרי שנה... טוב...אולי זה הרבה זמן!
 

שרון 25

New member
../images/Emo13.gif לולה,

ברוכה הבאה, גם אני ראיתי את הקליפ של ג´ניפר לופז ואהבתי את האיפור למרות שאני אישית לא הייתי מתאפרת כך זה נועז מידי עבורי, את יכולה להשיג צלליות כאלה בחנויות של איל מקיאג´ או שו אומורה, אלו צלליות מבריקות המגיעות באבקה, היתרון של החברות האלה על הצלליות של סופטאץ´ וג´ייד שהן לא מתייבשות וניתן להשתמש בהן לאורך זמן והן גם עמידות, מנסיון הצלליות בנוזל סופטאץ´ מתייבשות יחסית די מהר. מקווה שעזרתי, שרון.
 
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

אל תשכחי שהיא מאופרת ע"י מאפרים מקצועיים מה שתורם המון למראה, יש לה מאפר או מאפרת צמודים על הסט שדואגים שהאיפור יראה כל הזמןנהדר וחדש, ויש תאורה שמוסיפה המון למרקם הצבעים.אה ואל נישחכ את הגוון הטבעי שלה ואת המייק אפ שיש מתחת:) מסקנה: אפילו אם תשיגי את הצבע המדוייק אל תחשבי שזה יראה עלייך אותו הדבר:) בטח לא לאורך זמן בשמש הקייצית שלנו:) בכל מקרה בהצלחה. בחנויות של ירין שחף, גיורא שביט ושאר המאפרים המקועיים את יכולה למצוא גוונים נהדרים.
 
וואוו, תודה...

תודה על קבלת הפנים והתשובות, של כולן! ולמען הרקורד, אני לא מצפה שזה יראה אותו דבר עליי אבל הסגנון הנועז הזה מצא חן בעיניי ואני מקווה שיצא לי משהו בסגנון.
 
למעלה