שלום שלום מה דעתכם על...

שלום שלום מה דעתכם על...

בנות שלא נותנות לחבר שלהם אני לא מדברת על ילדות קטנות ובטח שלא על אנשים שרק התחילו לצאת ושומדבר לא ברור.. אלא כללית. אני ממש אשמח לשמוע דעות. ביי אגב אחלה פורום
 

I t a M a R 1 1

New member
תשמעי.........

יש דווקא כן בנות קטנות שנותנות... אבל פה באמת אין קשר כי אני מכיר הרבה דווקא שכן נותנות... אבל אני אומר שכל מקרה מורכב..
 

ני3ו3ות

New member
כשהיא תהיה מוכנה היא תרצה../images/Emo47.gif

תנו לי לפתוח במס' עובדות שאולי יפתיעו אתכם, ידיי הבנים שכנראה נתקעו איפושהו בשנות העשרים. 1. שבנות לא אוכלות הן רעבות 2. בנות תוקעות גרעפסים 3. אם בנות לא שמות דיאודורנט גם הן מסריחות 4. בנות נהנות מסקס כן כן רבותיי הנדהמים, אני יודעת שזוהי תגלית מרעישה, אבל בנות עלולות לרצות בזה, אפילו מאוד. למזלכם הרב אלוהים ברא את הסקס כאקט הדדי בין שני אנשים. אז נכון שאתם בטוחים שזו רכבת ההרים המדהימה ביותר עליה תעלו בחייכם הקטנים והעלובים, אבל מסתבר שפה ושם גם הצד הנשי שבמשוואה עלול להפיק הנאה מהעניין. תעשו טובה, ת]סיקו להתייחס לסקס כאל מוקד המשיכה הגברי ונקו' הדחייה הנשית בכל מע' יחסים. אל תדאגו, שהיא תהיה מוכנה היא תרצה, מאוד. אבל הניגו'סים האינסופיים שלכם וההתבכיינויות המעצבנות על נחמה ומשה, ועל יוסי ודנה שכבר עושים את זה מזמן... די, זה לא יעזור. כשבאמת יבוא לה, אתה הראשון שידע. עד אז, תהיה חבר טוב ותראה לה ששווה לה לעבור את הפעם הראשונה איתך.
 

EverMan

New member
../images/Emo45.gif ואוסיף על השאלה המקורית

חברה שלא "רוצה לתת" , זכותה. היא לא חייבת דבר. זה דבר הדדי ושהיא תהיה מוכנה ~אתם תעשו את זה~. אין דבר כזה "היא נותנת". זה דבר הדדי וזה תלוי בשני הצדדים. היא לא נותנת לך ואתה לא נותן לה , ~אתם~ עושים.
 

InTo YoUr SoUL

New member
לקראת הסוף, בפואנטה שקשורה

להודעה של הדודה של כולם (o_O
) יפה אמרת
לא הייתי מוצאת ניסוח יותר טוב
 

HoNeYyYy

New member
כל אחת והזמן שלה

לא כולן נפתחות אחריי זמן מסויים(ואני מתכוונת למלוא מובן המילה...) אני יודעת שזו בקשה גדולה,אבל עם קצת סבלנות לא תהיה בעיה... מניסיון..
 

Dark Muse

New member
לדעתי

בת שנותנת בגלל שהיא "עושה טובה" זה די דבילי ומגעיל בעיניי כל העניין זה שלשתי הצדדים יבוא ואז זה יותר חושני ויותר כזה מסקרן ומעניין ו...
 

nir y agus

New member
חוות דעתי../images/Emo183.gif

בנות שנותנות לא מעריכות עצמן ולא חושבות שזה יזיק להן- לדעתי יש להן בעיה. בנות שנמנעות אבל לא יותר מדי- אחראיות ושקולות ומחזיקות עצמן על הרצפה.
 
למעלה