חפיפת תכנים
שינויים? כל הזמן. כמעט אצל כולם. לעיתים בהדרגה ובעדינות ולעיתים ברעש גדול ובצילצולים. לכל פעולה יש ראקציה. בפרוגרמינג , הכוונה היא : כל מה שהמתחרה שלך עושה , אתה מגיב לו. לא תגיב , יש סיכוי שתשאר מאחור בזמן שהיתר נושפים בעורפך. עם זאת , הרבה פעמים השינויים הרבים , ההתנסויות והחידושים מתרחשים בפרקי זמן שעלולים להיות מהירים מידי וליצור תחושה של "חוסר החלטיות" מצד התחנה, למרות האומץ שלא לקפוא על השמרים. מצד שני, יש אסכולה שטוענת להיפוכו של דבר, והיא דומה ל"השקעה סולידית": תעשה את מה שאתה יודע הכי טוב ותדבק בזה , למרות תגובות המתחרים שדולקים אחריך ... אם אתה עושה את שלך הכי טוב, תבסס לעצמך מוניטין שנבנה באומץ ובסבלנות לעין שעור ותקבל אחלה שבאחלה רייטינג! אבל יש פאנץ' - למרות כל האמון שלך בכך שאתה עושה את הטוב ביותר , יתכן והמאזינים לא יחשבו כמוך... מצד שלישי, האמת היא איפה שהוא שם באמצע... 99fm היא תחנה שחברה במזל טוב שוב לגורם מסחרי ברמת Ownership והיא כפופה לתכתיבי התוכן של אסקייפ. רדיו תל אביב לא כל כך מזמן , התנתק מגורם כזה. אני מניחה שחפיפה בשירים בין שתי התחנות קיימת על בסיס ההגדרה המחודשת של כל אחת מהתחנות. אגב, גם גלגל"צ משדרת שירים משותפים לשתי התחנות האזוריות הנ"ל. ואיפה רדיוס בתוך הבליל המשותף? אז גלגל"צ היתה שם קודם...היא הגדירה לעצמה די מזמן בעקשנות ונחישות קו מוסיקאלי חד משמעי ומובחן שכולל בתוכו גם מידה לא מבוטלת של רליסים עדכניים. אז מה לעשות שתחנה כמו 99fm פונה לקהל שמעוניין באותה מוסיקה עדכנית..? האם בגלל שגלגל"צ מנגנת את להיטי שנות ה- 60,70,80,90 ו- 2000 , תחייבנה האזוריות את עצמן לא לגעת בחומרים הללו בכלל ??! נכון, בונים אלטרנטיבה. אבל שוב, כמה רחוק אפשר ללכת? מהי בדיוק אותה אלטרנטיבה? ומתוך שורה של אופציות , מהי הנכונה עבור כל תחנה? מי באמת יודע? ומי יודע שאותו אחד שטוען שהוא יודע, אכן יודע...? שמייח. לימור.