שלושה בתים וגעגוע

ענבר.

New member
שלושה בתים וגעגוע

בית ראשון – סקס קריא הם נשואים 28 שנים. ילדים. עבודה. שיגרה ברוכה. מידי ערב היא נכנסת למיטה עם ספר, שוקעת לתהום הקריאה. הוא מגיע מעט אחריה, מפשיל את הכותונת שלה, מחדיר עצמו, מתנועע כתלמיד ישיבה, משתדל שלא להפריע לה להעביר דפים בספר. גומר. נרדם. היא גם גומרת עוד דף בספר. בית שני – סקס בטעם של שניצל הם נשואים 30 שנים. ילדים. עבודה. שיגרה ברוכה. מידי ערב, לאחר חדשות מבט הוא בדרכו אל חדר השינה. היא מותחת את הלילה ונכנסת אל ההיכל שעות אחריו. מתוך שינה הוא מזנק עליה, דוחק עצמו פנימה, עושה קולות של לולב. גומר. נרדם. היא מעסיקה עצמה במחשבה על התוספת לשניצל של הצהרים. בית שלישי - סקס תעשייתי הם נשואים 25 שנים. ילדים. עבודה. שיגרה. פעם בשבוע היא נאנסת מרצון מעניקה את גופה לשקט תעשייתי. הוא לא מבין גדול בתעשייה אבל חובב רעש מכונות.
 

magy

New member
אההה, זה הסל שעליו שרים?

סלינו על כתפינו?
 
מגי התבלבלת

סלינו על כתפינו עבר כבר. גם שלומית בונה סוכה עבר. עוד מעט סביבון סוב סוב סוב....
 

magy

New member
סביבון

שוּב שוּב שוּב ????? כל שנה הכל חוזר על עצמו מחדש? אי אפשר לשנות קצת.......? אולי להתחיל מהסוף........? נגיד שכעת נחגוג את תשעה באב................ ונלך אחורה......... בסוף נגיע שוב לסוב סוב סוב.......
 

magy

New member
מי יאכל את הסוגבניות?

הסופגניות (סופגניה=אשה מלאה.......חחחחח)
 
אהה סוגבניה

אני מתה על סוגבניות...ועל לביבות . אבל..חג זה לא מה שהיה פעם...
 

magy

New member
שום דבר

כבר לא, כמו שהיה פעם......... אפילו לא אנחנו...........
 

magy

New member
ואולי

הכל ענין של זוית ראיה. ומראה מיוחדת.....חחח כן.... כשיש אור ....יש עור...... האושר מחולל פלאים קוסמטיים פעם אחת לפחות.......ראיתי "פנים על מראה" (במשקל שחור על לבן)
 

הזוייה

New member
מגוש

מברוק על פתיחת הפורום, רק תבהירי שלא יתבלבלו לכתוב אחד תשע שלוש שלוש, אחרת, באם יישמט האחד, יגיעו לפורום שמנות ויפות לא? (בטח טעיתי) יאללה טרבוקות, מזל טוב.
 

magy

New member
אחד תשע שלוש שלוש

זה פורום שמנות? צריך לבדוק............חחחחח בכל מקרה.......אף אחד לא מגיע לשם.... לא כרישים, לא לוויתנים, לא דגים ולא דגיגים...... ואני הרי מכירה היטב את התופעה אין אנשים פנויים...... ואם יש,, הם לא ששים לקשר עקבי ומחייב..... איזה פנוי הציע לי לא מזמן..קשר עם תנאים מוקדמים: לשבת בבית קפה, לראות סרט, לעשות מין....... אבל פרט לזה....כל אחד חופשי לעצמו אין כבלים ואין קשר......מין יזיזות.... שלחתי אותו לחפש דולפינים וורודים...... ורק הנשואים יודעים להתחזר.......סליחה...לחזר... כבר ביום פתיחת הפורום קיבלתי מסר..... מנשוי......שמחפש.... והציע לי את מספר הטלפון שלו עניתי לו בנימוס..... שכתוב בכרטיס שהוא נשוי. מה הוא בכלל הגיע לפורום של פנויים פנויות.....? אבל....התמונה מאד מוכרת לי........ לא חדש לי....... את הבנת את זה ברוך????????
 

ענבר.

New member
אז מה שאת בעצם אומרת, זה...

שעשועים בלי לחם, הא? תגידי, חיבלו במשפט - טובים השניים מן האחד? מה זה לא ששים לקשר מחייב? החוטים אצל הגברים כנראה באמת מחוברים אחרת.
 

magy

New member
שעשועים בלי לחם.....הא?

יום אחד, ימציאו כדור גם לזה כמו שכל יום ממציאים כדור, נגד או בעד, משהו...... או ש.......... יגידו שזה גן פגום כמו שאומרים על כל בעיה בריאותית או נפשית...... לפחות דבר אחד אני יודעת בקשר לגנים שלי..... גן המתמטיקה שלי דפוק או לחלופין, המורה שלי היתה דפוקה....... ולא ידעה להעביר חומר .........
איפה את מסתובבת כשיש מסיבות......איפה?
 
למעלה