זה לא קשור לאקו פוסט... אם הם מאבדים חבילה, הם מאבדים אותה
ו-USPS מאבדים חבילות (כל דואר מאבד). קרה לי כבר פעמיים – בפעם ההיא (בחבילה שאני שלחתי מישראל לארה"ב) ופעם נוספת כשקניתי מוצר באיביי והוא נשלח בתוך ארה"ב. היה מעקב ואז פתאום נפסק ונעלם. חיכיתי שבוע, ומשלא התחדש פניתי למוכר. הוא בירר מול USPS והם הודו שהחבילה אבדה... לא היה לו מוצר חלופי לשלוח לי ונאלצתי לחפש אצל מוכר אחר (ושילמתי יותר
). זה היה מעצבן כי זה היה בדיוק מוצר אחרון שחיכיתי לו כדי שיספיקו להביא לי את זה לישראל והזמן דחק... ממש עיתוי רע.
 
אגב, כשאני שלחתי את החבילה אני גם התקשרתי לשירות הלקוחות של USPS. בהתחלה נפלתי על מישהי נחמדה, בהמשך נפלתי על טיפוס מגעיל ואטום שהודיע לי בשיא האדיבות שהמשלוח הזה הוא לא Priority, לא מבוטח (זה דווקא לא קשור אליהם, הרי ביטוח, אם יש, הוא ביני לבין דואר ישראל) ושהוא לא זכאי לבירור והנציגה הקודמת שפתחה את הבירור שלי טעתה... בקיצור, הוא הבהיר לי שמבחינתם "אקו פוסט" שווה כקליפת השום והם לא חייבים לי שום דבר. דואר ישראל כנראה חיים באיזשהו סרט שסופרים את "אקו פוסט", בפועל מבחינת USPS זה השירות הבסיסי ביותר וכנראה צריך להגיד תודה שלפחות יש מעקב מקוון.
 
במקרה שלך כתוב שהחבילה נשלחה לארה"ב ולכן לא סביר להניח שהבעיה בדואר ישראל. אצלנו אין כזה עומס בתקופה ששלחת, בעיקר לא בכיוון החוצה (יום הרווקים הסיני היה ב-11/11 אבל החבילות מסין הגיעו רק בתחילת דצמבר; יום שישי השחור וכל מבצעי ארה"ב וכו' היו אחרי ששלחת). אני מבינה ומכירה את הייאוש, אבל אין מה לעשות... בד"כ בסוף הכול מגיע, ואם לא יגיע, תקווי שמתישהו יחזור אלייך.
 
כאמור, החודש קיבלתי שתי חבילות מארה"ב שלאחת חיכיתי כשישה שבועות ולשנייה כמעט שמונה. זו פשוט תקופה קשה; צריך לגייס הרבה סבלנות ועצבים מברזל... ועדיף לא לשלוח ב-USPS, זו המסקנה שלי מכל העניין; לצערי לא הייתה לי אפשרות אחרת מבחינה תקציבית (פייפל פרסמו מבצע עם DHL אבל הוא התגלה כחרטא ואין עם מי לדבר).