שמות האלבומים של beenie man

  • פותח הנושא 369M
  • פורסם בתאריך

369M

New member
כן האזנתי לתבלין ישן..באמת אדיר

כן האזנתי לתבלין ישן..באמת אדיר בינתיים מחכה לתגובה של בזוקה :) אגב שמעתי שצ'ולו קשור למאד מאן, זה נכון? מוכר\בעלים.. יכול להיות דבר כזה או שאני טועה?
 

eladw10

New member
צ'ולו הוא הבעלים של מאדמאן

בתחנה המרכזית ובקשר לשאר אין לי מושג, אני חושב שגם של בן יהודה... והוא מוכר בתחנה המרכזית
 
עוד כמה דברים חשובים בקשר לצ'ולו שכדאי לציין

כאן. צ'ולו,היה בעצם הבן אדם שהביא את תרבות הדאנסהל וההיפ-הופ לארץ. הוא זה שגילה את סאבלימינל, הקליט עם פישי עוד מהתקופה שפישי הקליט את "הסנדק"-לא אלבום הבכורה שלו שכולם מכירים אלא אלבום שהוקלט לפניו וצונזר. הוא אחרי לאוספי היפ-הופ ורגאיי והפקות גדולות שהיו כאן. רשת החנויות מדמן היא שלו(כל הסניפים-כולל הראשון שהיה באלנבי ונסגר לטובת מעבר לתחנה המרכזית) וגם בג'מייקה הוא הופיע עם כל הכוכבים הגדולים שהיו באותה התקופה(שאבא ראנקס לדוגמה)ולפני מה שהבנתי גם ביפן הוא היה להיט. הישראלי היחיד(מהזמרים,לא מפיקים,תקליטנים וכ'ו)שהצליח להגיע לרמה כזאת בהג'מייקה(ואולי אפילו לעבור את צ'ולו) זה סילברדון שהוא באמת היה סוג של עילוי בג'מייקה. דרך אגב,בתבלין ישן יש שיר בשם "לא לבד" יחד עם סאבלימינל,אם אתה רוצה לבדוק איך השיר הזה התגלגל יש הקלטה מוקדמת שלו משנת 97\98 באוסף שנקרא"ישראלים עצבניים"(יש שם עוד כמה שירים של צ'ולו שאין בתבלין ישן-אחד מהם-משובח באופן אלוהי-הוא שיתוף פעולה יחד עם סילברדון) את "ישראלים עצבניים אתה יכול למצוא במד מן.
 

eladw10

New member
../images/Emo45.gif על הכל!

תודה רבה על החידוש בקשר לפישי, לא היה לי מושג בקשר לאלבום שצונזר... לא נראה לי שיש מה להוסיף על כל המידע הזה פרט לכך שהוא גם היה ממקימי הלייבל "יאגה יו" ועוד תיקון קטן- היום כבר אי אפשר להשיג את ישראלים עצבניים בשום מקום, הדרך היחידה להשיג אותו כיום זה רק יד שנייה... ולפי מה שהבנתי, סילברדון היה גם הצלחה מאוד גדולה ביפן, שם גם הוא וצ'ולו נפגשו (שוב לפי מה שאני יודע...)
 
עוד משהו בקשר לזה

מלבד "הסנדק" המצוזנר שהוקלט ב97\96(האלבום בשם "הסנדק" שיצא הוקלט בשנת 2000 ולפני כן יצא אי.פי בשם"פישי הגדול במחיר קטן") הוקלט גם אלבום בשם "המבוקש ביותר" שהופק ע"י ג'פקה ופרסון וכמובן שפישי עצמו. האלבום צונזר ומתוך האלבום יצא רק סינגל אחד בשם "אנשים" שבו פישי מארח את ג'פקה שזכה להשמעות בעיקר בתוכנית "עסק שחור"
 

369M

New member
וואי תודה רבה(בפנים)

וואי צ'ולו וסילברדון לפי התיאורים שלכם פשוט אלופים. אני מכיר את ה-"לא לבד", זה שיר שהולך משהו ככה לא: אני לא לבד אין לי אלוהים שם לעד משהו כזה...שיר יפה מאד אני שומע אותו הרבה ועוד שאלה: גם Carcass הוא מומחה הפורום? כי ראיתי גם תגובה שלו על סימן..
 
קצת איבדת את עצמך עם השורות והכל-הסבר

קודם כל... הפזמון של לא לבד: "ואני לא לבד יש לי אלוהים למעלה שם לעד הוא שומר מכאן והלאה" Carcass בדיוק כמו גיל(שיידי ראנקס)הוא מנהל פורום. מנהלי פורומים בתפוז הם בכחול,מומחי פורום באדום
 

369M

New member
אחלה תודה!

חח אולי איבדתי אותי כי הכנסתי כמה דברים לא קשורים טוב, כמה שזה מפתיע נגמרו לי השאלות תודה רבה! :)
 

369M

New member
אחת התותחיות, חח איך יש לה סבלנות בשבילי?

כמות השאלות שיש לי חחחחח כל תגובה עוד שאלה :X סורי אבל ממש תודה! :)
 
למעלה