שמח מאוד לראות את הפורום

kobi10

New member
שמח מאוד לראות את הפורום

למבינים בפילטרים. יש לי פילטר חיצוני של אהיים. 230 ליטר . בערך כשנה. אקווריום 150 סמ' 300 ליטר דגים ציכלידיים ממש יפה אתמול מת לי פלסטוקומוס מאוד גדול והערב עוד דג יפה וגדול לא הבנתי מה הבעיה עד שראיתי כי הפילטר עובד מאוד איטי עד כדי ממש ללא יציאה של מים מהצנרת. פתחתי את הראש וראיתי כי הפרופלור מסתובב בהפעלת החשמל. מה יכולה להיות הבעיה ??
 

אורי-

New member
שני דברים

או שהוא תקוע , ז"א מסתובב פחות טוב בגלל ג'יפה דביקה שיושבת בתוך פילטרים בד"כ , או שהמדיות (פרלון בד"כ) כבר נסתמו וקשה למים לזרום דרכן). אני מניח שהאפשרות של מצע סתום היא הסבירה יותר , אם בכל זאת תגלה שזה לא הבעיה , אז תגש לחנות ותדווח על תקלה בפילטר , זו חברה טובה ואמינה , והגיוני שיחליפו אם הוא תקול.
 

kobi10

New member
אני קנתי את הפילטר אצל היבואנים

באזור התעשיה חולון. האם יש להם תודעת שרות ??
 

אורי-

New member
לא התנסיתי במגע איתם , אבל

ממה שאני יודע זה לא אמור להתקלקל כל כך מהר. הפילטרים הסיניים מחזיקים ליותר זמן. כנראה שמדובר בלכלוך. אני יוצא מנק' הנחה שאם יש תקלה הם יסדרו אותה או יחליפו פילטר , כי הפילטרים שלהם יקרים בגלל האיכות , והם לא ירצו לקבל שם רע.
 

dz108

New member
כמה שאלות.

איזה מדיות יש בפילטר? כל כמה זמן אתה מנקה אותו? כל כמה זמן אתה מחליף חלק מהמים? האם ביצעת בדיקת מים? (ניטריטים? אמוניה?) יום טוב לכולם
 
למעלה