שמעו מה קרה לי הבוקר!

מכשפה

New member
אורין- המון תודות על הדאגה והאכפתיו ../images/Emo13.gif

לא ידעתי והחכמתי ממך! ולגבי בעל הדירה....אתמול בבוקר(למחרת השיחה איתי) הוא השאיר לי שתי הודעות על הבוקר שאתקשר אליו בקשר לחשמלאי- כלומר- הוא כנראה עשה חשבון נפש עם עצמו, והבין שהוא הגזים, במיוחד לאחר שבכיתי לו. אני שמעתי את ההודעות בצהריים, ולא התקשרתי בחזרה. קשה לי לדבר איתו ולעבור לסדר היום! הוא פגע בי! מאד קשה לי כשפוגעים בי ככה. מה דעתך? אני אצטרך להתגבר כי הוא בטח רוצה לשלוח לי חשמלאי בכל זאת, כי גם יש את עניין התריס בסלון.חוץ מזה- כתבתי לך שהוא מכיר את בן דוד שלי, שגם הוא עורך דין? אז זו ה"הגנה" הנסתרת שלי- והוא יודע שזה יגיע אליו בסוף. אין לי קשר עם הבן דוד בכלל, אבל ....הייתי מספרת לו הכל. המון תודה שוב!
 
מכשפה חביבה ומתאוששת,

אין בעד מה. אחד הדרייבים שלי בחיים הוא לעזור לנשים להחכים ולדרוש את המגיע להן. פעם בעבר, השתמשתי בכוונה תחילה בפטנט הבכי כדי לתחמן בעל-בית שלי שימלא את התחייבויותיו. אחר-כך, כשהחכמתי, למדתי שבכי עוזר לפעמים, אבל ידיעת זכויותי והכרזה אסרטיבית על כך ועל כוונתי לממשן, עוזרת תמיד! גם את התריס הוא חייב לתקן היות ותפקידו של תריס הוא לעלות וגם לרדת ולא להישאר במצב תקוע. בכל מקרה, זכותך המלאה היתה ונשרה להודיע לו, להתריע שהיות ואינו עושה - תעשי את ותחייבי אותו - ואזלהזמין בעלמקצוע שיעריך את שווי התיקון. להודיע לו על השווי ואם הוא עומד במריו, לתקן ללא פחד, לשלם ולקזזץ ותמיד!!! לקחת חשבונית ולצלם אותה שיהיה העתק ולא לפחד מאיום בתביעה. גםערבות בנקאית אי אפשר לפרוע סתם כך אלא צריך להגיש בקשה לבנק שלך והבנק פונה אלייך ומיידע אותך. בהצלחה!
 

מכשפה

New member
אורין- אפשר להפוך אותך לשומרת הראש ../images/Emo45.gif

האישית שלי? אין לי מי שישמור עלי כמוך!
מאד עוזר לי מה שאת כותבת- לא שאני רצה לממש......אבל זה תמיד חשוב לעמוד על הזכויות ולהיות אסרטיבית. הבכי אצלי הוא לא מניפולציה, אלא בכי אמיתי שנבע מתוך מצוקה אמיתית ועלבון! אני אף פעם לא בוכה בכוונה, ולא כהצגה, כי יש לי מספיק סיבות לבכות גם ככה.אני משתדלת להיות חזקה ואסרטיבית אבל בשעות קשות-אני לא מצליחה.אני מתארת לעצמי שהפעם הוא יתקן את הבעיות על חשבונו- עובדה שהוא מתכוון לשלוח לי חשמלאי. אבל- אני נפגעתי, אצלי זה לא עובר מהר, אני מאד רגישה, זה מעורר אצלי מחשבות לגבי הרצון שלי להשאר בדירה.כשאין לי כיף- ולא משנה למה- זה מקלקל לי הכל.כבר היה לי תיקון אחד בדירה והם שילמו אותו. יהיה בסדר! אני מודאגת ממה יהיה כשאצטרך לעזוב כאן- בעניין הסיוד- כי התחייבתי לסייד, אני אצטרך לעשות זאת לבד, בגלל הכסף, ואין לי מושג איך אתמודד עם זה. אולי אמי תעזור.הקטנה שלי באמת מלכלכת את הקירות.וזה מעבר ללהעביר סמרטוט. בקשר לערבות הבנקאית- תודה שהזכרת לי- והרגעת אותי. זהו. תמשיכי "לשמור" עלי.
 
מכשפה, כשאת בוכה את כלכך יפה

ואני מוכנה להיות חברה שלך. לא נראה לי שאת זקוקה לשומרת ראש. חשוב לי שכל ילדה, נערה, אשה, תקבל עזרה והדרכה שיקלו עליה את החיים בחברה הקשה שלנו. האימייל שלי מופיע כאן ואת יכולה לפנות אלי אם בא לך. אני רק אשמח.
 

Boojie

New member
זה מזכיר לי דירה שגרתי בה בעבר,

בשותפות עם עוד שני אנשים, ושבה אחד החדרים היה במקור סלון. כדי לפתור את העובדה שבמקום דלת היה בו פתח גדול, הם חסמו חלק מהפתח בלוח סיבית (או קרטון דחוס - עד היום אני לא בטוחה מה זה היה), ותלו על שאר הפתח דלת הזזה, שנעה על מסילה שקובעה למשקוף העליון. ואז, יום אחד, כשהבחורה שחיה בחדר הזה פתחה את הדלת, הדלת כולל המשקוף נפלו עליה. מתברר שכל הקונסטרוקציה היתה מוחזקת בסך הכל על כמה ברגים רגילים שנתקעו בקיר, וכמובן, אחרי כמה זמן של שימוש, הברגים התרופפו. נחשו מה טענו בעלי הדירה? כמובן, שהיא לא יודעת לפתוח דלתות כמו שצריך... רק אחרי שאיימנו עליהם (שלושת הדיירים) בתביעה על תחזוקה לקויה של הדירה שמסכנת את חיי הדיירים, הם השתתקו והרכיבו מחדש את הדלת עם חיזוק כדי שלא תיפול יותר. בקיצור, כשחותמים חוזה שכירות, חשוב מאד לוודא שמצוין בחוזה בדיוק לאיזה סוגי תיקונים אחראים הדיירים ולאיזה - בעלי הדירה. מקובל שבעלי הדירה אחראים לכל מה שקשור לבלאי תקין, שזה אומר צנרת, מערכת חשמל וכדומה. אבל מי שמצפה מכל בעלי הדירות להיות הגונים ומוכנים להשקיע כסף בתיקונים בלי להתווכח קודם, הוא נאיבי. בעלי דירות הם בני אדם כמו כל אחד אחר, וכמובן שיעדיפו לא להשקיע כסף אם הם מוצאים דרך להתחמק מזה.
 
מכשפה, פורום צרכנות של שרה נלקין

בוואלה הוא פורום טוב (או לפחות היה כזה עד לשינוי) וכדאי שתצרי איתה קשר. בנוסף יש את התכנית של גבי גזית בבוקר ביום ג´ עם פינת צרכנות, מדורים בעיתון וצרי קשר עם אמיר הייטנר מאתר בסט שופינג שכתב פה בפורום השבוע ואולי דגם הוא יתן פרסום לעניין. חשוב - אם את רוצה לקבל פיצוי או החלפה - שתפני לספק ותיידעי שיצאו תלונות בנדון. ככה נראה לי לפחות (תתיעצי אצל שרה בפורום). חנה
 

מכשפה

New member
מצאתי, והכנסתי את שתי ההודעות שלי.

מה קורה עם הוירוס האדום?
 
למעלה