שמעתי שדצמבר ינואר לא טוב לעבור ...

efratbomrind

New member
שמעתי שדצמבר ינואר לא טוב לעבור ...

דיברתי עם חברים מחו"ל... שמעתי שמבחינת הגירה וחיפוש עבודה לא טוב לעבור בדצמבר - ינואר כיוון שיש את חג המולד וא' כולם עסוקים בזה, ב' אנשים לא מתפטרים בתקופות חגים. מה אתם אומרים?
 
לפחות בבריטניה

אמצע דצמבר עד אמצע ינואר הם זמנים מתים מבחינת תאגידים גדולים (שלא מייצרים צעצועים או תכשיטים). דווקא בזמנים האלה למנהלים יש זמן לראות כמה כסף יש להם לשנה הבאה ועל מה עוד אפשר להוציא כסף השנה.
 

Woking

New member
זאת תקופה בעיתית

בגלל החופשות הרבה אנשים לא נמצאים, ולכן יכולה להיות בעיה לקבוע ראיונות עבודה, או אפילו למצוא דירה. גם הימים קצרים ומזג האוויר לא משהו.
 

אלוניס

New member
לפי דעתי

כדי לא לחטוף את הדיכאון של האימא של הדכאונות - לא מומלץ להגר בחודשים האלה. חושך כבר בסביבות 4 בצהריים, סביבות מינוס 5 עד מינוס 10 מעלות ואף יותר מזה בפברואר. לא נחמד. גם ככה קשה להסתגל לארץ חדשה. אני עברתי לגרמניה בספטמבר וזה עשה את כל ההבדל. הייתי בוכה הרבה יותר אם הייתי צריכה נוסף לכל הצרות לנחות ישר לחורף אירופי.
 

een ogenblik

New member
לא תקופה טובה להגירה

אנחנו הגענו לבלגיה בין כריסמס לשנה החדשה. קר, רטוב, ימים קצרים. דכאון. יש כלכך הרבה בעיות בהגירה, שאם אפשר לתכנן, עדיף להגיע בתחילת האביב. אמנם קר עדין, אך הולך ומתחמם והימים הולכים ומתארכים. זה עוזר למצב הרוח. מצד שני, בדיוק באותה תקופה מצאתי את הבית שלנו. השוק היה חלש מאוד, כמעט לא היו קונים, וזה אפשר לנו להיות ראשונים שהגיעו אליו. בתקופות עמוסות העומס קיים משני הכיוונים. יהיו יותר הצעות עבודה, אבל גם יהיו יותר פונים.
 
למעלה