שמעתם מה אמרה עכשיו, בזה הרגע, אינה ???

נועם7

New member
אסטרטגיה טובה לשפרה...

שחר ואינה אינם שחקנים של שפרה, לכן אם הם יעופו הסיכויים שלה ושל לאון חוזרים להיות מצויינים. כי: עינב ויוסי - יחד. שפרה ליאון - יחד איתי- נוטה לכיוון יוסי ועינב, נתון לשינויים. יוני - נתון לשינויים. לדעתי הוא נוטה יותר לכיוון שפרה. ע"כ ברגע ששחר ואינה יעופו - הצד שיתפוס הוא הצד של שפרה. מכאן ששפרה תשב חזק חזק חזק על איתי ועוד יהיה מצב שיוסי יועמד מול עינב. שפרה וליאון בגמר. חבל.
 
איזה בן אדם מגעיל השחר הזה בעעעעעעעעעעעעע

לא אתן שיפתחו לי את התח* בעעעעעעעעעעע ועוד מתכנן מלחמה היום אלוהים ישמור הוא ואינה הביתה ביום שלישי
 
שקר...

היא אמרה ללאון שעינב אמרה שהיא כועסת על לאון ורנין קראו לה לחדר האח הגדול כי היא אמרה ששפרה ידעה שזו משימה והפכה את כל הביתבגלל המסרגות, היא היתה בסוויטה ולא נכנסה עדיין הביתה, לכן אסור לה לדבר על זה! חלאס לעוות מציאות
 

jaycom

New member
איזה שטויות

היא אמרה שעינב רצתה לגרום לה להצביע נגד לאון.. מה שנשמע דפוק מאוד כי עינב לא הצביעה ללאון בכלל.. זה שקר וכזב.. אינה משוגעת ברמה מטורפת, לא צריך להאמין לכל דבר שיוצא לה מהפה..
 

חיימלס

New member
היא מיפה את המציאות

ומקצינה את הדברים שיתאימו למה שהי אומרת, ומבקרה הזה יש בסיס למה שהיא אמרה אבל, כאמור, דבריה אינם מדוייקים והיא הגזימה בהם. באותה השיחה עינב אמרה רק שהיא נפגעה מליאון ושהיא סומכת רק על אבא שלה ואיתי, אינה תהתה מה עם לאון ועינב אמרה שהיא התאכזבה ממנו ולא סומכת עליו וכדומה. היא לא אמרה שהיא תעלה אותו להדחה.
 

חיימלס

New member
לא... היא אמרה וחזרה כמה פעמים

לשפרה שהיא (שפרה) אמרה לה שהיא ידעה שזו משימה ובחרה להרוס אותה (כלומר, ששפרה אמרה לאינה את זה אחרי שהן כבר הכירו). שפרה הכחישה ואינה חזרה על זה שוב, ואמה שהכל מתועד במצלמות. והיא צעקה ללאון שעינב ניסתה לשכנע אותה להצביע ללאון ורנין בהצבעה הקודמת, ושהיא לא סומכת עליהם וכו'... היא רק שכחה להגיד שהי זו שהתחילה את השיחה (בעקבות העוגיו ת שלא השאירו בשבוע שעבר) ולכלכה בעצמה לא מעט ועוד לבתה את המדורה בשיחה ההיא.
 
למעלה