זה התחיל עם הבנקים, פעם יכולתי להתקשר ל"דימונה", זה שמה של הפקידה המטורללת של הבנק.
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים.
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי?
היום עדיין ניתן להתקשר לבנק אבל על פי רוב אתה מקבל תשובה ממערכת לניתוב שיחות שאיכשהו בסוף אתה נפלט מהמערכת
מבלי לפתור את הבעיה שלשמה התקשרת אליהם.
הגדילו לעשות חברת פייפל.
פעם אם הייתה לך איזושהי בעיה אז יכולת להתקשר למחלקת השירות והיית מקבל מענה מיידי בשפה העברית.
כיום אין שום מספר טלפון שניתן להתקשר אליו , בעצם יש איזשהו מספר אבל הוא מסובב ומסובב אותך ובסוף הוא מפנה אותך לאתר שלהם.
שום נציג ושום נעליים.
לכן אני שוקל ברצינות להתנתק מהם ולסגור את החשבון שהוא בן עשור בערך.
כי אם אני לא יכול לדבר עם נציג שלהם במקרה של בעיה אפילו קטנה, אז תתארו לעצמכם מה יקרה אם אתקל בבעיה רצינית.
מי ידאג לי?
הסתבא שלי?