הרוכב לאוטובוסים
New member
בהנחה וזה נכון (לא בדקתי)
באגד ניצלו את כניסת המטרונית כדי לנסות קונספט חדש בקריות, שעליו דובר פחות כי יונה יהב משך כל תשומת הלב לחיפה.
בעבר הקווים מכל אחת מהקריות הגיעו למרכזית המפרץ וכמעט לא היה קשר בינהן (בעיקר בין קרית אתא המבודדת יחסית לשאר הקריות). היו כמה ניסונות התחלתיים די מוצלחים.
מאז המטרונית כמעט כל הקווים מקשרים בין הקריות, עם הזנה "על הדרך" גם למטרונית. לא נבנתה המתכונת השכונתית מרכס הכרמל לציר הראשי אלא מתכונת של קווים ארוכים המקשרים בין יעדים שונים בתוך הקריות.
הצלחת הקונספט (כפי שאתה מתאר) מעידה יותר מכל על גידול בעוצמתן של הקריות והפיכתן מערי שינה לערים עצמאיות, מתחם הקריון הוא הדוגמה הכי מובהקת לכך, אבל הוא כנראה לא הדוגמה היחידה. ואולי היא דווקא מעידה על חולשתה של חיפה...
בהנחה וזה נכון (לא בדקתי)שמתם לב שקווי אגד בקריות עמוסים יותר מהמטרונית?
המטרונית עמוסה מאוד בשעות השיא אבל בשעות השפל היא לא ממש עמוסה..
בעוד שקווי אגד בקריות עמוסים כל הזמן...
אני לפעמים רואה 4 אוטובוסים של אגד אחד אחרי השני מלאים עד 0 מקום...
מישהו יכול לשער איך קרה שהקווים המזינים דומיננטים יותר מהמערכת שאותה אמורים להזין?
יש דרך להשיג נתונים על כמות הנסיעות כדי לאשש את ההנחה הזאת?
באגד ניצלו את כניסת המטרונית כדי לנסות קונספט חדש בקריות, שעליו דובר פחות כי יונה יהב משך כל תשומת הלב לחיפה.
בעבר הקווים מכל אחת מהקריות הגיעו למרכזית המפרץ וכמעט לא היה קשר בינהן (בעיקר בין קרית אתא המבודדת יחסית לשאר הקריות). היו כמה ניסונות התחלתיים די מוצלחים.
מאז המטרונית כמעט כל הקווים מקשרים בין הקריות, עם הזנה "על הדרך" גם למטרונית. לא נבנתה המתכונת השכונתית מרכס הכרמל לציר הראשי אלא מתכונת של קווים ארוכים המקשרים בין יעדים שונים בתוך הקריות.
הצלחת הקונספט (כפי שאתה מתאר) מעידה יותר מכל על גידול בעוצמתן של הקריות והפיכתן מערי שינה לערים עצמאיות, מתחם הקריון הוא הדוגמה הכי מובהקת לכך, אבל הוא כנראה לא הדוגמה היחידה. ואולי היא דווקא מעידה על חולשתה של חיפה...