שנה טובה עם הרבה אושר ואהבה!

Kanoun

New member
שנה טובה עם הרבה אושר ואהבה!

שנה בה יבינו העמים כי כולנו בסירה אחת, כאשר לשכנינו בעיות - במוקדם או במאוחר זה ישפיע עלינו. אין עם טוב או עם רע, יש שלטון טוב או רע. דואט בין זהבה בן לג'ורג' ווסוף. והופעה של עאמר דיאב בפארק הירקון. אבל גם פיירוז בקיסריה, ואליסה בנוקיה :) שנה עם הרבה הרמוניה, ולא רק מהמוזיקה. שנה בה נוכל לקנות חבילות נופש לסופ"ש בביירות, קניות סוף עונה MALL OF DUABI או טיולי שורשים לאיראן. שנה בה מחיר הקוטג' לא עולה על 3 ש"ח וליטר דלק רק 2.50 ש"ח. רכבות בשבת ולא יהודים עוברים בדיקה בטחונית בנתב"ג כמו כן יהודים. יש לימודי אוניברסיטה חינם ויש שידורים בערבית בכל הערוצים. יש ארץ פלסטין, שחיה, נושמת ומתפתחת. שנה בה יבינו העמים כי כולנו בסירה אחת- כאשר בלבנון בעיות - במוקדם או במאוחר זה ישפיע עלינו. אין עם טוב או עם רע, יש שלטון טוב או רע. מי יתן ונזכה לאביב עמים ואהבת אמת, ללא הבדל דת גזע מין וצבע גם בישראל. שנה טובה בה נחיה את חלומותינו.
 
שנה שבה יתגשם כל מה שכתבת תהיה שנה מעולה../images/Emo45.gif אתמול נתפס בלבנון צוללן ערבי ישראלי והנושא די הושתק-אני מאוד מקווה לזכות לראות את חופי ביירות מקרוב......
 
63% מהציבור היהודי בעד תחבורה ציבורית בשבת 28/09/2011 09:02 מבזקים סקר חדש: 63% מהציבור היהודי בעד תחבורה ציבורית בשבת 63% מהאוכלוסייה היהודית בישראל תומכת בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת, ו-80% אומרים כי יש לכפות לימודי ליבה על החרדים. כך עולה מסקר "מדד הדת והמדינה" שנערך על ידי מכון סמית. מהסקר, שהוזמן לקראת ראש השנה על ידי עמותת חדו"ש, עולה עוד כי 62% מהציבור תומכים בנישואים אזרחיים, ו-52% תומכים בנישואים חד-מיניים. (קובי נחשוני)
 

Kanoun

New member
100% מהציבור הערבי נושא ת.ז ישראלית כחולה

מעוניין להרגיש שווה בין שווים, ללא סוללת שאלות מביכות במהלך הבידוק הבטחוני בשדות התעופה בארץ ובעולם.
 

Kanoun

New member
בחור אמיץ הצוללן, הלואי ולרכבת

ישראל ב-2013 תחנות נוספות: צור צידון ביירות ג׳ונייה :)
 

אלי.

New member
אינשאללה.

בכל התחנות שציינת ״ביקרתי״, שלא מרצוני ... מקומות יפיפיים, והייתי יותר משמח לבקר שם כאזרח, כתייר. וכמובן - אפשר וצריך לקוות שבתוך שנה נוכל לחיות מדינה-ליד-מדינה, עפ״י המתווה שהניח הקוורטט. שנה טובה.
 

EastGirl83

New member
שנה טובה ומתוקה ../images/Emo74.gif../images/Emo76.gif../images/Emo75.gif../images/Emo57.gif

 
למעלה