שני קווים חדשים באשדוד של דן בדרום

konforty25

Active member
קווים 472 אשדוד נתיבות, 475 אשדוד אופקים

 

Ccyclist

Well-known member
קווים 472 אשדוד נתיבות, 475 אשדוד אופקים


אני מניח שקווים במעורבות סגן השר המדווחים באתר חרדי לא ישרתו את התחנה המרכזית של אשדוד אלא שכונות עם אוכלוסייה מסויימת תוך דילוג והתעלמות מכוונת מאוכלוסיות אחרות.

תחבורה ציבורית צריכה להיות לציבור בכללותו.
 

connex

Active member
אני מניח שקווים במעורבות סגן השר המדווחים באתר חרדי לא ישרתו את התחנה המרכזית של אשדוד אלא שכונות עם אוכלוסייה מסויימת תוך דילוג והתעלמות מכוונת מאוכלוסיות אחרות.

תחבורה ציבורית צריכה להיות לציבור בכללותו.
יש הרבה קווים גם למגזר החילוני שלא עוברים בתחנה המרכזית (רוב התחבורה העירונית בעיקרה וחלופות בוקר) אשדוד מתוכננת כך שאין ברירה, גם ביציאה הצפונית וגם הדרומית יש תחנות ראשיות שהקווים גם למגזר הכללי וגם לחרדים עוברים בהם. יש גם קווים המיועדים למגזר החרדי היוצאים מהתחנה המרכזית כמו 314 לקרית אונו ואפילו מהמסוף החדש בביג, מסוף שמשרת את כלל האוכלוסיה ששם רוב הקווים המגיעים לרכבת וקווים למגזר החרדי שהיו יוצאים מרובע ח' והעבירו אותם למסוף
 

connex

Active member
קווים 472 אשדוד נתיבות, 475 אשדוד אופקים

לא מבין למה צריך קו נוסף לאופקים בסופ"ש בזמן שיש את 465 "הרגיל" בימי חול
מה שמרגיז אותי שפניות למשרד התחבורה זוכות להתעלמות..אולי באמת אתחיל לפנות ישירות לסגן השר מקלב, הוא לפחות פועל בשביל הציבור שלו. אולי גם יפעל בשביל שאר הציבור
 

EHP12

Well-known member
לא מבין למה צריך קו נוסף לאופקים בסופ"ש בזמן שיש את 465 "הרגיל" בימי חול
מה שמרגיז אותי שפניות למשרד התחבורה זוכות להתעלמות..אולי באמת אתחיל לפנות ישירות לסגן השר מקלב, הוא לפחות פועל בשביל הציבור שלו. אולי גם יפעל בשביל שאר הציבור
מה שקורה הוא ש-80% מהפניות למשרד התחבורה זה חרדים. שחרדים מבקשים קו, כל מי שהקו המבוקש רלוונטי לו, שולח פניה. שתמצא כמה מאות שישלחו איתך את הפניות שלך אולי תזכה להתייחסות. (דרך אגב זוכר שכתבת שביקשת תגבור של 326. זה קו שנוסע ריק וצריך להתבטל)
 

Ccyclist

Well-known member
מה שקורה הוא ש-80% מהפניות למשרד התחבורה זה חרדים. שחרדים מבקשים קו, כל מי שהקו המבוקש רלוונטי לו, שולח פניה. שתמצא כמה מאות שישלחו איתך את הפניות שלך אולי תזכה להתייחסות. (דרך אגב זוכר שכתבת שביקשת תגבור של 326. זה קו שנוסע ריק וצריך להתבטל)

החרדים צריכים תח"צ. השאלה היא אם הם צריכים תח"צ נפרד שמזיק למערכת בכללותה, או שהם צריכים מערכת חזקה ותדירה שמשרתת את כלל הציבור.

אם מקלב היה פועל להכפלת או אפילו שילוש תדירות הקווים הפנימיים לשכונות החרדיות בערים השונות זה היה טוב בעיניי.

הבעיה היא שהוא פועל ליצירת קווים משכונה W בעיר X לשכונה Z בעיר Y. בכל מערכת נורמאלית נוסעים משכונה W לתחנה מרכזית או ראשית X, בקו בינעירוני לתחנה מרכזית או ראשית Y ואז בקו מקומי לשכונה Z.

משום שכל קו ישיר מוריד תשומות מהמערכת הראשית מבוססת ההחלפות - מדובר בנזק לכלל הציבור.
 

connex

Active member
החרדים צריכים תח"צ. השאלה היא אם הם צריכים תח"צ נפרד שמזיק למערכת בכללותה, או שהם צריכים מערכת חזקה ותדירה שמשרתת את כלל הציבור.

אם מקלב היה פועל להכפלת או אפילו שילוש תדירות הקווים הפנימיים לשכונות החרדיות בערים השונות זה היה טוב בעיניי.

הבעיה היא שהוא פועל ליצירת קווים משכונה W בעיר X לשכונה Z בעיר Y. בכל מערכת נורמאלית נוסעים משכונה W לתחנה מרכזית או ראשית X, בקו בינעירוני לתחנה מרכזית או ראשית Y ואז בקו מקומי לשכונה Z.

משום שכל קו ישיר מוריד תשומות מהמערכת הראשית מבוססת ההחלפות - מדובר בנזק לכלל הציבור.
כל אחד היה רוצה אוטובוס שיאסוף אותו מהבית עד היעד אבל כולם יודעים שזה לא אפשרי. עקבתי על הודעות קודמות שרשמת לגבי התחבורה הציבורית באלעד למשל ולגבי הרבה דברים אתה צודק. לא יודע למשל למה צריך בימי חול אוטובוס מאשדוד לצפת . אני דווקא חשבתי על רעיון אחר. חלוקת האזורים החרדים לאשכולות למשל אשכול צפון שיכלול את טבריה, צפת, רכסים וחצור הגלילית שם תפעל תחבורה ציבורית בתדירות של נסיעות עירוניות. אשכול מרכז שיכלול את בני ברק, אלעד, באר יעקב, לוד ורחובות גם שם יפעלו אוטובוסים לאזורים החרדים בתוך האשכול בתדירות של קווים עירוניים, אשכול ירושלים שיכלול את ירושלים, ביתר עלית, מודיעין עילית ובית שמש ואשכול דרום שיכיל את אשדוד, ערד, נתיבות, תפרח,קרית גת ודימונה. כאשר מאשכול אחד לשני יופעל קו רק בין הערים הגדולות וההחלפות יבוצעו באמצעות התחבורה הסדירה מכל אשכול. כלומר, אם מישהו מאשדוד ירצה להגיע לצפת, הוא ייקח קו שיגיע לירושלים או בני ברק (הערים הגדולות) ומשם יחליף לאוטובוס לצפת
אם נחזור למציאות הנוכחית אני הייתי מציע שלפחות קווים שפועלים רק בסופ"ש יחד עם קווים שהתדירות שלהם היא עד 5 נסיעות ביום יופעלו קבוע באמצעות קבלן והרכב והנהג של החברה של בעלת הזכיון יוסטו להפעלת הקווים התדירים
 

Ccyclist

Well-known member
כל אחד היה רוצה אוטובוס שיאסוף אותו מהבית עד היעד אבל כולם יודעים שזה לא אפשרי. עקבתי על הודעות קודמות שרשמת לגבי התחבורה הציבורית באלעד למשל ולגבי הרבה דברים אתה צודק. לא יודע למשל למה צריך בימי חול אוטובוס מאשדוד לצפת . אני דווקא חשבתי על רעיון אחר. חלוקת האזורים החרדים לאשכולות למשל אשכול צפון שיכלול את טבריה, צפת, רכסים וחצור הגלילית שם תפעל תחבורה ציבורית בתדירות של נסיעות עירוניות. אשכול מרכז שיכלול את בני ברק, אלעד, באר יעקב, לוד ורחובות גם שם יפעלו אוטובוסים לאזורים החרדים בתוך האשכול בתדירות של קווים עירוניים, אשכול ירושלים שיכלול את ירושלים, ביתר עלית, מודיעין עילית ובית שמש ואשכול דרום שיכיל את אשדוד, ערד, נתיבות, תפרח,קרית גת ודימונה. כאשר מאשכול אחד לשני יופעל קו רק בין הערים הגדולות וההחלפות יבוצעו באמצעות התחבורה הסדירה מכל אשכול. כלומר, אם מישהו מאשדוד ירצה להגיע לצפת, הוא ייקח קו שיגיע לירושלים או בני ברק (הערים הגדולות) ומשם יחליף לאוטובוס לצפת
אם נחזור למציאות הנוכחית אני הייתי מציע שלפחות קווים שפועלים רק בסופ"ש יחד עם קווים שהתדירות שלהם היא עד 5 נסיעות ביום יופעלו קבוע באמצעות קבלן והרכב והנהג של החברה של בעלת הזכיון יוסטו להפעלת הקווים התדירים

העלתי השבוע מספר פוסטים אחרים שהייתי שמח לתגובה שלך. האחד בתגובה לסרטון המחלפים שלך שהועלה בפורום, השני על תחנת רכבת פרברית בעיר מחוץ ללונדון בהקשר של "תחנת" מזכרת בתיה.

רעיון האשקולות מעניין ולדעתי יש לו פוטנציאל, בייחוד כשכל מני ישובים שבחיי לא שמעתי עליהם כמו רכסים שעלה בפורום מקבלים קווים חוצי מדינה.

אם זאת - אלעד היא מקרה מיוחד בגלל מיקומה על כביש 6.

משום שמעולם לא היה לי קו בינעירוני ישיר שאסף אותי במרחק הליכה סביר מביתי והוריד אותי בדיוק ביעדי בעיר אחרת - אינני יכול להסכים. בין אלו היו קווים 405 ו 480 מהתחנה המרכזית בירושלים לתל אביב והנסיעה אליהם ומהם בשני צידי הקו, או הטמזלינק לברייטון שאליו או שהייתי מגיע בקו הצפוני וממשיך ממנו באוטובוסים של חברת ברייטון והוב או שהייתי רוכב אליו וממנו - מנסיוני תחבורה בינעירונית מבוססת על איגום והחלפות. ב 2018 ו 19 השתמשתי ברכבת להגיע לרעננה מנתב"ג ומירושלים. קו ישיר לא היה לי, ואפילו 444 ממסוף צומת רעננה לא טייל ברחובות רעננה - אף שנראה שיש לו טיולים ברחובותיהם העיקריים של כפ"ס וראש העין.
 
נערך לאחרונה ב:

EHP12

Well-known member
החרדים צריכים תח"צ. השאלה היא אם הם צריכים תח"צ נפרד שמזיק למערכת בכללותה, או שהם צריכים מערכת חזקה ותדירה שמשרתת את כלל הציבור.

אם מקלב היה פועל להכפלת או אפילו שילוש תדירות הקווים הפנימיים לשכונות החרדיות בערים השונות זה היה טוב בעיניי.

הבעיה היא שהוא פועל ליצירת קווים משכונה W בעיר X לשכונה Z בעיר Y. בכל מערכת נורמאלית נוסעים משכונה W לתחנה מרכזית או ראשית X, בקו בינעירוני לתחנה מרכזית או ראשית Y ואז בקו מקומי לשכונה Z.

משום שכל קו ישיר מוריד תשומות מהמערכת הראשית מבוססת ההחלפות - מדובר בנזק לכלל הציבור.
משנות התשעים כאשר החרדים היו מספיק גדולים, החלה להיווצר להם מערכת בינעירונית נפרדת. ובגלל שהם בכמויות די גדולות ובגלל שמערכת המוצאים והיעדים די מרוכזת, יש היגיון במערכת בינעירונית נפרדת.

לעיתים קרובות חוסר בתחנות מרכזיות נורמליות כמו בבני ברק יוצר את המערכת המבורדקת הזאת. אבל זאת אותה מחלה שיש למגזר הכללי שמכל אזור תעסוקה יש לך קווים לכל מקום בתדירות נמוכה.
 

Ccyclist

Well-known member
משנות התשעים כאשר החרדים היו מספיק גדולים, החלה להיווצר להם מערכת בינעירונית נפרדת. ובגלל שהם בכמויות די גדולות ובגלל שמערכת המוצאים והיעדים די מרוכזת, יש היגיון במערכת בינעירונית נפרדת.

לעיתים קרובות חוסר בתחנות מרכזיות נורמליות כמו בבני ברק יוצר את המערכת המבורדקת הזאת. אבל זאת אותה מחלה שיש למגזר הכללי שמכל אזור תעסוקה יש לך קווים לכל מקום בתדירות נמוכה.

תלוי איפה.

מטבע הדברים הקווים למודיעין עילית או בית"ר עילית ישרתו את האוכלוסייה שם, שהינה חרדית. כנ"ל הקווים לבני ברק.

המצב מתחיל להסתבך בערים מעורבות קטנות יחסית כמו ערד, צפת, בית שמש או אשדור, ומגיע לכדי אבסורד בקו 972 מירושלים לחיפה.

תפקידו של סגן שרת התחבורה הוא לפרוץ את הגבולות ולמתוח את המערכת עד אין סוף.

בסוף השבוע הבא יהיה מצעד הגאווה של ברייטון. אף גורם תיכנון בריטי לא ינסה להקים "קווי להט"ב" לארוע שמביא חצי מיליון משתתפים לעיר של כ 280 אלף. מערכת הרכבות הרגילה תפעל, יתכן שיהיה תגבור של מערכת האוטובוסים בעיר וכן עיקוף מסויים של המסלול והיערכות לכך. מערכת תח"צ טובה נועדה לאפשר הסעת המונים לארועים גדולים (כל עוד לא שורפים לה את הכבלים כמו בפעולת החבלה אתמול בצרפת, דבר נדיר מאד).
 

EHP12

Well-known member
תלוי איפה.

מטבע הדברים הקווים למודיעין עילית או בית"ר עילית ישרתו את האוכלוסייה שם, שהינה חרדית. כנ"ל הקווים לבני ברק.

המצב מתחיל להסתבך בערים מעורבות קטנות יחסית כמו ערד, צפת, בית שמש או אשדור, ומגיע לכדי אבסורד בקו 972 מירושלים לחיפה.

תפקידו של סגן שרת התחבורה הוא לפרוץ את הגבולות ולמתוח את המערכת עד אין סוף.

בסוף השבוע הבא יהיה מצעד הגאווה של ברייטון. אף גורם תיכנון בריטי לא ינסה להקים "קווי להט"ב" לארוע שמביא חצי מיליון משתתפים לעיר של כ 280 אלף. מערכת הרכבות הרגילה תפעל, יתכן שיהיה תגבור של מערכת האוטובוסים בעיר וכן עיקוף מסויים של המסלול והיערכות לכך. מערכת תח"צ טובה נועדה לאפשר הסעת המונים לארועים גדולים (כל עוד לא שורפים לה את הכבלים כמו בפעולת החבלה אתמול בצרפת, דבר נדיר מאד).
כמובן שיש שירות חרדי שיוצא מפרופורציה. בייחוד שירות בינעירוני שמטרתו לשרת קהילות חרדיות ספציפיות שברור שהוא סוג של "הסעה מסובסדת" (למרות שזה בולט ברשת החרדית זה קורה לא רק אצלם). וזה נגזר מהמון לחץ שמפעילים הקהילות על המשרד, הרבה לפני כניסת רגב ומקלף. כאשר מבקשים מכל אנשי הקהילה הבוגרים לשלוח פניות למשרד.

דרך אגב הקהילות החרדיות באשדוד ובבית שמש מאוד גדולות. באשדוד יש 60 אלף חרדים ובבית שמש 100 אלף. כך למשל בעוד שיש הצדקה ברורה ל-350, לא כך עם 351.
 

connex

Active member
מה שקורה הוא ש-80% מהפניות למשרד התחבורה זה חרדים. שחרדים מבקשים קו, כל מי שהקו המבוקש רלוונטי לו, שולח פניה. שתמצא כמה מאות שישלחו איתך את הפניות שלך אולי תזכה להתייחסות. (דרך אגב זוכר שכתבת שביקשת תגבור של 326. זה קו שנוסע ריק וצריך להתבטל)
כי כנראה לציבור הכללי כבר אין כוח להלחם או להאבק מול משרד התחבורה או שאין לו חשק מתוך הבנה שחוץ מתגובה שרמת האמינות שלה "שיחתך חשובה לנו" במקרה הטוב תזכה להתעלמות.
לגבי 326 מדובר בקו שמהווה חלופה לקוי תל אביב הסדירים. הבעיה בקו הזה שהוא משרת בעיקר את רובע ט הקטן יחסית ורובע ח' בו גם עובר 321 ובדרך כלל הקו מגיע לבני ברית יחד עם קווים נוספים לתל אביב כך שהרוב עולים על מה שהם מכירים. דווקא אני חושב שהפעלתו אחרי 07:30 יכולה להוסיף לו נוסעים. אם היה תלוי בי הייתי הופך אותו לדו כיווני שיתחיל את המסלול באשדוד במסוף ביג, יכנס לט' מרחוב המשנה, יעשה את הסיבוב ברובע, ייצא מט' מרחוב אלטלנה, יעצור בתחנת בית חולים אסותא וימשיך לתל אביב דרך היציאה הדרומית במסלול הקיים.
 

EHP12

Well-known member
כי כנראה לציבור הכללי כבר אין כוח להלחם או להאבק מול משרד התחבורה או שאין לו חשק מתוך הבנה שחוץ מתגובה שרמת האמינות שלה "שיחתך חשובה לנו" במקרה הטוב תזכה להתעלמות.
לגבי 326 מדובר בקו שמהווה חלופה לקוי תל אביב הסדירים. הבעיה בקו הזה שהוא משרת בעיקר את רובע ט הקטן יחסית ורובע ח' בו גם עובר 321 ובדרך כלל הקו מגיע לבני ברית יחד עם קווים נוספים לתל אביב כך שהרוב עולים על מה שהם מכירים. דווקא אני חושב שהפעלתו אחרי 07:30 יכולה להוסיף לו נוסעים. אם היה תלוי בי הייתי הופך אותו לדו כיווני שיתחיל את המסלול באשדוד במסוף ביג, יכנס לט' מרחוב המשנה, יעשה את הסיבוב ברובע, ייצא מט' מרחוב אלטלנה, יעצור בתחנת בית חולים אסותא וימשיך לתל אביב דרך היציאה הדרומית במסלול הקיים.
זה יותר הקהילתיות של החרדים שמגייסים את כולם לפתוח פניות, מאשר אדישות חילונית.

לאור ״עודף״ הנהגים שיש לאפיקים לא בטוח שיש להם נהג במיוחד בשעות האלו. גם במיוחד ברבעים המזרחיים של אשדוד לרכבת יש יתרון ברור על האוטובוס. במיוחד בשיא בוקר. ורואים זאת במספרים שמלא אשדודים נוטשים את האוטובוסים לגוש דן ועוברים לרכבת. במיוחד ששיפרו לפני שנתיים את שירות האוטובוסים מהרכבת לשכונות העיר
 
מה שקורה הוא ש-80% מהפניות למשרד התחבורה זה חרדים. שחרדים מבקשים קו, כל מי שהקו המבוקש רלוונטי לו, שולח פניה. שתמצא כמה מאות שישלחו איתך את הפניות שלך אולי תזכה להתייחסות. (דרך אגב זוכר שכתבת שביקשת תגבור של 326. זה קו שנוסע ריק וצריך להתבטל)
צער לי להרוס לך איך מקבלים בקושי פניות מהציבור החרדי, יש להם יועץ תחבורה ציבורית שעבוד ברשות
 
דרך אגב לא ידוע עם שמתם לב אבל לחרדים יש מספרים מיוחדים לקווים בעל שלוש ספרות לכיוון צפון יש בכל קו את ספריה 7 בדרום רובם בספרה 5
 

מנכל אחד

Active member
לא מבין למה צריך קו נוסף לאופקים בסופ"ש בזמן שיש את 465 "הרגיל" בימי חול
מה שמרגיז אותי שפניות למשרד התחבורה זוכות להתעלמות..אולי באמת אתחיל לפנות ישירות לסגן השר מקלב, הוא לפחות פועל בשביל הציבור שלו. אולי גם יפעל בשביל שאר הציבור

הסיפור של הפיצול הזה פשוט.

על מנת לתת מענה לביקושים, ביום שישי ובמוצאי שבת יוצאים במקביל 2 אוטובוסים בקו 465, (ביום שישי מאופקים פועלת חלופה ישירה שמדלגת על נתיבות כבר תקופה ארוכה).

בעבר לא היה ניתן לפצל את הקו כיון שהוא גם נתן מענה לקישור בין אופקים לנתיבות, קישור שיש לו כעת מענה באמצעות קו 265.
הסיבוב בנתיבות עורך כ25 דקות, ואין היגיון 40 הנוסעים שהיעד שהם איננו נתיבות, יסעו בנתיבות ללא צורך.

הפיצול גם יאפשר להחזיר את האוטובוס מהצד השני חצי שעה יותר מוקדם, ובכך לתמרץ נוסעים להשתמש בקו בשעת השפל.

הפיצול מאפשר להקצות פחות תשומות לקו, וגם לנצל טוב יותר את התשומות שכן מוקדשות לקו.

יעילות היא לא דבר רע.

נ.ב. כשכותבים בעיתון שמדובר בפעילות של פוליטקאי מסויים, זה די מקביל לכך שבאנגליה מייחסים כל שירות ממשלתי לבית המלוכה...
 

sagishimi

New member
הסיפור של הפיצול הזה פשוט.

על מנת לתת מענה לביקושים, ביום שישי ובמוצאי שבת יוצאים במקביל 2 אוטובוסים בקו 465, (ביום שישי מאופקים פועלת חלופה ישירה שמדלגת על נתיבות כבר תקופה ארוכה).

בעבר לא היה ניתן לפצל את הקו כיון שהוא גם נתן מענה לקישור בין אופקים לנתיבות, קישור שיש לו כעת מענה באמצעות קו 265.
הסיבוב בנתיבות עורך כ25 דקות, ואין היגיון 40 הנוסעים שהיעד שהם איננו נתיבות, יסעו בנתיבות ללא צורך.

הפיצול גם יאפשר להחזיר את האוטובוס מהצד השני חצי שעה יותר מוקדם, ובכך לתמרץ נוסעים להשתמש בקו בשעת השפל.

הפיצול מאפשר להקצות פחות תשומות לקו, וגם לנצל טוב יותר את התשומות שכן מוקדשות לקו.

יעילות היא לא דבר רע.

נ.ב. כשכותבים בעיתון שמדובר בפעילות של פוליטקאי מסויים, זה די מקביל לכך שבאנגליה מייחסים כל שירות ממשלתי לבית המלוכה...
אכן שינוי מתבקש.

אני נוסע בקו המון וגם בימי חול הוא עמוס לעייפה ונדרש תגבור.

כעת קו זה משמש גם כקו מחליף רכבת ואני לא מבין מדוע הוא לא מבצע כניסה באופן זמני לרכבת אשדוד או רכבת אשקלון.

(אני גם לא מבין מדוע לא מקצרים את 378 לרכבת אשקלון ובק״מ שיחסכו יתוגבר עוד ויותאם לשלושת הרכבות שיוצאות מאשקלון...
 

Ccyclist

Well-known member
הסיפור של הפיצול הזה פשוט.

על מנת לתת מענה לביקושים, ביום שישי ובמוצאי שבת יוצאים במקביל 2 אוטובוסים בקו 465, (ביום שישי מאופקים פועלת חלופה ישירה שמדלגת על נתיבות כבר תקופה ארוכה).

בעבר לא היה ניתן לפצל את הקו כיון שהוא גם נתן מענה לקישור בין אופקים לנתיבות, קישור שיש לו כעת מענה באמצעות קו 265.
הסיבוב בנתיבות עורך כ25 דקות, ואין היגיון 40 הנוסעים שהיעד שהם איננו נתיבות, יסעו בנתיבות ללא צורך.

הפיצול גם יאפשר להחזיר את האוטובוס מהצד השני חצי שעה יותר מוקדם, ובכך לתמרץ נוסעים להשתמש בקו בשעת השפל.

הפיצול מאפשר להקצות פחות תשומות לקו, וגם לנצל טוב יותר את התשומות שכן מוקדשות לקו.

יעילות היא לא דבר רע.

נ.ב. כשכותבים בעיתון שמדובר בפעילות של פוליטקאי מסויים, זה די מקביל לכך שבאנגליה מייחסים כל שירות ממשלתי לבית המלוכה...

הכותרת באתר החרדי מדברת על "שני קווים חדשים", לא על פיצול - ייעול כפי שהסברת שקורה בפועל.

השאלה מה השירות העיקרי בין אשדוד לנתיבות ואופקים ואם אי אפשר לתגבר אותו במקום לקדם קווים ייעודיים שהבשורה עליהם תהיה באתר חרדי ולא בפרסום רגיל של המפעילה לכלל הציבור

לגבי מקלב - ברור שהוא לא במשרד התחבורה כדי לקדם את הרכבות או את אילת והגולן אלא לקדם שירות סקטוריאלי נפרד למגזר החרדי.

יש הבדל מסויים ביני ל Connex / עיר לחיות בה, הוא מקהילת עולי ברה"מ לשעבר. הפעם האחרונה שהיה אצלו משהו "מלכותי" זה היה אצל הבן דוד הזהה של המלך ג'ור'ג החמישי - הצאר ניקולאיי השני.
 

קבצים מצורפים

  • 12cb5771850147.5bd30c25400ee.jpg
    12cb5771850147.5bd30c25400ee.jpg
    1.1 MB · צפיות: 1
נערך לאחרונה ב:

מנכל אחד

Active member
הכותרת באתר החרדי מדברת על "שני קווים חדשים", לא על פיצול - ייעול כפי שהסברת שקורה בפועל.

השאלה מה השירות העיקרי בין אשדוד לנתיבות ואופקים ואם אי אפשר לתגבר אותו במקום לקדם קווים ייעודיים שהבשורה עליהם תהיה באתר חרדי ולא בפרסום רגיל של המפעילה לכלל הציבור

לגבי מקלב - ברור שהוא לא במשרד התחבורה כדי לקדם את הרכבות או את אילת והגולן אלא לקדם שירות סקטוריאלי נפרד למגזר החרדי.

יש הבדל מסויים ביני ל Connex / עיר לחיות בה, הוא מקהילת עולי ברה"מ לשעבר. הפעם האחרונה שהיה אצלו משהו "מלכותי" זה היה אצל הבן דוד הזהה של המלך ג'ור'ג החמישי - הצאר ניקולאיי השני.
לגבי המידע שהם משווקים לציבור הטענה שלך נכונה לגמרי, נראה לי שזה מראה עד כמה הם לא קשורים לעניין.
במודעה של משרד התחבורה רשום שמדובר בפיצול
אפשר, אבל אין טעם, לתגבר את 465 שהוא קו מאסף, ונותן שירות בינוני.
בעבר 465 היה גם נכנס לשדרות, השירות היה גרוע והביקוש בהתאם.
הקו פוצל, והשירות לשדרות ניתן על ידי 347, מה שגרם לעליה משמעותית בביקוש ל465.
גם אם יופעל הקו החדש, 475 בכל ימות השבוע, אני בטוח שיהיה לו ביקוש.
 

קבצים מצורפים

  • dan_badarom_pitzol_kav_465_ofakim_a5_05.pdf
    KB 112.7 · צפיות: 2

Ccyclist

Well-known member
לגבי המידע שהם משווקים לציבור הטענה שלך נכונה לגמרי, נראה לי שזה מראה עד כמה הם לא קשורים לעניין.
במודעה של משרד התחבורה רשום שמדובר בפיצול
אפשר, אבל אין טעם, לתגבר את 465 שהוא קו מאסף, ונותן שירות בינוני.
בעבר 465 היה גם נכנס לשדרות, השירות היה גרוע והביקוש בהתאם.
הקו פוצל, והשירות לשדרות ניתן על ידי 347, מה שגרם לעליה משמעותית בביקוש ל465.
גם אם יופעל הקו החדש, 475 בכל ימות השבוע, אני בטוח שיהיה לו ביקוש.

מצד אחד זה שירות אזורי שצריך להיות, מצד שני אני לא יודע עד כמה הוא נפרד, אבל אם הוא נפרד מדי זו בעיה מערכתית. נסעתי עם נוסעים חרדים של בית וגן בקווי ציר הרצל בשנות התשעים ונסעתי עם נוסעים חרדים בשני הקווים האדומים וברכבת ישראל בביקורים האחרונים. בנוסף יש את אלמנט הרכבת שסגורה עכשיו בגלל המצב, מה שוודאי מצריך תיגבור אוטובוסי, אם כי אופקים או נתיבות (אחת מהם לפחות) נלחמו להרחיק את תחנת הרכבת מהעיר בעת תיכנון הקו, אז הקישור האזורי באוטובוסים כנראה שעדיף ממילא, בעוד שהרכבת היתה יותר לנסיעות למרכז.
 
למעלה