שנת הסיכומים- יומני החופש הגדול

YossihNew

Well-known member
|שמש|

שנת הסיכומים חזרה שוב. והפעם, סדרה שאני כל כך אוהב אותה. סדרה שאם תגידו ליוצרת שלה שאתם אוהבים אותה, היא נורא תשמח. סדרה על חברות אמיתית ועוצמתית...

1635494541192.png

יומני החופש הגדול! הסדרה של מיכל קופר קרן, הסדרה שמספרת על הקיץ של חבורת החברות הבלתי נפרדת, הסדרה שנתנה לנו את ליהי קורנובסקי, את כרמל לוטן, ואת הטבלה המהממת של אלינור וקסלר. ולי נתנה מספר טלפון.

תקופת השידור: 19 באוגוסט, 2012- 29 באוקטובר, 2013 (שנה וחודשיים)

שודרה: בדיסני ב-YES.

פתיח: שיר שאני ממש אוהב.


עובדות מעניינות: הסדרה נמכרה לערוצי דיסני ברחבי העולם, וגאיה גור אריה אף זכתה בגללה להופיע בויולטה. בנוסף הדמויות הופיעו גם בכוכב הצפון.

עונה ראשונה (50 פרקים בין ה-19 באוגוסט ל-31 באוקטובר, 2012):

אז קיץ אחד, כשאלינור וקסלר המלכה מביאה טבלה לתכנון פעילויות חופש לחברות שלה: תמר גולן הרקדנית, דפי כרמון המוזיקאית (עם אחיה של אלינור- תום) ודנה, כי הן חברות לנצח נצחים- דנה מודיעה שהיא חייבת לנסוע למילאנו (מה יש לכולם?) עם ההורים שלה שהועברו לשם. הבנות מצטערות מאוד, אבל נשבעות בפני דנה שיחסכו מספיק כסף כדי לבקר אותה בסוף החופש.

במקום דנה עובר לבניין גור- גולש חתיך שאלינור נדלקת עליו. תמר, שמנסה להרוויח כסף, משמרטפת על אחיו הקטן, מוקי, ולמרות שהיא מתלכלכת בגללו כשגור פוגש אותה זאת אהבה ממבט ראשון. בנוסף דפי מנגנת בפארק עם תום וזוכה למחמאות משרון דגן, מפיקה מקצועית. ואלינור עובדת במילקשייק.

קארין קרמר, בת דודה של תמר מלוס אנג'לס, באה לבקר אותה בקיץ. היא בהתחלה מתעלקת על החבורה של הבנות, שלא מבינות מה לעשות עם הדבר המוזר הזה. אלינור רוצה להתחיל עם גור עד שהיא מגלה שהוא ותמר הכי מאוהבים, מה ששובר אותה, בעיקר כששניהם עובדים במילקשייק.

תום מנסה לשכנע את דפי להיענות להצעה של שרון כשמסתבר שהם יוכלו לעבוד עם דין להב הזמר המצליח, עד שמסתבר ששרון רוצה רק את דפי. תמר בינתיים נפרדת מגור כי היא מבינה שאלינור פגועה מהזוגיות שלהם, מה שפוגע לה בלימודי הריקוד. כדי לפייס אותה, אלינור ממציאה שיש לה חבר מאילת כדי שהיא תחזור לגור. ותום מתחיל להתאהב בקארין לפתע.

שרון קובעת שיהיה לדפי ולדין רומן למען היח"צ. כמובן שבמסגרת העניין הם מתחילים ליהנות באמת אבל שרון דורשת מהם להיפרד כדי לתחזק תדמית של רווקים. במהלך ההתקרבות ביניהם, קארין מספרת לתום שהיא באה לארץ כי היא רוצה לחפש את אבא שלה, שהיא בטוחה שהתגרש מאימא שלה מזמן.

לבסוף הבנות נוסעות לאילת באמצע העונה, שם הן מגלות שאלינור המציאה את בן הזוג כדי שתמר וגור יהיו ביחד, וקארין רוצה להקדיש את הזמן לחיפושים אחרי אבא שלה. היא אכן פוגשת את נוח- אבא שלה- אבל הוא מעמיד פנים שהוא לא יודע מי היא. בינתיים תמר וגור עוברים בעיות ביחסים, כמו נשיקה ראשונה, עבודה ביחד, ושכחה של יום ההולדת של תמר. אלינור מקבלת הצעה לעבור לעבוד במועדון הנונה, וכמעט מפילה את המילקשייק כשהיא עוברת. אבל חוזרת לבסוף בגלל שתום, שמופיע במילקשייק כזמר, דורש ממנה לא להפיל אותו.

באמצע העונה אימא של קארין, טליה, מגיעה, כדי לפקח שקארין לא תתקרב יותר מדי לאמת. אלינור פוגשת בחור חדש בשם איתי (מזכיר קצת את... לא...) שמעריץ פוסטים שהיא כותבת לדפי, והם מתחילים להתאהב אחד בשנייה, בעיקר כשמסתבר ששניהם רוצים לעבוד בתחום הרפואי. ודפי, שבהתחלה לא מוצאת את עצמה בעולם הזוהר, מקבלת חברה חדשה: שירה כהנא, שחקנית נהנתנית במיוחד. ואז תמר מגלה שאימא שלה בהריון ויהיה לה אח חדש.

קארין מבינה שבקרוב תיאלץ לחזור ללוס אנג'לס ותום מנסה לעודד אותה להישאר אצלו, לכעסה של טליה. אלינור מגלה שאיתי רוצה להיות תסריטאי ולא רופא כמו הוריו, ולכן מחליטה לעזור לו לצלם את התסריט שלו. ולבסוף מסתבר שהבנות מצליחות לחסוך כסף למילאנו.

לצערן הן מסתכסכות והנסיעה לא מתרחשת: קארין מגלה שתום הסתיר ממנה את זה שאימא שלה שיקרה לה לגבי אבא שלה, ואלינור כועסת על דפי כי שירה כהנא ביססה עליה דמות בסדרה (בצורה מגעילה במיוחד). ותמר עסוקה מאוד בריקוד, ומסתכסכת עם רקדנית בשם רומי שמנסה להכשיל אותה, ואז לגנוב ממנה את גור.

בגלל כל המריבות והעיסוקים, אלינור נוסעת לדנה לבד, וגם אז יש ביניהן ריב כשאלינור מצלמת סצנות של הסרט של איתי במקום לבלות איתה. בנוסף איתי, שהעתיק בבחינה למגמת רפואה והכשיל את אלינור, מחליט להתנצל ולוותר על המקום שלו למענה (למרות שהפך לכימאי ידוע מאוד אחר כך!). דפי מחליטה שנמאס לה משרון ומצליחה להיחלץ ממנה.

בסוף העונה, נוח פוגש את קארין, שמאחרת לפגישה, אבל מגלה ממנו לבסוף שהסיבה שנעלם מחייה הייתה כי נכנס לכלא, מה שהוביל לירידה של משפחת קרמר מהארץ. גור מגלה שרומי מנסה להתנקם בתמר וחוזר אליה. דפי מבינה לבסוף איך התנהגה, הופכת לחברה של דין ומתנצלת בפני כולן בהופעה חד פעמית במילקשייק. אולם בסוף העונה, מסתבר שאמנם קארין הצליחה לשכנע את ההורים שלה להישאר בארץ, אבל תום הצליח להשיג חוזה מצייד כישרונות ואמור לטוס ללוס אנג'לס...

עונה שנייה (50 פרקים בין ה-18 באוגוסט ל-29 באוקטובר, 2013):

עברה שנה. מסתבר שתום וקארין עברו ללוס אנג'לס אבל קארין עומדת לחזור לעוד קיץ. דנה עדיין מדברת עם הבנות כל בוקר. דפי מקבלת מכונית מסבתא שלה, מכונית בשם שושי שהבנות מתקנות. תמר נרגשת לקראת זה שהיא וגור חוגגים שנה ביחד, ואלינור מחליטה לנסות להתקבל לחברת הסטארט אפ של אבא שלה, בלי שידעו שהיא הבת שלו.

לצערו של גור, החברים שלו מאוד כועסים שהוא לא מבלה איתם אלא מבלה רק עם תמר, ותמר שמתעצבנת על היחס שלו מציעה לו הפסקה, שהופכת לפרידה. רוי- החבר של גור- בעצם מאוהב בתמר מזמן, ולכן תכנן לגרום לגור להיפרד ממנה כדי שיוכל להשיג אותה. בנוסף אלינור פוגשת בעבודה בחור חדש בשם אדם, שנראה מקסים ומעוניין בה, אבל מה שהיא לא יודעת זה שהוא רוצה לנקום ביפתח וקסלר על כך שנטש בזמנו את אבא שלו- השותף הקודם של יפתח.

גור מחפש תעסוקה למוקי בקיץ, ומוצא קייטנת רכיבה אצל ילדת טבע בשם צליל. היחסים ביניהם גורמים לתמר לרצות להתרחק מגור. בנוסף דפי ודין מנסים לשפר את הקריירה שלהם אבל לא ממש מצליחים. דין מנסה להתקבל לתחרות מוזיקה, אבל מה שהוא לא יודע זה שדפי שופטת שם. וקארין, שמנסה גם למצוא עבודה, מתחילה לעבוד בחברת אופנה, ומסתבר שהיא די מוצלחת כמעצבת.

אלינור מאוד מפשלת בעבודה ואבא שלה כועס עליה, אבל אדם, שמקבל את הזכות לנסות את האפליקציה של יפתח וקסלר, מנחם אותה והופך לבן זוג שלה. דפי בינתיים מצביעה נגד דין בתחרות ללא ידיעתו, ותמר מתקרבת לרוי כשגור וצליל מתקרבים. קארין בינתיים מבינה שאביגיל, הבוסית שלה, גונבת לה עיצובי שמלות. בסופו של דבר קארין מצליחה להוכיח שזה שלה, ופורשת כדי להפוך למעצבת עצמאית. אלינור מתקשה להסתיר מאדם שהיא הבת של הבוס. וגור וצליל מעמידים פנים שהם זוג, כדי שתמר תקנא.

דין מבין שדפי הצביעה נגדו, ונפרד ממנה בכעס. דפי דווקא מתחילה להצליח כזמרת גם בלעדיו. רוי מתקרב יותר לתמר לאחר שהיא מבינה שצליל וגור מתקרבים. בעקבות הודעה חשודה, שאר הבנות מתחילות לחשוד באדם ואלינור מתעצבנת שהן לא מפרגנות לה, עד שגם היא מגלה שהוא מסתיר דברים. תמר מתעצבנת כי צליל מתחילה לעבוד במילקשייק ולהפוך את המקום לאקולוגי, ובכלל מסתבר שהיא נחמדה מדי וקשה לשנוא אותה.

אלינור מבינה שאדם לקח נתונים על התוכנה מהנייד שלה. לבסוף היא ויפתח מוצאים אותו, ואבא של אדם, עמוס, כועס על מה שאדם עשה. דפי מחליטה לצלם קליפ ומשתמשת בקארין כמעצבת ובגור ובצליל כשחקנים, אבל איחור של צליל גורם לכך שתמר מחליפה אותה ורואים שיש מתח בינה ובין גור. ורוי משתמש בחבר משותף שלו ושל גור, אסי, כדי לעזור לו מול גור.

לבסוף גור מגלה שתמר יוצאת עם רוי וכועס עליו מאוד. אלינור מסננת את אדם, אבל ההורים שלהם דווקא חוזרים לשיתוף פעולה כדי לתקן את הנזקים בעצת אלינור. תמר מנסה מאוד להתאהב ברוי אבל זה לא עובד. ודפי מגלה שאין לה כסף לממן אלבום, כי היא התנתקה מחברת התקליטים שלה.

לבסוף אסי, החבר של רוי שמאוהב בדפי מאוד, מצליח להגיע אליה ולהציע לה מימון המונים לצורך האלבום. לאחר מכן הוא מבין שרוי, שהבטיח לו שידבר עם דפי עליו, שיקר לו. אדם שולח לאלינור מתנות ולבסוף אלינור נמסה והופכת לחברה שלו בסצנה בלתי נשכחת ברכבת. וצליל מבינה שגור מאוהב בתמר ומשחררת. לבסוף אסי חושף את התכנית של רוי בפני תמר שפשוט זורקת אותו לעזאזל. לאחר מכן, כמו שתמר ארגנה לו בתחילת העונה, גור, ששמע מקארין על העניין, מארגן לתמר רמזים כדי שהיא תפגוש אותו בחוף הים והם חוזרים. דפי מצליחה לגייס כסף לאלבום והבנות חוגגות במילקשייק.

יומני החופש הגדול הייתה סדרת דיסני מתוקה במיוחד. לא היו בה רעים, אבל היה בה המון הומור, חמידות, ובנות אהובות במיוחד שהיום כולן נחשבות לשחקניות ממש טובות. וכמובן, שם נוצרה הטבלה, טבלה שמנחה אותנו עד היום.

שנת הסיכומים תחזור מחרתיים. וגם אז נדבר על קיץ. וגם אז נדבר על ניב סולטן. ועל סדרה כל כך מפוספסת, שחבל מאוד...​
 

שיר m

Well-known member
סדרה שאני באמת מתחרטת שלא השלמתי כמו שצריך.
 

YossihNew

Well-known member
כן, היית רואה את החמודים לפני כוכב.

ואז גם היית משיגה פרוטקציות עם היוצרת.
 
למעלה