שנת הסיכומים- פוראבר

YossihNew

Well-known member


שנת הסיכומים חזרה אחרי שבועיים. והפעם סדרה נחמדה מאוד, סדרה ששילבה מצד אחד את ההומור של השיר שלנו, אבל מצד שני גם שילבה אלמנט מסוים מהשמינייה ואפילו משכונה. אה… קצת הסתבכתי. אבל בואו נדבר על הסדרה הזאת...

1623482847111.png
 

YossihNew

Well-known member
פוראבר! סדרה חמודה של אותו אורי גרוס ושל אותו זוג עוצמתי.

תקופת השידור: בין ה-30 בדצמבר, 2018 ל-12 ביוני, 2019 (חצי שנה).

שודרה: ב-HOT, בערוץ TEENNICK (מתחרים בולטים- או בוי ליומיים, כדברא, גיבור אמיתי)

פתיח: לי ואליאנה רוקדים בכיף שלהם.


עובדות מעניינות: גם בהתחלה וגם בסוף התחרתה ביוצר שלה- אורי גרוס, בסדרות שלו.


עונה ראשונה (25 פרקים בין ה-30 בדצמבר, 2018 ל-31 בינואר, 2019):

אז משפחת גילמן היא משפחה מאוד נורמטיבית, פחות או יותר. האבא דודו הוא זמר עבר שהפך לסוכן לשתי זמרות נפלאות בשם דפי וספייס בר. יש להם שני תאומים בני 17 בשם יולי, שמאוהבת בחתיך של השכבה, עומר גיגי, ואדם, מוזיקאי בעצמו עם זמרת בשם דני. ויש להם ילדה חמודה בת 12 בשם רומי. אה, ואם המשפחה, בתיה, היא מדענית בחברת ביוטקס.

יום אחד, בתיה מצליחה להמציא מכונה שמצעירה תאים ביצורים חיים! בטעות, בתיה ודודו הופכים לבני 17 כמו ילדיהם, ואילו בתם רומי הופכת לבת 50 (32, יוסי!). בתיה צריכה דלק למכונה כדי להחזיר אותה, אולם מגלה שהבוס שלה, סטיבן (אחיו של המורה של החבורה, גידי כץ, שהיה מאוהב פעם בבתיה) רוצה לגנוב את ההמצאה. בתיה לא יכולה להשיג עכשיו דלק מביוטקס והיא ודודו נאלצים ללמוד, תחת השמות "בתאל וגל גדות", בתיכון של ילדיהם.

כמובן שנוצרות צרות רציניות. סטיבן מנסה לגנוב את ההמצאה אבל המשפחה מצליחה להצעיר אותו לגיל תינוק ואז לגיל 10, ואחר כך למבוגר עם יד קטנה מאוד, וצריכה להסתיר את הכול מגידי. גידי גם מתאהב בבתאל, כי הוא נזכר איך היה מאוהב בבתיה פעם. ספייס בר מתאהבת בדודו הצעיר ואילו עומר מתאהב דווקא בבתיה... הצרות גורמות לכך שבתיה מוכנה לוותר על המכונה לטובת סטיבן, רק שיחזרו לעצמם.

אבל כאן הבעיה. דפי וספייס התחילו לשפוט ב"כוכב אירופה", התכנית שבוחרת נציגים לאירוויזיון בישראל, בהנהגת לימור אטיאס המפיקה. הן התלהבו מגל ורצו לצרף אותו לשם. דודו מסרב לוותר על סיכוי לחדש את הקריירה שלו כמוזיקאי וכתוצאה מכך מתעמת עם בתיה. השניים, וגם אדם ודני, מצטרפים לתכנית.

סטיבן ובתיה נחטפים בידי הקטור רמון, השותף של סטיבן, שדורש שיתנו לו את המכונה. משפחת גילמן מנסה לחלץ את בתיה בפעולה שנכשלת. ואז מתרחש טוויסט הזוי בו מופיע עוד הקטור- ההקטור שראינו בעצם היה מתחרה לביוטקס, שהשתמש בחומר שמאפשר לך להשתנות לבן אדם אחר. הקטור האמיתי הורג את המזויף.

בתיה מוכנה לוותר על ההחזרה לגיל המקורי לאחר הגמר של "כוכב אירופה". בתיה ודודו זוכים והופכים לנציגי ישראל לאירוויזיון, אבל מודיעים שיוותרו על כך. החבורה חוזרת לגיל המקורי שלה.

בסוף העונה, הקטור מגיע ומסתבר שהוא סוכן מוסד. מסתבר שאבא של נציגת צרפת באירוויזיון הוא פושע מסוכן, וכדי להשיג מידע עליו, הוא צריך שהגילמנים יחזרו לגיל 17 ושוב ישתתפו באירוויזיון, כדי שיוכלו להוציא את המידע.

עונה שנייה (24 פרקים בין ה-12 במאי ל-12 ביוני, 2019):

דודו ובתיה אכן מסכימים להשתתף באירוויזיון, ולצערם צריכים לקחת את הנציגות מהנציגות הראויות, דפי וספייס בר שכתבו שיר ממש יפה! הן לא מקבלות זאת בעין יפה ואף מביאות את עורך הדין שלהן, טנצר המ... מדהים! לתבוע את כל ההפקה הזאת תמורת סנדוויץ' פסטרמה. לאחר שהקטור מנסה להפנט אותן, דודו חושף בפניהן את העניין והן מוכנות לעזור לו.

העונה מתמקדת בניסיון של משפחת גילמן לשרוד את האירוויזיון ולהמשיך להתקרב לנציגות הצרפתית באירוויזיון: מישל גלסאז', בתו של ניקולא גלסאז' הטרוריסט, ודויד, הנגן שלה שמאוהב בה. ניקולא השיג את הטכנולוגיה הסודית של ביוטקס לשינוי הגוף, ומתכנן להפיץ אותה לארגוני טרור מסוכנים. דודו ובתיה אכן מצליחים להתקדם מחצי הגמר לגמר (תזרמו, נכון שלא הגיוני שהמארחת לא תשתתף) אבל במסגרת הניסיון שלהם לקחת את הפלאפון של ניקולא, הוא חוטף את דודו.

דויד, שמבין שמישל מאוהבת בדודו, מחליט לשתף פעולה עם ניקולא ולהתחזות לדודו כדי להשיג אותה. התכנית עומדת להשתבש, אבל ברגע האחרון דויד מתוודה בפני מישל. לאחר שניקולא מנסה לפוצץ את כולם, מישל ודויד נכנסים, וניקולא מחליט שהוא לא יפוצץ את כולם ויוותר על הטכנולוגיה. הקטור משחרר את ניקולא לחופשי ואומר לבוס שלו במוסד שניקולא ברח אך הטכנולוגיה בידיהם.

דודו ובתיה פורשים מהאירוויזיון, אבל נציגות של רומי, דני, אדם, יולי, עומר גיגי, דפי וספייס בר שרה את הלהיט "מומו קאו קאו" ומייצגת אותנו בכבוד באירוויזיון- כשהם מגיעים למקום ה-17 (עדיף מהאור בחיי, עדן אלנה והנציגות האמיתית שלנו באותה השנה- קובי מרימי).

בסוף העונה, מסתבר שבתיה המציאה עוד מכשיר- הפעם טלפורטציה...

פוראבר הייתה סדרה קצת מוזרה אצל אורי גרוס. לא אייקונית כמו דני הוליווד והשיר שלנו. בלי שערוריות כמו או בוי. ובלי רגש יפה כמו גיבור אמיתי. היא עסקה בעיקר בכיף של האירוויזיון, והיי, היא אפילו הייתה די כיפית ומצחיקה.

ויש לנו את דפי וספייס, הן נהדרות, כמובן. דאבל דב! רק סתם שאלה... אורי ואור גרוס. הם אב ובתו או שזה מסובך וצריך לכבד את פרטיותם?


בעוד ארבעה ימים, אנחנו נגיע לסדרה חמודה מאוד שהפורום התלהב ממנה מאוד בזמנו. משהו ממש טוב יקרה פה...​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה