שנת הסיכומים- תנוחי

YossihNew

Well-known member
🚢

שנת הסיכומים חזרה והפעם לסדרה מאוד מיוחדת. סדרה שמאחדת בתוכה לא אחת, לא שתיים, לא שלוש- אלא ארבע סדרות! ובעיקר את הביצ'יות הכי רעות מהסדרות האלה. מה קורה כשהעולמות מתנגשים? התשובה פשוטה…

1624706134017.png
 

YossihNew

Well-known member
תנוחי! סדרה שיצרו אורי גרוס (השיר שלנו) ויונתן קוניאק (פיק אפ). חוץ מהשיר שלנו ופיק אפ, הסדרה גם משתמשת ברמת אביב ג' ובחשופים כסדרות בסיס שלה.

תקופת השידור: 14 באפריל 2012- 26 ביוני 2012 (חודשיים וחצי).

שודרה: ב-HOT 3.

פתיח: קצר ואפקטיבי.


עובדות מעניינות: איחוד של ארבע סדרות שלמות.

עמותת אחל"ה (אישה חותרת לעוצמה) מארגנת שיט תענוגות לנשים נזקקות. גבי בר-לב, מתאמת יחסי הציבור של העמותה, עולה אליה לפקח על ההפלגה. ומי עוד עולות? סגנית שר הקליטה עידית לינוביץ', מנחת הטלוויזיה נעמי שחר, והעיתונאית מרב בן-בסט. אה, ומנהלת התרבות של האונייה, ברוריה גווינביר פסקל.

אבל בערב הראשון, כל הנשים מתקבצות על הסיפון. נעמי זועמת כשהיא מגלה שתכנית הבוקר שלה תינתן להגר פרימור ומרב מנסה להשיג ממנה תגובה, עידית גילתה ששר הקליטה רומן קפולסקי, בן זוגה, בוגד בה עם העוזרת הפרלמנטרית שלה, ילנה, והכניס אותה להריון, וברוריה מתעמתת עם אימה המרשעת, עדה, שהביכה אותה על הסיפון, ודוחפת אותה למים. סערה גורמת לכך שהנשים ימהרו לסירת הצלה וגבי תנסה לעצור אותם. הסירה התנתקה מהספינה וכתוצאה מכך הנשים נסחפו לאי בודד.

לאחר כמה ימים על האי, שם הן מתחברות אחת לשנייה, יו"ר עמותת אחל"ה מתי אייסברג מוצא אותן ומחזירן לארץ. ההקלטה שלהן מתפרצות לסירה גורמת לכולן להפוך לנשים שנואות במיוחד. כולן חוץ ממרב- שנחשבת לגיבורה בגלל הקלטה שלה שפורסמה בה היא תומכת בנשים הנזקקות.

הנשים נאלצות להתמודד, כל אחת בדרכה, עם המצב החדש. נעמי נאלצת להתמודד עם הריחוק של בתה, בת שבע (נועה בשבילכם!), ולכן נאלצת לפצוח ברומן עם האני, ערבי, שמסתבר שהוא בנה של הודנא, עוזרת הבית שלה, ומאורס לג'יהאד, בת למשפחת פשע (שכנראה יש לה בעיה עם זוגיות מעורבת).

עידית אמנם חוזרת לכנסת, אולם זוכה לביקורת עצומה אחרי שנחשף שהיא ירדה על רוסים, ואז גם על מזרחים. במסגרת הכעס שלה, היא מתעמתת עם אמרגן הזמר המזרחי, משיח בן-דוד. בדרך הם מתאהבים קצת, ואפילו מתחתנים! עד שמשיח בורח עם הכסף של עידית למחרת היום ומשאיר אותה בלי כלום.

מרב לא במצב טוב. למרות הקידום במעמדה, היא חולה בסרטן ומגלה שאבא שלה כועס עליה כי מעולם לא הביאה ילדים. בנוסף בן זוגה, דרור, לא חושב שהיא מתאימה לחיי משפחה, והיא כמעט מתאבדת.

וברוריה המסכנה מגלה שעדה עוד חיה וגנבה ממנה את כל כספה. אבל כאן יש יתרון- מסתבר שלגבי יש אבא, אמנון. אמנון הוא מדען והיה אהבת נעוריה של ברוריה, למרות שעדה הפרידה ביניהם. אמנון וברוריה מתחילים להיות ביחד שוב.

כאן נכנסת ההמצאה של אמנון- אמנון הצליח להמציא סם נעורים שמחזיר את מי ששותה אותו לגיל 17! (מוכר למישהו? לא?) הוא שותה אותו והופך לצעיר, ולאחר שהבנות מגלות על כך, בזכות זה שהשיקוי מעלים למרב את הסרטן, הן גם רוצות להשתתף בניסוי. לצערו של אמנון, זה פשוט לא עובד והן לא מצליחות להפוך לצעירות.

גבי מאוהבת במתי אייסברג, אבל מתי יוצא עם הגר פרימור הכוכבת. אבל מתי מסתיר את זה שהוא פסיכופת ומקפיא את החברות שלו, והוא רוצח את הגר כדי להקפיא את גופתה. עם זאת הגר ממשיכה לרדוף אותו, בעיקר לאחר שהסוכן שלה לעת מצוא, נחשון מרציאנו, מבקש מרב פקד יפת לחקור את תעלומת "היעלמותה".

הבנות ממשיכות את העלילות שלהן, עידית מגלה שילנה ננטשה בידי רומן, ומציעה לה לעזור לה להתנקם במשיח בן דוד. הן מעמידות פנים שילנה ירשה המון כסף מסבא שלה, כדי שמשיח יפתה אותה ויגנוב לה את הכסף, אבל הן דווקא מצליחות, בחתונה של ילנה ומשיח, לגנוב ממנו את כל הכסף בחזרה ולהכניס אותו לכלא. למרות שמייק, הגרוש של עידית, חוזר, היא מעדיפה להתנחם אצל ינון, העוזר הפרלמנטרי שלה.

לאחר המוות של עדה, ברוריה מגלה שעדה לא אימא שלה אלא דודה שלה, ושהיא בכלל הבת של אחותה התאומה, ורדה, שנמצאת במוסד לחולי נפש.

מרב מאמצת את קורלי, הבת של המנקה של אבא שלה שגורשה מהארץ, ונלחמת כדי להשאיר אותה בארץ. היא ודרור הופכים לבני זוג לאחר שהוא עובר תאונה ושורד אותה.

ג'יהאד מנסה לפגוע בנעמי למרות שהן מתחברות בסוף, אבל היא דורשת מהאני שבשביל שלא תפגע בנעמי שיעזוב אותה. הצער של נעמי מוביל אותה להודות בפני מתי על החרטה הכי גדולה שלה: בעבר נולד לה ילד, ילד שנמסר לאימוץ והיא לא פגשה מעולם. נרמז שמדובר בינון או ברב פקד יפת.

מתי מצליח לארגן שיאשימו את נעמי ברצח של הגר, והוא שותל ראיות שיפלילו אותה. אבל הודנא, שמבינה שיש כאן הזדמנות, לוקחת את הרצח על עצמה. מתי וגבי מתחילים להתקרב, למרות שמתי חושש שיעשה לה את מה שעשה לשאר החברות שלו. גבי גם מתקרבת לרב פקד יפת.

לאחר שמתגלים מעשיו של מתי, סבתו, פרידה, לוקחת את האשמה. אבל מתי אכן מחליט להקפיא את גבי למרות הכול. כל הבנות חוץ מנעמי מגלות על כך והוא מנסה לרצוח גם אותן. אבל כשנעמי מגיעה, מסתבר שג'יהאד עזרה לה לגלות על זהות בנה: מתי!

רב פקד יפת מצליח לנטרל את מתי. בסוף הסדרה, כשהבנות חוגגות, מסתבר שהן קיבלו פלסיבו. מי שבאמת קיבלה את סם הנעורים הייתה לא אחרת מאשר הודנא…

תנוחי הייתה סדרה יחסית אנדרייטד של אורי גרוס. היא הייתה כמעט המשך של השיר שלנו, אבל לא הרבה דיברו עליה בזמן אמת. למרות זאת, היא הייתה מצחיקה, מתייחסת לעצמה, וממש מעניינת.

שנת הסיכומים תחזור מחר. נראה לכם שהיא זזה לאיזשהו מקום? אנחנו לא זזים!​
 

Johyboy26

Member
צריך סדרה כזאת לסדרות נוער שמאחדת 4 סדרות נוער מפורסמות
 
למעלה