שרון: 2005 שנת מפנה בה נוכל לקצור פירות המאמץ

שרון: 2005 שנת מפנה בה נוכל לקצור פירות המאמץ

שרון: 2005 שנת מפנה בה נוכל לקצור פירות המאמץ
נכתב ע"י: עומר שיקלר

אמר את הדברים בוועידת ישראל לעסקים בתל אביב; הדגיש כי עזיבת עזה היא דבר הכרחי; "רק ממשלה יציבה תוכל לבצע את ההינתקות ולממש את הרפורמות הכלכליות"; הדגיש כי יפעל להקמת קואליציה עם העבודה והמפלגות הדתיות; "בשנת 2005 נקצור את הפירות"

ראש הממשלה, אריאל שרון, צופה עתיד טוב יותר לישראל בתנאי שתיושם תוכנית ההינתקות. אם לא תיושם, הוא מזהיר, ניקלע לקשיים גדולים. שרון נאם בערב (ב`, 6.12.04) בוועידת ישראל לעסקים שהתכנסה בתל אביב. חלק ניכר מנאומו הוא הקדיש לרפורמות הכלכליות ולמהלכים המדיניים הצפויים.

לדברי שרון, מערכת בחירות הינה דבר מסוכן שיגבה מהמדינה מחיר כבד. חייבים להפסיק להתעסק בריבים קטנוניים ולפנות למטרות המשותפות, אמר. "אם לא תהיה ברירה נלך לבחירות. התמודדתי מספר פעמים בארבע השנים האחרונות. אבל אני חושב שזו טעות לגרור את הציבור למערכת בחירות נוספת. בחירות יעלו סכומי כסף גדולים מאוד", הטעים. שרון הוסיף, כי בעיניו, עזיבת עזה הינה דבר הכרחי.

שרון פנה לנוכחים בשאלה: "מישהו רואה אפשרות לעזוב את עזה בזמן בחירות?" וציין, "בכוונתי לפעול להרחבת הקואליציה עם העבודה והסיעות הדתיות. לכן כינסתי את ועידת הליכוד. רק ממשלה יציבה שתכהן עד סוף 2006 תוכל לבצע את ההינתקות ולממש את הרפורמות הכלכליות".

ביחס למשק, אמר שרון, כי המדינה נמצאת בכיוון הנכון. "המשק ושוקי ההון מגלים בגרות בתגובותיהם ונותנים אמון במנהיגות הכלכלית". לדבריו, שנת 2005 היא שנת המפנה: "בה נוכל לקצור את פירות המאמץ שהשקענו בשנים האחרונות".

שרון הדגיש, כי ישראל היא הכלכלה המתעוררת השלישית בעולם (מבחינת נתוני תמ"ג לנפש). לדבריו, בזמן בחירות לא ניתן יהיה לבצע את הרפורומות החשובות כדוח דוברת או הרפורמות הכלכליות הצפויות.

עודכן ב- 07/12/2004 00:19:00
 
למעלה