שרשור בוקר טוב ה - 27.01.03

spidergirl

New member
שרשור בוקר טוב ה - 27.01.03

מה שלום כולם??? המשימות להיום(מתכננת תמיד יום קודם): ללמוד מתמטיקה בדידה - פונקציות יוצרות והכלה והפרדה - 4 שעות (ריטלין אחד) להכין homefries לעבודה - בסביבות 7 בערב. להתחיל ללמוד למבחן ב - C - משעות הערב. לעבוד לילה.
 

פלאת

New member
איפה את? לא רואים אותך... ../images/Emo8.gif

בוקר נפלא גם לך. ובהצלחה בכל המשימות.
 

kniaper

New member
../images/Emo24.gifברוכה הבאה ל../images/Emo82.gif

אני מזמין אותך להציג את עצמך, לספר קצת מאיפה את, מה את עושה ואיך את מתמודדת.
 

פלאת

New member
תודה, תודה ../images/Emo39.gif

אני בת 27. סיימתי לימודים גבוהים, וכרגע לא לומדת. האמת, דיי מיואשת מכל הנושא של לימודים. עובדת כרגע בעבודה חלקית, לא בתחום שלי ומקווה לטוב. עובדת עם ק´אוצינג ומשתתפת בסדנת תמיכה למבוגרים. בוקר טוב לכולכם!
 

דרוררר

New member
אהלן פלאת

אם בא לך לספר על הקאצניג - ( מי? מתי ? כמה ? למה?) אשמח מאוד . כי הנושא מעניין ואני דיי חסר אינפרמוציה תודה דרור אגב את בסדנא של שרית? אם בא לך (ומותר?) לשתף אתונו בחוויות שלך שם זה יהיה מבורך מצידך שוב תודה
 

פלאת

New member
קצת תשובות

הקואצ´ינג זה בעצם עבודה עם מאמן אישי. מאמן לנפש ולא לגוף. מכיוון שלאנשים עם ADHD יש נטיה להתפזר, קושי להתרכז ולמקד את עצמם, בא אדם מבחוץ ועוזר להם בזה. בתכל´ס זה עבודה על מטרות אשר הינן אינדבידואליות לכל אחד ואחת. לדוגמה: קביעת סדר יום, ביצוע מטלות בזמן, יעדים לטווח ארוך ועוד. לרוב מדובר על פגישה אחד על אחד, וכן עידכונים טלפוניים/ אימיילים. זה כמובן תלוי בצורך ובנוחות. עלות משתנה ממאמן למאמן.
לגבי הקבוצה - כן. אני משתתפת בקבוצת התמיכה למבוגרים של שרית מחלב (מנהלת פורום הפרעת קשב וריכוז בנענע). הקבוצה נפגשת פעם אחת בשבוע לשעתיים, לתקופה של 10 שבועות. השבוע אמורה להתקיים הפגישה השלישית. גם כאן בקבוצה, עובדים על קשיים אישיים בתמיכת ובעידוד הקבוצה. יש כמובן גם שיתוף חוויות (לטוב ולרע), התנסויות, טיפים בנושאים שונים ועוד. אעדכן אתכם בהמשך במידה ויש רצון בכך. בחרו בתבונה מחר.
לילה.
 

spidergirl

New member
הלימודים האלה

אני לא צריכה לספר לך... אני מונעת מעצמי שעות מחשב כדי לא להתפתות. מה איתך?
 

פלאת

New member
פסדר... כרגיל... את יודעת

מצאתי גור חתולים קטנטן, עיוור (לפחות בינתיים, אני מטפלת בזה). משימה קטנה מצאתי לי...
הכנתי מסמך מטלות/טלפונים וחשבתי לשלוח לך, אולי זה יהיה לך לעזר. אבל אם אנחנו כבר פה, למה לא לשתף את כולם?
בהצלחה במשימות להיום.
 

spidergirl

New member
קמתי עכשיו

קצת ארגוני בוקר ויאללה לעבודה... מה סדר היום שלך?
 

kniaper

New member
גמני ממשכימי הקום היום../images/Emo6.gif

9:00 בבוקר זו די שחרית מבחינתי אבל יום שני הוא תמיד יום עמוס אצלי וזה טוב. ימים כאלו נותנים לי הרגשה טובה. שני דברים אני צריך לזכור לעשות היום, מעניין אם אני אזכור להגיש דוח שעות בעבודה על החודש הקודם ועל החודש הזה (חודש שעבר פשוט שכחתי ולא קיבלתי משכורת) להחליף בספרייה את ספר הלימוד לספר הנכון
 

kniaper

New member
../images/Emo188.gifבוקר טוב

מי הולך להסתובב בחוץ בגשם היום? אני הולך לכלות חצי יום בחיפה סידורים ועבודה אח"כ בבית, אני אנסה ללמוד את החומר שמוקצב להיום
 

אימי7

New member
ריטלין - יום 1

ובשעה טובה - התחלתי לקחת היום ריטלין. אחרי שנתיים של איבחונים דידקטיים"טובה" - כמעט 16 מתוך ה 20 הנמדדים ואני ליד המחשב מחליטה לסיים את הסיפור הזה שאני כותבת - ועדיין מתרוצצת סביב דברים אחרים. המון. המון תקוות יש לי מהריטלין הזה - שיעזור לי לההפך לאדם קצת יותר פרקטי, שיעזור לפיזור נפש, לבזבוז האין סופי של המשאב היקר הזה - זמן. שאני כבר, בגילי הבלתי אפשרי אתחיל לממש את כל הדברים הטובים ויכולות האין סופיות שיושבים שם, בפנים ולא מזיזים את התחת. (רק לפעמים הם זזים. בהתקפות) כי, כמו שאמר לי חבר טוב - החיים זה עכשיו - ואני מרגישה כל הזמן שאני רק מתכוננת אליהם וכשהכל יסתדר...הם יתחילו. די!!! הם מתחילים עכשיו! ?????????
 

kniaper

New member
../images/Emo49.gifהלוואי ובאמת תצתרפי לכל אותם

ברי מזל (רוב המאובחנים) שהתרופה באמת שינתה עבורם בגדול את החיים
 

r66

New member
קצת על הפעם הראשונה..

הריטאלין גרם לי לתחושות מוזרות, לא קשות, כמו: טעם שונה בפה, הדממה משתלטת והמילים לא יוצאות וכד´.. וכשמפסיק להשפיע מרגישים איזהשהו לחץ ברכות, לפעמים חשבתי שהאישיות שלי משתנה. לא להבהל. זה עובר! לומדים מהר מאוד להשתלט על התחושות האלה. בהצלחה. ספרי מה היו תחושותייך בפעם הראשונה.
 

אימי7

New member
ריטלין 1- נגמר

דווקא היו ארבע שעות כל כך נעימות. שלווה לא מוכרת, ניתוק פנימי מהחיים ושקט. שקט. שקט. לא עשיתי הרבה מדי - אבל לא נלחצתי מזה כי אמרתי לעצמי שצריך כמה ימים להתיידד עם התחושות לפני שמתחילים להשתמש בהן - אבל אז... או אז..הגיעו ארבע חמש שעות כל כך עצובות, בודדות, עם מחשבות כמעט כמעט אובדניות..וזכרתי שיש נפילה ונסיתי לא לקחת את ההרגשות האלה כמציאות אמיתית, אלא כתוצאה של משהו- היה קשה לזכור, אבל הצלחתי - עוד כמה ימים ואם היציאה תהיה כזו - אני אבקש srכי אני מבינה ששם הדרך בחזרה הרבה יותר איטית. מוזר באותו יום גם תחושות טובות באופן קיצוני וגם קשות באופן קיצוני.
 

kniaper

New member
../images/Emo140.gifאיזו חשיבה אופטימית

יופי, אני שמח שהשימוש הראשון השאיר עלייך חוויות טובות שיאפשרו לך בעתיד להיעזר בתרופה ושתחושת הנסיגה לא הפחידה מרתיעה אותך מלנסות שוב. בלטה לי במיוחד העובדה שהיכולת שלך להתמודד עם הנסיגה הייתה טובה בזכות הכנה מוקדמת שעברת. הידיעה שהתופעות שהרגשת הן תופעות של נסיגה ולא של טירוף ממשמש ובא בעצם עזרה לך להתגבר. זו דוגמא מצויינת למה אנחנו צריכים את הפורום הזה ואת הקהילה הנהדרת שרוקמת כאן עור וגידים ביימים אילו. מידע עוזר להתמודד ואנחנו כאן כדי לחלוק את המידע ביננו היישר מתוך החוויה האישית כך שכשאנו (ואחרים שכרגע רק קוראים אותנו ולא כותבים) נתקלים בתופעה כזאת או אחרת נוכל לומר לעצמינו, "אה, זה לא נורא זה בדיוק מה שכולם מדברים עליו זה טבעי".
 

kniaper

New member
../images/Emo29.gifזהו לילה, מחר שרשור בוקר חדש

מי הספיק את כל מה שהיה לו לעשות היום ? ailag, איך הייתה הבחינה היום?
 

spidergirl

New member
אני הספקתי

כמעט הכל. למדתי 6 שעות במהלך היום. היה תרגיל עיקש(אני הייתי יותר) אז לא הספקתי הכל, מקווה להשלים עכשיו(בעבודה) את הכלה והפרדה - ממחר C. שאר המשימות - בוצעו
 
למעלה