../images/Emo88.gifהבלתי נסלח? ביקורת מפורטת עד מאוד../images/Emo88.gif
קודם כל שלום, שנים לא הייתי אבל THE UNFORGIVING זאת סיבה מספיק טובה בשביל לחזור לפורום האהוב- אז ככה, בהתחלה, אני מדבר על לא מעט שמיעות ראשונות של האלבום הזדעזעתי קשות, התאכזבתי מאוד, וכמעט התאבלתי על הלהקה, אבל נתתי הזדמנות אחרונה וללא ספק הופתעתי לטובה, אומנם האלבום כרגע לדעתי לא עולה על אף אלבום שלהם (חוץ מ-ENTER\ TD אם אתם מחשיבים אותם) וכן, THOE נחשב אצלי כאחד האלבומים הכי חזקים שלהם אם לא הכי... אוקיי לדעתי יש באלבום חלוקה מאוד ברורה, התחלה חלשה מאוד (מלבד האינטרו החביב פלוס נו MOTHER MEIDAN וכל זה, די נכנסתי לקטע, אבל בכל זאת לא מדובר במי יודע מה מוסיקה) לאט לאט האלבום מתעצם לכיוון טוב, הוא רואה איזה מעידה באמצע, אבל הסוף שלו מ-LOST והלאה פשוט אדיר.. קשה לי לא להתייחס לאלבום כמקשה אחת, כמין יצירה אפית אחת ארוכה (שמאוד מזכירה את עצמה וממחזרת את עצמה לאורכה- כראוי ליצירה אפית טובה) על שירים כמו shot in the dark, Sinead ועוד.. כרגע אני מעדיף שלא לדבר, כרגע הם נראים לי פשוט רע, סינהד נוראי מכל הבחינות, אבל הקליפ שבר שיאים- מאז שראיתי אותו לא יכלתי לתת לשיר אפילו הזדמנות ראויה, SITD לא משהו בעיניי Faster, IRon שירים נחמדים, כיפים לשמיעה, לא נפלתי. שניהם מאוד ארוויזויונים, IRON קצת צורם לי בקטע הזה, הפזמון שלו נשמע כמו להקה נידחת שהגיעה לאורויזיון כדי לייצג אלפקות מעופפות או משהו. לעוס טחון, פופי אבל כיפי, קצת דנה אינטרנשלי, והמודולציה בכלל- בוא נהיה יותר פאתטים וצפויים... FIRE AND ICE סומן אצלי כשיר הכי חזק של האלבום מההתחלה, אבל לאט לאט ירד לי ממנו, הוא קצר מדי רוב השיר נשמע כמו פתיחה ועד שהוא מגיע לשיא השיר נגמר, השיא נמשך לא מספיק זמן בשביל באמת להנות, בכללי המלודיה וההפקה אדירים בשיר הזה, מהליריקה לא נפלתי ואפילו צחקקתי... חשבתי שהאלבום מגיע לשיא בFAI אבל התאכזבתי שזה לא נשאר שם, הבאים אחריו חלשים מאוד לדעתי, שלושתם אורויזיונים בומבסטיים (ולא בקטע טוב כי דווקא בומבסטיות מפוצצת אני אוהב) ועמוסים בנצנצים WITE, סינהד וIRON אבל אז מגיעה ההפתעה, אחרי שאתה כמעט מוותר ומספיד אותם בא רצף השירים הנהדר, השיא של האלבום והפתעה ענקית, אין הרבה מה להגיד הפקה משובחת מוסיקה מעולה לחנים טובים מאוד (קצת חוזרים על עצמם- קצרים ולא מממצים אבל טובים) LOST שהיה מההכי פחות אהובים עליי בטענה ששארון בכיינית שם, ונשמעת כמו אבריל לאבין ביום טוב, תפס לאט לאט תאוצה והוא מתחרה אצלי עכשיו עם AIN שמשום מה אני מאוד אוהב, הלחן נורא יפה וכן, גם הסולו מעולה.. MURDER השיא של האלבום, השיר שהכי אהבתי, הפקה משובחת, מלודיה אדירה בומבסטיות כמו שצריך, סימפולים נורא יפים, פזמון יפיפיה הוא נשמע כמו הלקח מהשיר THOE שמאוד לא אהבתי מהאלבום הקודם, הם למדו מה לעשות ומה לא וכך נולד שיר אדיר שמחזיק את האלבום על הכתפיים שלו לדעתי A DEMONS FATE הוא טוב כשיר בנפרד אבל כמו שאמרתי אני שומע את האלבום רק כיצירה אחת כבר כל כך הרבה זמן ברצף, ככה שהשיר אם כמה שיהיה טוב באופן אינדיבודאלי, משמש לי בעיקר כמו גשר חביב בין מורדר לסטרווי, השיר חמוד אבל לא מטלטל או מפתיע במיוחד, ווית'יני כזה של TSF לא משהו מיוחד STAIRWAYS מעולה, לדעתי הוא לא ממצה ב-100 אחוז את הפוטנציאל האמיתי שלו, והוא נגמר בדעיכה FADE כזה, שזאת צורה כל כך נוראית לסיים אלבום לדעתי, כאילו אני עוד שניה מגיע לשיא לאיזה קתרזיס, שיא רגשי ואז מישהו ממניך לי את הווליום באכזריות, אבל חוץ מזה השיר יפיפה ויחד עם MURDER הוא עומד אצלי בטופ של האלבום. את הנוספים עוד לא שמעתי חוץ מהסמפל של הריקוד שנשמע ממש ממש ממש טוב! את באמצע הלילה לא שמעתי כי יש לי בעיה רצינית לשמוע שירים שמוכתרים כ"הכי טובים" באלבום, אני לא מסוגל לשמוע אותם עד שאני מחליט (ובד"כ מתאכזב) שירים כמו NAIAD מהחדש של טאריה, THE KINSLAYER או THE PROMISS לדוגמא, שירים שאנשים מהפורום שמבינים- אהבו, שריטה אישית. בקיצור אלבום הזוי, כמו יצירה אחת ארוכה, יש לו עליות וירידות, הוא מאוד אירויזיוני ונוצץ כזה ומכוון בעדינות למשהו הרבה יותר מיינסטרימי, הרבה נאמר עליו שהוא כבד אבל אני ממש לא מסכים עם זה, לדעתי הוא האלבום הכי מתוק וקליל שלהם עד עכשיו הוא לא מגיע לאיזה דרמה גדולה, וחוץ משימוש קצת יותר בגיטרות דיסטורשיין ותופים הוא די קליל ונוצץ כזה... די התאכזבתי מהשימוש הדי מוגבל בכלים, באורקסטרה ובמקהלה, האלבום הרבה פחות סימפוני (בעיקר שהוא יצא כל כך קרוב לאלבום שלדעתי הוא אלבום מופת WHAT LIES BENEATH המאוד מאוד עשיר) האלבום מאופיין בכלים די סטאנדרטים ברובו- גיטרה תופים סינטיסייזר פסנתר בס וסטרינגס למינהם, הבעיה שלי שזה מוחק את הייחוד של ווית'ין ושל להקת סימפוני בכללי, לא אני לא מצפה שישארו על אותו קו, אבל ביחיאת להקות שמשתמשות בבסיס של הרוק אפשר למצוא באלפים, כל הייחוד של כלי הנשיפה המיוחדים (בין עם הקלטיים החלילים למינהם, הצ'לו, החצוצרות, הקסילופון, ועוד רבים וטובים- כמו שכולנו ראינו בסימפוניה האפרו-אמריקנית BS, לדעתי TU לא היה משתלב ודי נאבד בכל העושר הזה בעבר שלהם שהוצג בהופעה מדהימה כמו BS למשל, בנוסף הכי חסר לי השימוש במקהלה שדי דליל פה ואותי אישית זה מאכזב בניגוד לBS, עכשיו יש לגיטמציה אדירה ומתבקשת לעשות אקוסטי בסגנון ANATT לילה אקוסטי בתיאטרון, פה TU היה משתלב בצורה חזקה ממש. בכללי אלבום טוב, יש לי עוד המון שמיעות לעבור איתו עד שאחליט סופית..