שרשור בריאות לסופ"ש

רגישות לחלב/סויה/דברים

שהאמא אוכלת ועוברים בחלב חפשי את הניק "אמא של ילדה קוראת" (אולי בהורים ליסודי או סריגה) לה היה מקרה של דם בצואה ובסוף הבינו שזה אלרגיה למשהו שהאמא אוכלת
 

Ani15

New member
לבדוק את הפטמה של האמא

מספיק סדק קטן בפטמה והילדה יונקת קצת דם, וגם פולטת אותו. לא מסוכן (אולי לאמא).
 

יה-יה

New member
גם אצלי זה קרה מפטמה סדוקה

זה היה מפחיד מאד וההקלה לגלות שזה מפטמה סדוקה, היתה עצומה. מקווה שזה מה שקרה אצלכם.
 
הייתי בודקת את הכיוונים שרשמו לך לפניי

הילד שלי בערך מגיל 0 עד גיל 4-5 חודשים היה משלשל דם וכל הבדיקות כולל אלרגיה לחלב יצאו שליליות, מכיוון שהנקתי הנקה מלאה והסתובבתי הרבה בפורום הנקה במקרה עליתי על זה שכנראה זאת אלרגיה נדירה לחלבוני חלב שעוברים אליו דרך חלב שאני שותה, אף רופא ששאלתי לא הכיר את זה והחלטתי לנסות לבד, הפסקתי לצרוך מוצרי חלב וכעבור בערך שבועיים כשהגוף שלי התרוקן ממצבורי החלב הילד הפסיק לתת צואה דמית. הרופא אמר לי לנסות שוב כל כמה חודשים לראות אם עברה לו האלרגיה, בפעם הראשונה כשאכלתי טיפה של קצפת מייד חזר לו הדם ואז כשהוא היה בן שנה התחלתי לצרוך שוב חלב (בהדרגה) וזה כבר לא הפריע לו. לגבי הפטמה הסדוקה גם כן נשמע לי הגיוני, קרה לי שהיה לי גודש מטורף שכנראה הפך למוגלתי בלי ששמתי לב וכל הלילה התינוק ינק את זה, בבוקר הוא פלט משהו מפחיד שהיה נראה כמו חלב מעורבב בהמון מוגלה צהובה, מסתבר שזה מה שהוא ינק ממני כל הלילה...(ומסתבר לפי היועצת הנקה שזה בסדר גמור ולא קורה מזה כלום לתינוק ואפילו קיבלתי הוראה להמשיך להניק מאותו השד בשביל שהגודש יעבור) בדקו לתינוקת רפלוקס? אולי יש איזו שריטה בגרון שנפתחת ומדממת כל פעם כשעולה לה האוכל?
 

אmאgroup

New member
טיפים לטיפול טבעי בתופעות החורף

הילד כל הזמן חולה? מנוזל? משתעל? עם חום? מה לעשות? עדי ברומר תתן טיפים להתמודד עם תופעות החורף יום רביעי 14.12 בשעה 21:00 בקיבוץ אושה (ליד הקריות) 45 ש"ח להרצאה כולל קפה ומאפה בתום המפגש ינתן חומר כתוב אשמח לראותכן
 
עצירות

הילדון בן שנה ותשע. עד היום עשה קקי כל יום, בין פעם לפעמיים. פתאום כבר שלושה ימים לא עשה קקי. מידי פעם מדבר על קקי, מבקש קקי או אומר לעצמו "אין לי קקי" מה שמראה לי שזה מעסיק אותו ואולי מציק לו אבל הוא לא בוכה, לא מראה סימנים של כאב בטן או משהו אבל זה מתחיל להטריד אותי. שלושה ימים ללא ספק זה לא תקין. מה אפשר לעשות?
 
לעשות:

הרבה הרבה מים, עגבניות, שמן זית, שזיפים יבשים, אפשר להשרות במים רותחים ולאכול את השזיפים וגם לשתות את המים הכול על קיבה ריקה בבוקר. אפשר חלק מהעניין הזה או סתם לאכול אותם ככה מתי שרוצים. פעילות גופנית - הליכה לטיול ארוך למשל. להוריד בינתיים מזונות עוצרים כמו אורז, בננות, תפוחי אדמה, ביצים קשות... לא יודעת מה ההגדרות הרפואיות של עצירות ומתי זה צריך להטריד. אני אישית לא מתייחסת לענייני יציאות כל עוד אין כאבים או ניסיונות לעשות שלא צולחים. יש שבועות שיש יותר ויש שבועות שיש פחות. נראה לי טבעי.
 

Ani15

New member
צעדים יותר דרסטיים

ורק אם את חושבת שאת צריכה "לפתוח את הסתימה" באופן אקטיבי ולא לחכות: סירופ "אל-צירות" (אאל"ט של הדס), עוזר תוך כ12 שעות. נר גליצרין, עוזר תוך שעה (מקסימום, בד"כ פחות), לשימוש חד פעמי בלבד! אם זה קורה שוב לפנות לרופא לפני שמשתמשים שוב כי זה גורם ל"תלות" של המעיים. את שניהם אפשר לקנות ללא מרשם בכל בית מרקחת, פחות או יותר.
 
תודה רבה לשתיכן


בסוף הבחור עשה קקי לבד אחרי יומיים, אבל הרעיונות התזונתיים עזרו לי מאד. תודה!
 

תלמ 300807

New member
נחנק לאחרונה יותר מידי


לילה טוב בני בן 4.5 לאחרונה קרו כבר מס' פעמים שנחנק בזמן אכילת תפוח ומלפפון כנראה שבגלל הקליפה ,אמרו לי לקחת אותו לאף אוזן גרון שיבדוק אם יש משהו ,מישהי נתקלה בבעיה כזאת?מה זה יכול להיות? לא קרה עד לפני כמה שבועות .. תודה
 

kmiki

New member
קחי לרופא

זה יכול להיות המון דברים, לכי לרופא שיבדוק את הילד, לפני שיהיה מאוחר מדי
 

סו ורד

New member
תבדקי אם השקדים שלו מוגדלים משמעותית

ובכלל עודף ליחה וסתימה של פתי הנשימה לפעמים מביאים איתם קושי בבליעה תקינה.
 

תלמ 300807

New member
הוא לא רוצה לא קלוף

זה רק באילו ,אבל זה משהו חדש ,אני רוצה לדעת למה זה כי לפני זה זה לא היה , הוא לא יאכל אותם אחרת...וזה לא קורה בכל פעם שהוא אוכל .. ואני לא ידעת לכן אם כדאי למנוע ממנו אותם ..
 
נזהרת במה שכותבת

יכולה להיות לו בעיה בבליעה ומה שאת מתארת יכול להיות שזה ההתחלה לכי לרופא ושאלי אותו גם אם קשה לו לאכול כל דבר הוא לא חייב להיחנק אבל הוא כן יכול לזהות קושי
 

תלמ 300807

New member
אז בעיות בבליעה זה אך אוזן גרון

נכון? לא רוצה רופא משפחה ואחר כך גם אף אוזן גרון ,קבעתי להיום למומחה במחלות אף אוזן גרון זה הרופא המתאי לבעיות מסוג זה נכון?
 
למעלה