שרשור גמילה

גמילה מהנקה

שלום בנות, אני חדשה בפורום. תום בת חצי שנה אוטוטו ,ועד עכשיו היא ינקה וקיבלה מדי פעם בקבוק עם חלב שאוב . אני אחזור לעבודה בקרוב ואני רוצה לגמול אותה מהציצי. אתמול נתתי לה (יותר נכון בעלי) מטרנה והיא ממש לא היתה מוכנה לאכול, היא בכתה נורא וגם אני יחד איתה. עד שנשברתי ונתתי לה ציצי. למישהי יש רעיון איך כדאי לעשות את זה כמה שיותר בעדינות?
 

adi 25

New member
האם זה הסוף../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

זהו השחר המקסימה שלי שעד עכשיו הייתה מכורה להנקה בערך כמו אמא שלה הפסיקה לבקש לינוק בבוקר ובלילה אני החלטתי שאני לא מציעה אז נשארה לנו רק הנקה אחת אחרי הגן של ממש מספר שלוקים קטן וזהו... אתן חושבות שזו ההתחלה של הסוף? יוווו איזה מוזר לי...
 

הילהל

New member
אם תוכלי קצת לפרט

האם את רוצה לגמול לגמרי, או שאת מעוניינת לשלב בקבוק והנקה? מהניסיון של רוב האמהות העובדות כאן - השילוב עובד יופי. אני אישית, ממליצה על הדרך הזו. אם את מתכוונת לשלב - מצבך גם קל יותר, כי בקרוב תתחילו מוצקים, וככל שהמוצקים יחליפו ארוחות בקבוק - יהיה קל יותר (שלא לדבר על זול יותר). בכל מקרה: יש לנו מאמר על סרבני בקבוק שכדאי לקרוא ולנסות ליישם. אחד הדברים העיקריים שתראי בו הוא שרוב התינוקות לא יקחו בקבוק כשאמא בסביבה. אם היו מציעים לך לאכול "מנה חמה" כשיש סיר עם אוכל של אמא על האש - מה את היית בוחרת...? חשוב לנסות לתת בקבוק כשאת לר בבית (הנה תירוץ טוב עבורך לצאת לקפה עם חברה). אפשר גם לבקש דוגמיות של תמ"ל מטיפת חלב, או מהחברותעצמן, כדי לא לקנות קופסא שלמה רק כדי לגלות שאת הסוג הזה היא לא סובלת.
 
לא יכולתי להתאפק

ההבדל בין שחר שלך ליובלי שלי בדיוק בדיוק שנה. הלוואי שנצליח להמשיך עוד שנה ולכתוב אז הודעה כזו בדיוק. איזה יופי
 

adi 25

New member
אני יכולה רק לאחל לך

המשך הנקה קסום כמו שיש לנו
ואני מקווה שבהודעה שלך בעוד שנה אני כבר שוב אהיה מניקה במשרה מלאה....
 
נכון, מוזר, אבל נשמע נפלא!

גמילה איטית והדרגתית ביוזמת היונק - חלומה הרטוב של כל מניקה
. אגב, זה לא בהכרח הסוף, יכול להיות שפתאום שוב היא תתחיל לבקש, אבל לדעתי את עושה נכון בכך שאת לא מציעה.
 

Shellylove

New member
התחלה של הסוף? אולי!

אבל זה באמת יכול לקחת עוד המון זמן. יכול להיות שהסיבה היא הורמונלית?
 
גמילה

תראי ,אני כרגע לא החלטתי אם אפסיק את ההנקה לגמרי,זה תלוי במשמרות שלי בעבודה (אני רופאת שיניים). אבל לפי מה שהבנתי המוצקים עד גיל שנה הם שוליים לגמרי והחלב הוא החשוב והעיקרי. בכל אופן,תום מכירה טוב מאוד את הבקבוק,גם ממני היא אוכלת,אבל ברור לי שאת המטרנה (לפחות בהתחלה) היא לא תקבל ממני.
 

הילהל

New member
או.קיי

משמרות זה אכן קשה - כי אין "סד יום" לגוף. את יודעת שמגיעה לך שעה של שאיבה לפחות לחודש הראשון (החוק נותן עד גיל 7 חודשים, אבל יש מקומות שנותנים גם שנה). מצאת את המאמר בקטגוריית המאמרים? אם לא - אני אנסה לקשר לך. בנתיים נשמע לי שדוגמיות יהיו פתרון מצוין כדי לבדוק מה היא מעדיפה. אחרת חבל על הכסף. תנסי למצוא מספרים של שירות לקוחות של החברות - ממה שהבנתי, הם שמחים לשלוח דוגמיות בדואר. ונצלי את חיסון גיל חצי שנה לבקש דוגמיות בטיפת חלב. ואני ממליצה בחום לא להחליט. ככה ההנקה שלי הלכה. הולכים עם מה שמתברר כטוב ביותר עבורכן - בלי לפסול שום אופציה מראש.
 

Shellylove

New member
אז המטרנה לא טעימה לה

[האמת? מבינה אותה!]. תבקשי באמת דוגמיות מחברות תמ"ל ותראי מה היא מעדיפה. לשאוב זו אופציה עבורך?
 
שאיבה

יש לי סטוק בפריזר,אבל לדעתי זה מספיק אולי לשבוע. התחלתי לשאוב באינטנסיביות,אבל די התעיפתי מזה.אחרי יום ארוך ומייגע עוד לשאוב לפני השינה.לא עמדתי בזה (בטח עוד אצטער על כל השאיבות שפיספסתי). הבנתי שלא כדאי להחילף תמ"ל כל כך מהר כדי לראות תגובות אלרגיות,נכון?
 

Shellylove

New member
אם היא היתה אלרגית למטרנה

אני מניחה שהיית רואה כבר. מעבר לזה- אני ממש לא מתמצאת, SORRY
 

דפנה מי

New member
מנצל"ש לגמילה משל עצמי....

למיטב הבנתי התינוק חייב לקבל כחלק מהתזונה היומית שלו תמ"ל או חלב אם עד גיל שנה. לפי מה שידוע לי דייסות כאלה ואחרות אינן תחליף לארוחה כזו-נכון? אצלי הסרבנית בקבוק מושבעת-אפילו היום 120 CC ירדו בגרונה כעבור איזה חצי-שלושת רבעי השעה - זה המווווון זמן וממש לא ארוחה. גרבר הולך לסירוגין-בד"כ גרבר קטן של 113גרם. מטרנה נחלה מפלה מוחצת (עבר מספיק זמן שננסה שוב, סימילאק קיבל תגובה עוד יותר חריפה) ואפילו החלב השאוב הולך ממש קשה. לא מצאתי שום דבר שייחשב כארוחת תחליף חלב אם שיירד בגרונה בקלות ובמהירות - פשוט להכניס את הבקבוק ולשתות ולא להתקשקש ולהתענות איזה כמעט שעה-ועוד עם הפלייטקס. אנא עזרתכם/עצותיכם
 
דוקא תום אוכלת יפה בקבוק ,לא כמו

ציצי,אבל משליקה אותו (למרות שמהצד זה יכול להראות כמו מלחמת עולם,כי היא היפראקטיבית,זזה כל הזמן שחסוחלילה היא לא תפסיד איזה פריים). אבל מטרנה,לא לא לא !!! ניסית שמישהו אחר יתן לה בקבוק? שמישהו אחר ישבור איתה את הראש בזמן שאת לא נמצאת, לא תהיה לה ברירה בסופו של דבר והיא תצטרך לאכול. גם אני צריכה לנסות את זה, הבעיה היא שרוב הזמן אני לבד איתה. תעדכני
 

דפנה מי

New member
אפשר לארגן שכל אחת תנסה

להאכיל את השנייה
. נראה לי שממש לא נחוש בהבדל
. מוכרת התופעה-לא למצמץ כדי לא להפסיק שנייה ממה שקורה. גם אני רוב הזמן נמצאת איתה ואם לא אני אז בעלי וגם הוא לא הכי מצליח וחסר שהיא חושדת שהיא שמעה אותי, עברתי בדיוק, חזרתי לרגע לקחת משהו כשהייתי בחוץ-והכל מהתחלה. שלא לדבר שזה בטיפות טיפות וממש לא בליסה.
 

Shellylove

New member
אני מבינה את התסכול שלך

מצד שני- אכילה איטית בכלל ומהבקבוק בפרט היא הרבה יותר בריאה ומשמרת את מנגנון הרעב והשובע. מעבר לכך, עיצות אין לי (לא מתמצאת)
 

אורנייה

New member
הירהורי גמילה-זקוקה לעצה

היי אני חוזרת לעבודה כשהאפונה תהיה בת 10 חודשים,מדובר בעבודה אינטנסיבית אבל אוכל להניק בוקר וערב בלבד(לצערי...)היום היא בת 7 חודשים שאלתי היא מכיון שהציצי הוא לא רק "בקבוק" עבורה אלה גם גורם מנחם,מרדים ומפנק יתכן והפרידה ממני תהיה לה קשה גם ככה ולהוסיף לכך את הפרידה מהציצי זה כבר ממש יהיה לה נורא האם כדי כבר עכשיו לתת ארוחה אחת תמ"ל?האם לדעתכן העובדה שהתינוק לא יונק כלל מקלה על הפרידה מהאם?או שאולי ההפך? אני לא יודעת מה לעשות,בהתחלה תכננתי להניק רק חצי שנה אבל אחרי שראיתי כמה טוב זה עושה לשתינו אני לא רוצה להפסיק...אבל אולי כך יהיה לה קל יותר,מה דעתכן?
 

maya100

New member
שלום אורנייה!! ../images/Emo140.gif

חביבה, יש לך עוד 3 חודשים עד אז!! למה לנסות לפתור עכשיו משהו שעוד לא קרה ושיש עוד כל כך הרבה שינויים שיכולים לקרות עד אז? לדעתי, אין צורך לתת לה עכשיו תמ"ל, נשמע לי מיותר. איך היא אוכלת מוצקים? האם הם מחליפים ארוחות שלמות? אם כן, אני לא רואה שום בעיה, שבזמן שהיא לא תהיה איתך היא תאכל מוצקים (כל מיני, היא תוכל כבר לאכול כמעט הכל) ובזמן שתהיו ביחד (החל מאחה"צ-ערב ועד למחרת בבוקר, נכון?) היא תינק או גם תאכל ארוחת ערב של מוצקים ולאחריה תינק. אני בטוחה שהיניקה מקלה על ילדים בפרידה מהורים. זה לא ממצא סטטיסטי, רק תחושה אישית שלי ושאם היא עושה טוב לשתיכן תמשיכי בכיף! לגבי הלילות - יתכן שבהתחלה תהיה החמרה בקימות בלילה - כדי להשלים שעות אמא (אולי כדאי להמתין ל SHELLYLOVE שתענה, היא חזרה לעבודה כששלי היתה בסביבות הגיל הזה, אני חזרתי הרבה קודם), אבל במשך הזמן שני הצדדים מתרגלים לסטטוס קוו החדש. בהצלחה ונשמח לשמוע עדכונים!
 

אורנייה

New member
היי מאיה

אני פשוט קצת לחוצה מהחזרה שלי לעבודה,אם הייתי יכולה הייתי נשארת איתה עוד שנה....יש הגיון בדבריך ובכלל לא נתפס לי לתת לה תמ"ל... היא מאוד נהנת לאכול פירות וירקות אבל נראה לי שהצורך שלה לינוק או סתם להיצמד לציצי הוא לפעמים פסיכולוגי .אני באמת מחכה לתשובה גם מshellylove ולגבי השלמת שעות אמא זה נראה לי יותר קל עם הנקה מאשר עם בקבוקים...
 
היי אורנייה ../images/Emo20.gif

מצטרפת למאיה - אל תלחצי מעכשיו. בעוד שלושה חודשים גם היא תהיה שונה, ויכול להיות מאד שגם הצרכים שלה ישתנו. לא הייתי מתחילה לדאוג מהיום. יום נעים
, מעין
 
למעלה