שרשור ההישגים השבועי!!!

הישג קטן להיום!!

כבר שלושה ימים שאני מפנטזת על משהו שהוא קופסה גדולה מלאה ג'נק, וזה אומר בולמוס, כמות של בולמוס שאחריה אני על סף בחילה ומטושטשת ורגועה מעט.
ודחיתי את זה.
היום עלה בי שוב הקול הזה לא מוותר וחשבתי לעצמי למה הוא לא מוכן לוותר, וןאז אמרתי לעצמי מה לעשות זה הרגל של עשרות שנים, לא קל לפרום הרגלים כאלה. הרגך של עשרות שנים שאני בולעת את הגנק הזה ואז נרגעת קמעא נפשית (ומסתחררת בחילתית פיזית).
בקיצור, איכשהו הסכמתי לעצמי לעשות בארטר.
עשיתי בארטר וקניתי לי משהו שהוא הרבה יותר בריא והרבה יותר קטן.
לפני שאתן מוחאות לי כפיים בהתלהבות,
מחאו ממש בקטנה,
כי זה עוד לא אומר שהמישהו הפנימי הזה בתוכי ויתר לגמרי על הג'נק הבולמוסי הזה.
אבל כרגע הצלחתי עוד לדחות אותו, הוא די מסופק - פיזית ונפשית, מהתחליף ונקווה לטוב.
תודה רבה שאת כאן.
 
ונועה ושמש, אולי אפשר.....

לפתוח שרשור, מדי שבוע נאמר, של הישגים?...
שכל אחת תכתוב את ההישגים הקטנים שלה במהלך השבוע או אפילו מדי יום מי שרוצה?....
מה אתן אומרות?...
תודה תודה
 

שמש157

New member
הי גקימופיגסי!

קודם כל, כל הכבוד על ההישג! היכולת לדחות ולהשהות את ההתנהגות היא מאוד משמעותית!! את מאוד מכוונת כלפי שינוי וזה מאוד מאוד חיובי!!
אני תוהה איך את מרגישה עכשיו אחרי הבולמוס... מניחה שזה מלווה בתסכול ואולי אכזבה...

מצד אחד את באמת מאוד מכוונת לשינוי וזה מאוד מרגש ומוערך לשמוע!! מצד שני, מניסיוני זה באמת מאוד מאוד קשה להחליף את הבולמוסים במשהו אחר בלי מערכת תמיכה נפשית מתאימה ובלי עבודה על החלקים שמתחבאים מתחת להתארגנות עם האוכל.. לכן שוב ממליצה לך מכל הלב לפנות לטיפול...

ובנוגע להצעה שלך.. זה רעיון מצוין! זה משהו שהיה כאן בעבר ומאוד הצליח. ניסיתי לא מזמן לפתוח כאן שוב שרשור כזה וזה לא מאוד הצליח אבל נראה לי רעיון מצוין לפתוח כאן אחד כזה שוב!
בעבר, היה נפתח שרשור כזה בכל יום חמישי. אפשר להחזיר את זה!
 

noa144

New member
אכן רעיון מצוין

וזה באמת הישג לדחות את הבולמוס, ממש לא מובן מאליו.
המטרה היא לצבור עוד ועוד הצלחות קטנות, פעם אחר פעם להגדיל את הסיבולת ואת היכולת להכיל את זה ולמצוא דרכים אחרות.
בסוף זה משתפר..

אפתח שרשור נפרד.
 

noa144

New member
שרשור ההישגים השבועי!!!


מדי שבוע, כל אחת ואחד יכולים ומתבקשים לשתף כאן הישג (או כמה :) ) שחוו השבוע.
זה מאד קשה, אבל כל כך חשוב - בשביל עצמנו: להצליח לראות את זה ואחר כך בכלל להצליח לשתף את זה! ובשביל אחרים: שיראו שאפשר, שיש עוד דרך. זה יכול להיות קשור להפרעות אכילה, וזה יכול להיות ממש לא קשור.

הצעה מצוינת של משתתפות הפורום (שפעלה בעבר ולפני כמה זמן) אך ננסה לקדם אותה גם הפעם, כי האפקט יכול להיות מדהים, וזה מאד חשוב!

בואו נצבור יחד הצלחות והישגים, פעם אחר פעם.



אני אשתף
 

noa144

New member
משתפת בהישג שלי

בישיבה בעבודה יש פרויקט חדש שמאד חשוב לי, והרבה אחרים יותר בכירים ומנוסים ממני גם מעוניינים בו. לפתע אמרו לי בישיבה שמישהו אחר ממחלקה אחרת ביקש את הפרויקט ואם זה בסדר. הרגשתי את הדם עולה, קצת כעס על המנהל שבכלל מציע את זה - כי אני כאן וכבר התחלתי. עמדתי על שלי הסברתי בצורה ברורה מדוע אין צורך, וכרגע זה בשליטה ושאם ירצה יכול לסייע בשיתוף פעולה. המנהל לגמרי קיבל את זה. וזהו :) אני די גאה.. מקווה שיסתדר כי זה עדיין מעט מטריד!
 

שמש157

New member
הישגים שלי מהשבוע האחרון


התחלתי לאחרונה מאוד מאוד להתעסק בכל מיני דאגות שקשורות לכל מיני החלטות שאצטרך לקבל בעוד שנה בערך ואפילו יותר. ההתעסקות היתה הרבה סביב לנסות לאסוף ולקבל כמה שיותר ידע כדי להגיע מוכנה ברגע קבלת ההחלטה. לכאורה, זה לגמרי סבבה לרצות לאסוף כמה שיותר ידע ולהתכונן וללמוד מראש את השטח לפני קבלת החלטה משמעותית, אבל, שמתי לב שזה יותר מדי מעורר אצלי מתח ושאני עסוקה בזה יתר על המידה באופן שמעמיס עליי מאוד. הניסיון לאסוף ידע היה במטרה להפחית חרדה שהמחשבות על ההחלטות העתידיות מעוררות בי אבל בפועל זה לא הרגיע... זיהיתי את זה, והחלטתי להפסיק להתעסק בזה, פשוט להפסיק לבדוק ולחקור ולאסוף ידע. יש לי עוד זמן עד שאצטרך לקבל את ההחלטות וזה בסדר שאניח את הדאגות האלה כרגע בצד ואתעסק בהן רק כשזה יהיה יותר רלוונטי וקונקרטי. החלטתי ובאמת זה מה שעשיתי... וזה פינה לי המון מתח ועומס שליווה אותי ביומיום בשבועות האחרונים


אני שמה לב שבשבועות האחרונים אני יותר מאפשרת לעצמי להיתמך רגשית ע"י ההורים שלי, זה משהו שאף פעם לא היה ותמיד עורר בי התנגדות מאוד מאוד גדולה. גם היום זה לא כזה פשוט, יש סיבות ללמה לא נתתי לעצמי להיתמך, בעיקר אמא שלי הרבה פעמים ממש לא יודעת איך לתמוך בי ומתנהגת בצורה אפילו הפוכה מתמיכה.. אבל נניח מאבא שלי אני מרגישה תמיכה ועצם זה שאני יותר נותנת להם ולעצמי הזדמנויות להיתמך על ידם, זה חדש, ונעים
 

noa144

New member
וואו!

נשמע שאת דואגת לעצמך לסדר עדיפויות בריא..!
כל הכבוד על היכולת לנסות ולהיתמך.. מניחה שעוד יהיו אכזבות כמו בכל קשר, אבל עבור הבן אדם שקשה לו להיתמך זו חתיכת הצלחה בעיני..
 

noa144

New member
הישג השבוע

הייתי צריכה לעשות שיחת טלפון למישהו שמאד נמנעתי ממנה במשך שבוע לפחות.. אפילו דיברתי על זה בטיפול שלי..
בסופו של דבר ביום חמישי התקשרתי, מוכנה להתמודד עם השיחה!
לדאבוני (או לשמחתי?) הוא היה עסוק ואמר לי שיחזור אליי וכנראה שכח =\
 
למעלה