שרשור הופעות / מסיבות

eviaman

New member
צאלים ב10.8 "צו 8" לאנשי הדרום |זהי

סוף סוף , מסיבת רגאיי בצאלים, רחבה גדולה וכולה עטופה בצבעי הראסטה , צהוב אדום וירוק... אנשים יפים , בנות יפיפיות והכי חשוב האנשים.. האנשים הם חיובים ככה אנחנו בצאלים , וככה נראים המסיבות אצלנו בקיבוץ, מי שהיה בפסטיבל האביב האחרון , או בפסטיבל שהיה לפני שנה, בוודאי יודע על מה אני מדבר ואיזה אנרגיות מיוחדות יש בצאלים שמדובר במוסיקת הרגאיי. אנחנו בדרום בנגב, שומעים ורואים על כל המסיבות שמתחוללות בת"א ובגוש דן... ואומרים לעצמנו... אחחח כמה שהיינו רוצים להיות יותר קרובים לשם... (רק שזה מגיע לדאנס , חוץ מזה אני לא רואה שומדבר חיובי בתלאבבילון) והנה , זה מגיע ... ב10.8 יום חמישי אפיקומן דאבורסיב ועוד הפתעות, מגיעים לקיבוץ צאלים לפאב הבאר. הנה ההזדמנות שלכם , שלנו, להראות נוכחות ולתת כבוד... ובסך הכול לבוא להנות מאחלה של מסיבה עם אנרגיות באמת מיוחדות!!! PURE VIBEZ INA ZEELIM PUB HABBER 10.8 מקווים לראות אותכם שם...!!!
 

afficoman

New member
../images/Emo125.gif מסיבת שכונה בפלורנקינגסטון!

טירררררררררררוף!!!! פלורנטין הופכת ביום שישי הבא לקינגסטון!! מסיבת שכונה הכי מטורפת שנראתה בארץ !!! יותר מ15 די ג'ייז וסאונדים בערב אחד!!!! יום שישי -- 11-08 ברחבת ההודנא בפלורנטין על הפטיפונים:::: סקאנק רייד גאנג'ה וייבז קוביקס יסאייה דאב ורסיב (שוויץ) אפיקומן סוליקו רודבוי סאונד סנסי סאונד טרטל תת מודאב בלאדאראן (ברזיל) כל זאת ועוד תקבלו במחיר הכי זול בשכונה 10-20 ש"ח כל הלילה!!!! אלכוהול מוזל -- אוכל במקום -- חולצות ועוד!!!! "הודנא" - אברבאנל 5 -- פלורנטין לפרטים תשאלו בשכונה!
 

Nechi Nech

New member
טירוף זאת מילה.

חברים, הנה זה קורה גם לי... החבובצ'יק שבחבובצ'יקים, הפתח תקוואי שבפתח תקוואים, האליק בליק בום שבשיר "פתח את האלבום שם תראה אותי ביום הולדתי המלך אמר לי לספור עד עשר..." אני מתגייס. נראה לכם שאני הולך לעבור על זה בשתיקה?!!?!?
יום חמישי הבא ה-10.8 במועדון הג'י ספוט: ט==י==ר==ו==ף ! ! ! ! ! ! על התקליטים:
די.ג'יי סופרים - התקליטן הוותיק מהמייסדים של ההיפ הופ בארץ! עם סט חריף ומעיף ישבנים
רודבוי סאונד - מלך הדאנסהול והרגאיי בארץ שלא משאיר אף אחד אדיש, בא לשרוף את המקום!
007 קרו - הבובה שלנו, הסאונד הצעיר של רוצח שכיר. אחת ולתמיד באים להבהיר, איך ישמע העתיד. סט מיוחד לגיוס!
בנוסף, הופעות אורח מיוחדות על המיקרופון, פרטים בהמשך! (מישהו אמר "אללה איסטור"?!) את זה אתם לא הולכים לפספס! (אני בחור רגיש, לוקח אישית וזה...) פתיחת דלתות ב23:00 כניסה25 ש"ח סמליים לכיסוי הוצאות! ג'י ספוט, סלמה 40, ת"א. טירוף זאת המילה, כבר אמרנו?!
 

festibatz

New member
רגאיסטאן!!! הופעות קרובות

אירועי הקיץ בחצר הדפוס, מדרחוב נחלת שבעה ירושלים נפתחים בגדול!!! רגאיסטאן בהופעה חמה אש הכניסה חופשית!! יום שישי 4.8 צהריים בואו בהמוניכם יום חמישי הבא הופעה של רגאיסטאן בצוללת צהובה בירושלים. 10.8 22:30 יפתחו את הערב ZVULUN DUB SYSTEM, רוטס רגאיי לפני בין ואחרי ההופעות רגאיסטאן במופע המסכם של סיבוב אביב קיץ 2006 הזדמנות אחרונה לראות את הפלא הקיץ!!!
 

Reut301

New member
היי

מישהו יכול לתת לי פרטים על מועדון הסוואטו והמחוגה? שמעתי שאלו מועדוני רגאיי.. וגם.. יש למישהו עוד פרטים על מועדוני רגאיי ומוזיקה שחורה בת"א והסביבה? תודה!! רעות. נ.ב. - צריך מקום שלא כל כך מקפיד על גילאים..
 

EmMANuElle2

New member
../images/Emo124.gifהתקווה 6 + MC קרולינה!!

בהופעה משותפת! בארבי ת"א, 11.8 (יומולדת לאחי שהגיע למצוות סוף סוף
), 24:00. רודבוי סאונד יתנו בראש לפני ואחרי ההופעה! כרטיסים במכירה מוקדמת (50 שקלים חדשים, במקום 60 בקופות), ניתן להשיג אצלי לכל המתגוררים בת"א למיניהם או כל מי שמגיע לאיזור.. שיהיה שבוע טוב לכולנו! (וקצת פחות חם למען השם..)
אמי :)
 

shykena

New member
הופעה בחינם-רגאיסטן בשישי בירושלים

בצהרי יום שישי הקרוב, ה-4.8, תתקיים הופעה של להקת רגאיסטן המלהיבה מירושלים ברחבת פאב היאנקי במדרחוב בירושלים. ההופעה הינה בחינם !!! כל אוהבי הרגאיי מוזמנים להגיע, להקשיב, לצהול, לרקוד ולשמוח למשמע המוזיקה הנהדרת והמקפיצה (מישהו אמר פיצה ?!?!?!?!) של הלהקה המבטיחה והמוצלחת הזו. בואו לשתות ערק או לרכך את בטנכם באיזו כוס בירה טובה לפני כניסת השבת ולהתכונן למנוחה מכל השבוע והתקופה המטורפים באיזה שעה וחצי של כיף מוחלט ונקי מדאגות. למעוניינים, ניתן לשמוע חלק מחומרי הלהקה ב-myspace.com/reggaestan
 

נדב88

New member
המסיבה מחר בסלואו משה,

מתי פתיחת שערים? וכמה עולה כניסה? תודה!
 
יום שישי 4.8 בסלואו משה..

במסגרת הליין רגאיי הדו חודשי בפלורנטין
את הערב יפתח גימ"ל סאונד, ימשיכו אותו דאב ורסיב משוויץ- ולקינוח המתקתק
רוד בוי סאונד עד האחרון שבמאסיב!!!!! מה את אומרת? לא נשמע לך מזמין ביותר??!?! כניסה 35 ש"ח החל מחצות, רח' המחוגה 4, שכונת פלורנטין. -כשף!
 

REL YESAYA

New member
הולך להיות מטורף!!!!!!!!!

מטורף!!!! מסיבת פרידה מהשוויצרים!!!
 

טובא

New member
עכשיו זה זמן טוב שגם תעלה לכאן את

הפלייר!!! (כי הקס לא סתם עבד עליו כמו משוגע :) )
 
פלייר: טירוווווף!

חברים, הזמנים מטורפים אבל אנחנו פה לראות אחד את השני, לחגוג את החיים. אחרי הכל, לא כל יום מתגייס כזה יוט וויקיד
אז המיקום מדהים - עם סאונד מצויין, אווירה מצויינת, רחבה חיצונית לצ'ילאאוט והרבה וייבס. והמחיר סמלי לגמרי - 25 ש"ח כסת"ח. כמובן שמצפים לראות את כולם נוכחים!
 
למעלה