שרשור המשחק בלאקפול-יונייטד

אורון V1

New member
שרשור המשחק בלאקפול-יונייטד

בעיטת הפתיחה ב-21:30, שידור ישיר בספורט1 ובספורט1 HD. השדים האדומים מקווים לפתוח פער של חמש נקודות מהתותחנים, המארחים לעומת זאת עסוקים בעתידו של הקפטן צ'ארלי אדם. מדובר במשחק הראשון של יונייטד בבלומפילד מאז 1974 בליגה השניה. ריו וקאריק בספק עקב פציעות, רפאל חוזר לאחר סיום עונש ההרחקה ו-וויין רוני יערוך הופעה 300 ביונייטד במידה וישחק. צפייה מהנה.
 

מאור 448

New member
אין טעם לסכם את המחצית...

פשוט בזיון אבל הבטחה שלי 3-2 לנו בסיום!!! ב-ה-נ-ו
 

אורון V1

New member
מחצית ראשונה חלשה בדרך להפסד ליגה ראשון

0-2 לבלקפול משערים בנגיחות. יונייטד מבולבלים, חלשים ולא מסודרים, הבעיטה היחידה למסגרת הייתה בדקה ה-34 של גיבסון. בלאקפול לעומת זאת נלחמת, רוצה יותר, טובה יותר ומובילה בצדק. סר אלכס יתן על הראש במחצית ונראה מה יהיה.
 

AeroTom

New member
אולי המשחק החלש ביותר העונה בינתיים...

מה זה צריך להיות...לא מסוגלים להשלים 2 מסירות מדוייקות. ספיגת 2 שערים מכיסוי לקוי בקרנות, בדיוק מאותו המקום. לא ייאמן שדווקא בלקפול קרובה להיות זו שמנחת את יונייטד לראשונה העונה בליגה. חייבים שיפור אדיר מחצית שניה ולכבוש שער עד דקה 60 ולהתעורר.
 

AeroTom

New member
כן, אה? ../images/Emo13.gif

ועוד להיות הראשונה גם העונה שעושה זאת בליגה. אבל עוד לא נגמר. ה-Spirit של יונייטד אולי תגיע עם עוד קמבאק לארכיון. אני רוצה את הרננדז ואנדרסון על המגרש.
 

ANGELUSPIKE

New member
כל כך הרבה טעויות במשחק אחד

אני עדיין לא משוכנע שרפאל הוא מגן בכלל, הוא יותר משהו כמו מרסלו בריאל, שחקן התקפה טוב שבדרך כלל מחפה על משחק הגנה חלש, ולשים אותו בהרכב יחד עם סמולינג הצעיר זה טעות, אני מקווה שריו יכנס במחצית (ראיתי שהוא על הספסל), חוץ מזה הייתי מכניס את גיגסי במקום גיבסון, ואולי את הרננדס במקום פלטשר שלא מרוגש בכלל או במקום סקולס שגם לא מרוגש.
 
משחק מכור...

הזוי לגמרי
 

AeroTom

New member
עוד קמבאק לספרים! ../images/Emo13.gif

קפצתי בשער השלישי כמו שהרבה זמן לא עשיתי במשחק של יונייטד. עשרים הדקות האחרונות קצת הזכירו לי את משחק החוץ בגביע מול אסטון וילה לפני כמה שנים, שגם אז חזרנו מפיגור 0-2 לניצחון 2-3 לקראת הסיום. גדול...אחרי הפציעה של רפאל הייתי בטוח תגיע ירידת מומנטום. ברבטוב פשוט ענק. הוא וגיגס עשו לנו את המחצית השניה. ו-10 דקות תוספת זמן...פעם ראשונה בחיי שאני רואה כזה דבר. הפצעיה של רפאל באמת אבל לקחה המון דקות. מחצית שניה (או בעצם 20 דקות אחרונות) מלהיבות לגמרי
5 הפרש מארסנל. ההפסד הראשון מסרב להגיע
 

מאור 448

New member
ייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששששש

כתבתי במחצית מהפך וצדקתי! אדיר גדול!! איך פרגי ירד לקווים ולא הפסיק לדרבן אותם.. אני בחלום !!!יש!!!
 

Little McMickey

New member
../images/Emo90.gif../images/Emo28.gifאני ידעתי שהם יצאו מזה

בדרכם הגאונית... אין על צעקה שלי כשברבאטוב בדקה ה-88 עשה את המהלך הזה בעזרת סקולס[
] ויצא הגולל שגרם להם לנצח... כמו שאני תמיד מאמינה...
 

GIOVANINI

New member
איזה משחק לא יאומן! גיגס אגדה מהלכת

כמה כיף שנוכל לראות אותו עוד עונה(11/12) צריך להחתים אותו עד 2015 :)
 

אורון V1

New member
החילופים המבריקים הצליחו להפוך את הקערה

הבדל של שמים וארץ בין המחצית הראשונה לשניה, ההכנסה של גיגס הביאה את השינוי, רוני היה חושך והחלפתו בצ'יצ'אריטו הייתה עוד חלק מהמהפך. אז יונייטד היו עם מזל של אלופים הלילה, רק חבל על הפציעה של רפאל.
 
למעלה