שרשור העלאת מורל

chufnikit

New member
לי יש שוויץ שהוא סוג של "גאוות יחדה

הילדים שלי אוכלים א-ס-א-ד-ו , אחחחחח כמה נחת. טוב האמת, נתנאל אוכל אסאדו, יונתן הרגיש ממש לו טוב באותו יום ולא ממש אכל ולכן רב התמונות של נתנאל-אבל תודו תודו ארגנטינאים או לא ארגנטינאים???
 

shno

New member
אחח... איזו נחת!

(ואיך אני מקנא - גם אני רוצה אסאדו! גרררר, רעב.....) ועאלק "רב התמונות הן של נתנאל" - הרי ברור שכל התמונות הן של נתנאל.
 

chufnikit

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif התחלנו עוד פעם...חחח

לא נעים לי להגיד-אבל לגמרי יש לך במה...האסאדו הזה היה טעים ברמות -טוב נו , אבא שלי בחר-קנה-הכין אני לא צריכה להגיד יותר מזה נכון??? אוף עכשיו בא לי גם!!!
 

פוּ

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

תמונות ענקיות
הרגת אותי עם האסדו הזה
הם מדהימים השניים האלו
 

yoyo10

New member
../images/Emo207.gifאם כבר העלת מורל אז

כמה פניני מפי עדי אתן מוזמנות להוסיף פנינים משלכן עדי אתמול במימונה ראה את אבא שלי ואבא של קובי ביחד (מראה מאוד נדיר) הוא מסתכל וחושב ופתאום אומר "המון סבא" שהיה שרב הלבשתי אותו עם חולצה קצרה פתאום היה לו מוזר והוא שאל "איפה שרוולים?" אירחנו השבוע אורחים, 2 דקות לפני שהם באו עדי שפך אקטימל על עצמו ועל הספה שלו ולא מצאתי את בגדי הקייץ והייתי בלחץ ועצבים אז עדי בא אלי ואמר לי "אבא עצובה" ואז הוא בא ואמר "חיבוקים" ונתן לי כזה חיבוק חזק.
 

hag70

New member
אחת מהימים האחרונים.

ההורים של הבתזוג הם יוצאי קיבוץ. מדי פעם סבתא מספרת לנכדה הנפלאה חוויות מימי הקיבוץ החלוציים. לפני כמה ימים היינו בקיבוץ והצטרפתי לסיור מודרך בשטח בעקבות לוחמי קיבוץ (בית ילדים של סבתא וסבא, חדרים בהם גדלו וכו'). אחרי כל ההסבר המפורט והמעניין הילדה שאלה איפה גן המשחקים שהם שיחקו בו כילדים וסבתא אמרה שפעם הילדים שיחקו בעצים ואבנים וכל מה שהיה בחוץ ואפילו בקושי בובות וקוביות היו. אז הילדה שאלה אם הם שיחקו ב"אמא ואבא שאין להם כסף לקנות לילדים שלהם בובות וקוביות".
 

אמיקה

New member
חחחחחחח איזה חשיבה ../images/Emo70.gif

מדהים ההקשרים שהם עושים... (חכמה נורא הילדה, מיד המציאה משחק לילדים שאין להם
) ------------------------------------- ה-פנינה האחרונה אצלנו :
בתכנית "בובה-בובי" תמיד ה"אמא" שואלת את בובי מה שלומו, אז הוא עונה "אני מרגיש מצויין , מעולה פאאאאאאננטסטי". ואמיתי שלנו החקיין, אם שואלים אותו מה שלומו, ורומזים ל"אולי.. "מצוין"? אז הוא ישר משלים "מעולה פאאאאאאאאאאאאנ-טטי". נורא חמוד. השבוע ניסינו ללמד אותו צורות. היה "מלבן" שהוא מייד קלט, והיה מעוין. אמרנו וחזרנו, ואז שאלנו - מה זה אמיתי? זה מעויין? אז הוא מיהר להשלים : "מעוין-מעולה-פפפפפפאאאאאאאאאאאאנטטי"
 
למעלה