שרשור הפרק הראשון של עונה 4!

אולי השמינייה לא תחזור אבל לפחות היא היתה

סדרה מצליחה ואיכותית... ראש גדול סתם סידרה נמתחת כמו מסטיק....ומשעממת...אם יעשו לראש גדול 50 עונות... כל העונות האלה לא יגועו לרמה של שלושת העונות הבודדות של השמינייה.... אהההה...... ובכל סדרה וסרט איכותיים יש יריות ואקדחים..... מה לא מציאותי בזה?? אולי ראש גדול זה לילדים קטנים אבל לשמיניה יש קהל יעד רחב,רחב מאוד... אפילו מבוגרים צופים בזה.... אני אשמע להצעתך ואלך לראות השמינייה,לפחות הפרקים החוזרים של השמיניה אפשר לצפות בהם 1000 פעם והם לא ימאסו.... ובתחילת כלפרק רשום "14" ועליו קו נטוי, כך שמתחת לגיל 14 הצפייה אסורה... אם את מעריטצת רוני זה לא אומר שכל העולם הוא ילדים.... אני בטוח שמי שיצפה בשמיניה יאהב את הסידרה.... ואם השמיניה היתה ביס הייתם מרותקים למסך....
 
חברה לא לריב ../images/Emo4.gif

כל אחד יחשוב מה שהוא רוצה, וראש גדול והשמיניה לא מתיימרים להיות אותו דבר. השמיניה זה יותר מתח ואקשן ואילו ראש גדול זה יותר על צעירים וחיי היום יום.
 
לא ראיתיי.. ישנתי ../images/Emo4.gif

דדרךך אגבב חזרתי מאילתתתתתתתתתתתתת היה כיף
 
לדעתי

לא היה משהו מיוחד היה חביב. מה שכן התאכזבתי הוא מהמשחק של כולם, אף אחד לא ממש השתפר והמשחק דיי חובבני וחבל שאין כתוביות כי בקושי הבנתי מה הם אומרים
 

soybelinda

New member
פרק יפה! =]

חח למרות שהיום לא ראיתי אותו... LOL אבל כבר ראיתי אותו קודם וזה פרק יפה! =]
 

yyoossii111

New member
הסידרה נהיתה מעולהה!!!

היהה פרק באמת יפה!! הכל השתפר אם זה הלבוש אם זה ההשקעה בבית הספר השחקנים מעולים במיוחד דבש שחקנית טובה מאוד יש יותר מתח בעונה הזאת !!! אהבתיי את הפרק וניראה לי שההעונה הזאת תיהיה מעולה!!
 

ליאל44

New member
שרשור הפרק השני של העונה הרביעית

אהבתם? לא אהבתם? התאכזבתם? חושבים שהעונה משתפרת או לא<?
 

no name555

New member
וואי אחת העונות הטובות!

נשבעת לכם. נראלי הולך להיותץ כזה אדיר! שחר ויעל יהיו ביחד, דבש ואיתי [?] נעמה וקוזו או נעמה ולירון וקשת עם דניאל. אחת העונות היפות! אני אומרת לכם.
 
למעלה