שרשור התחדשויות!

trilliane

Well-known member
מנהל
תתחדשי! אהבתי במיוחד את השלג, מגניב לאללה

 

Rainbowww

New member
גם אצלי הגיעה הזמנה


מאתר שבחיים לא שמעתי עליו קודם
www.nailetc.com
למרות שאתן רואות את תוצאת ההזמנה מולכן, אני ממש לא ממליצה לקנות מהאתר ולמרות שהמחירים, המשלוח היחסית זול והמבחר מפתים, לא אקנה משם שוב.

מימין לשמאל:
china glaze blue island iced tea
china glaze four leaf
color club pucci licious
zoya apple

הזמנתי יחד עם חברה, כבר אעלה תמונות של הלקים שהיא קיבלה (שכרגע גרים אצלי
)
 

Rainbowww

New member
השירות על הפנים

ההזמנה עולה 20 דולר ל10 לקים.. הזמנו בעיקרון 9.
כמה שעות אחרי ההזמנה שלחתי להם מייל האם ניתן להוסיף עוד לק למשלוח לפני ששולחים.. לא ענו.

שלחו את החבילה (שהגיעה לאחר 10 ימים, הכל טוב ויפה)
אתמול פתחתי אותה ודבר ראשון הוצאתי את דף החשבונית.. בדף היה כתוב שאחד מ9 הלקים לא נשלח כי אין אותו במלאי.
לא ברור לי למה לא יצרו איתי קשר לפני שנשלחה החבילה, אולי ארצה להחליף אותו במשהו אחר (אחרי הכל המחיר משלוח קבוע עד 10 לקים וכל לק שהורידו לי בעצם ייקר לי את המשלוח פר לק). מה גם שציפיתי 10 ימים ללק מסוים ולפתוח את החבילה ולגלות שפשוט לא שלחו אותו ולא טרחו לספר לי (הם כתבו בחשבונית שהם זיכו עליו, האמת שעדיין לא בדקתי. וזה עוד דבר.. הם קודם לקחו את כל הכסף ורק אז מזכים.)

עוד חברה שלי עשתה משלוח בנפרד בו זמנית. יומיים לאחר שנשלח לה מייל (אוטומטי אני מניחה) שנשלחה ההזמנה, היא קיבלה מייל שכתוב בו ששניים מהלקים לא נשלחו עם החבילה עקב מחסור במלאי (שוב.) ושוב הם חייבו על הכל ורק לאחר מייל זועם ממנה, זיכו על 2 הלקים לא כולל המשלוח כמובן. שוב הם ייקרו את המשלוח ע"י הורדת לקים ממנו.

החברה שלי מאוד התבאסה על הלקים שלא ישלחו ולאחר כמה ימים שלחתי להם מייל ושאלתי האם הלקים הנ"ל כבר חזרו למלאי (כמובן שאז עוד לא ידעתי שגם הלק שלי לא יגיע). לא ענו לי.

בעצם להזמין מהאתר הזה זה סיכון. או שתקבלי מה ששילמת עבורו, או שלא.

בקיצור, חבל.. כי יש לו אחלה מבחר (כביכול) ואחלה מחירים ומחירי שילוח (יש תמחור עד 200 לקים לחבילה וככל שתזמיני יותר ככה המשלוח יוזל) אבל בשירות כזה עוד לא נתקלתי..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהחלט מרגיז
תודה שהזהרת

בחנוית רציניות מקובל שהלקוח מסמן בתהליך ההזמנה מה לעשות אם מוצר חסר (לחכות שיחזור למלאי / לבטל את ההזמנה / לשלוח את היתר).
 

Rainbowww

New member
בחנויות רציניות

כתוב לך כשהמוצר חסר עוד לפני ההזמנה. או שפשוט אין אותו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה כבר תלוי במודל העבודה של החנות

אם היא מחזיקה מלאי משל עצמה או מזמינה מספקים אחרי ההזמנה (או שילוב של השניים). גם בישראל כבר קרו לי מקרים כאלה (של מוצר שהחנות לא ידעה שחסר אצל הספק, או ספר שאזל בהוצאה) ואפילו באמזון הגדולה קרה לי שהיה כתוב שיש במלאי, הזמנתי ובסופו של דבר לא היה. אז זה בפני עצמו לא מה שהיה גורם לי לפסול את החנות, אלא העובדה שהם מודיעים רק בדיעבד ומעמידים את הלקוח בפני עובדה
. כמו כן נהוג במקרים כאלה לחייב אחרי שההזמנה מוכנה ולא מראש, ולהתייחס לפניות לשירות הלקוחות.

אגב, יש ב-nail etc מוצרים שכתוב עליהם out of stock (למשל Orly space cadet שאני חושקת בו לאחרונה
).
 

RUTHIE1

New member
מה שהכי עיצבן אותי איתם שכשהחבילה יצאה

קיבלתי מייל ובו כולם סומנו SHIPPED.
בפעם האחרונה שהזמנתי מה מתוך 5 לקים היו שניים חסרים!
 

RUTHIE1

New member
גם לי זה קרה איתם, ויותר מפעם אחת

לא מזמינה מהם יותר.
 

Osnatz1

New member
אני חושבת שגם לbluestvixen זה קרה איתם

איזה מעצבן מצידם! זה הופך שווי כל לק להרבה פחות משתלם
 

Rainbowww

New member
וככ התלהבתי שמצאתי משהו יותר זול מטראנס


איזה באסה כי זה יש להם זויה והם דיי היחידים במחיר נורמלי
 
למעלה