שרשור חדש לארה"ב - ליטא

ikrmr

New member
בעיית משחק לא קבוצתי ואנוכי קיימת -

בס"ד הבעיה הזו קיימת בנב"א אצל לא מעט שחקנים, כוול כוכבים ביכולתם וזה פוגע בקבוצתיהם. בנבחרת ייתכן שכולם ישחקו אחרת, וחלק מהשחקנים הנמצאים בה בכל מקרה אינם אגואיסטים. אך זה לא משנה את הבעיה בנב"א, ויכול גם של שחקנים מהנבחרת הזו.
 

מנחם לס

New member
לינקים לוידיאו על פיסטול פיט

לא היה לי זמן לצרף לינקים לכמה סרטי וידיאו לא נורמליים על פיט מרביץ' המראים אותו בכל גאוניותו. מי שמוצא, יהיה נחמד להודיע לכולם!
 

ikrmr

New member
פשוט מחפשים ביוטיוב את שמו

בס"ד ויכול להיות שאפשר לפי הכינוי
 

ikrmr

New member
לא פיסטול פיט, אך בשביל אור עמית...

בס"ד זה אמנם לא קישור לסרטון על פיסטול פיט, אך זה קישור המוקדש לאור עמית (ולכל מי שירצה לראות אותם): http://uk.youtube.com/watch?v=ULvo7__wwBU (יש גם קצת מכות, אז לא להיבהל) http://uk.youtube.com/watch?v=-OG3PhdFK-M&feature=related http://uk.youtube.com/watch?v=p_nfsq4pTpI&feature=related (קצת נתקע כמה פעמים) http://uk.youtube.com/watch?v=MVzLQVs0RdE&feature=related (סרטון היכל התהילה).
 

ikrmr

New member
לא מצליח להגיב במאמר בהופס

בס"ד אני מקבל הודעת שגיאה כל פעם שאני שולח תגובה והיא לא נקלטת. מה שרציתי להגיב שם שאתה ענית לי שאי אפשר לתאר את מרביץ' כי גאוניות א"א לתאר, אך גם מייקל, מג'יק, בירד וקוזי, למשל, היו גאוניים, אז גם לגבהים צריך להיות שאי אפשר לתארם ואתה כתבת שרק את מרביץ' אתה יכול תאר.
 
זה תמיד תלוי ברוסטר שהם מביאים

כשליטא מגייסת את כל הכוכבים הגדולים שלה (וזה אומר, גם אילגאסקאס) ומגיעה עם סגל בריא לשם שינוי (*מאצ'אס*
) אז אפשר להגיד שהיא מוכנה למשחק מול ארה"ב. כרגע בסגל הנוכחי שבנוי בעיקר על שאראס ועל קלייזה (יחד עם שישקאוסקאס, סונגאליה, האחים לברינוביץ' וקאוקנס) ליטא נחותה מארה"ב. ובכל זאת אני מקווה לראות את שאראס החטיאר עושה הכל כדי לאמלל את ה'טים USA'. יהיה כיף.
 

מנחם לס

New member
הוא באמת אימלל אותנו!

איפה אתה חי? ואם היו באים עם כ-ל הסגל זה היה משנה משהו? ההפרש רק היה גדל ל-45!
 

עמית123

New member
מישהו ראה את ההאליהופ וינדמיל של וויד?

די מדהים.. היה נכנס לטופ10 של העונה ללא ספק אם היה עושה את זה בליגה. אסיסט של פול כמובן. שאראס היה אפס לגמרי אגב.
 

KOBEMANIA

New member
לגבי שאראס

מעניין למה. הוא קלע מחצית מהנקודות שלו שקובי ירד לנוח. הגנה גדולה. הדאנק של וייד הזכיר את קארטר של פעם..
 

the mnm factor

New member
אם כן, 120-84, תוצאה טובה לאמריקאים

לא ראיתי את המשחק אז כל הסיכום שלי מסתמך על סטיסטיקה ולכן יש לקחת אותו בעירבון מוגבל: קודם כל נראה שהאמריקאים ביססו סוג של היררכיה שבה כריס פול ודרון וויליאמס הם הרכזים, וויד הוא השוטינג גארד הבכיר, קובי לברון וכרמלו מאיישים את עמדות 3-4 והווארד הסנטר. היררכיה בספורט זה תמיד טוב. אם אכן זו ההירכיה לטעמי היא לא נכונה. בכל אופן- סטיסטית נראה שהאמריקאים הלכו חזק להווארד בתחילת המשחק, קובי הפציץ בהתחלה ואז נרגע ולפול לקח זמן להכנס למשחק אבל ברגע שהוא נכנס הוא השתלט על העניינים. הנבחרת האמריקאית התמודדה היום מול אחת מ5 הנבחרות הטובות בעולם (יחד עם יוון,ספרד וארגנטינה) והביסה אותה כמעט ללא קושי (64% מהשדה), אלה חדשות טובות לאמריקאים. בנוסף נראה שדווין וויד חזר לעצמו לגמרי, הוביל את הנבחרת בנקודות, 7-9 מהשדה, שלוש שלשות, חטף, חסם, מסר והוריד שני ריבאונד התקפה. אני רוצה להתכב לרגע על לברון. בהקשר של ליטא הוא ככל הנראה בלתי ניתן לעצירה- 7-9 מהשדה. אבל רואים אפילו סטיסטית כמה שהוא כופה על שאר השחקנים את המשחק שלו ולא יודע לשחק בלי להוביל כדור. הוא איבד יותר מרבע מהכדורים שהאמריקאים איבדו מבלי להיות הרכז של הקבוצה, כשהוא שיחק במחצית הראשונה ומסר 5 אסיסטים נראה שכריס פול לא מתפקד ובמחצית השניה יחס האיבודים אסיסטים שלו הוא 2 איבודים מול אסיסט אחד. לא נראה לי שזה ישפיע על התוצאות של האמריקאים, כולם שם כוכבים לא פחות ממנו ולמזלו שאר השחקנים יודעים לשחק בתפקידים שלהם, אבל לברון חייב ללמוד לתפקד בתור SF בשביל המשך הקריירה שלו אחרת הוא ימשיך לדחוק לפינה המון שחקנים מצוינים שמשחקים לידו.
 

המשתגר

New member
אתה אחלה דוגמא לעובדה

אתה אחלה דוגמא לעובדה שעם סטטיסטיקה אפשר להוכיח כל טענה שרק תבחר. לא ראית את המשחק, ומתוך כמה נתונים אתה מצליח להוכיח שלברון "כופה על שאר השחקנים את המשחק שלו ולא יודע לשחק בלי להוביל כדור". בחייך, אתה לא אוהב אותו? סבבה. תמצא דרכים יותר רציניות להוכיח כמה הוא שחקן אגואיסט ועלוב. לעשות את זה על סמך סטטיסטיקה של משחק שלא ראית זה מאוד נמוך. שלא נדבר על העובדה שמדובר במשחק הכנה שנגמר 40 הפרש.
 

the mnm factor

New member
בגלל זה כתבתי לקחת בערבון מוגבל

קודם כל לטעמי הוא לא שחקן אגואיסט, וכלל לא עלוב, ואני אודה לך אם לא תתייחס לטענות שלי בציניות רק כי אתה לא מסכים איתם. אני מודע לעובדה שאתה אדם שאוהב להגיב בנחרצות אבל לא עשיתי דבר כדי שתשלוף ארס כלפיי. את הדברים שלי ביססתי על יותר מ100 משחקים שראיתי של לברון ובמשחק הזה ניסיתי להראות שאפילו בנבחרת האמריקאית לברון לא מסוגל לשחק אחרת. מן הסתם אחרי שאתה מבסס טענה אחרי 3-4 עונות של צפייה בשחקן אתה כבר רואה את מה שאתה רוצה לראות- אבל ניסיתי להראות שאפילו מסטיסטיקה פשוטה אפשר לראות מאיפה נובעת צורת המשחק של לברון.
 
למעלה