שרשור חדש לארה"ב - ליטא

מנחם לס

New member
שרשור חדש לארה"ב - ליטא

מחר ב-3 אחר הצהרים שלכם ארה"ב משחקת נגד ליטא. בשבת נגד רוסיה. חשבתי שהמשחק ראוי לשרשור חדש מהמשחק נגד טורקיה!
 

Malcolm X

New member
אחלה משחקים אלה יהיו

ליטא נבחרת חזקה וראוייה...30-40 הפרש עליהם יהיה סימן ראשון של הקאמבק...
 

מנחם לס

New member
איזה "מחלת תרגילים" יש לישראלים?

כמה מכם כותבים שנבחרצת ארה"ב היא נבחרת של חורניםפ כי "אין להם אף תרגיל אחד". מי זקוק לתרגילים? שחקנים איטיים מהפועל חדרה! יש לי רושם שרובכל שיחקתם כדורסל נערים ונוער בישראל, והמאמנים טחנו לכם בראש "תרגילים, תרגילים!". לברון ופאול ואנטוני וכל אמריקאי מה-12 גדל במגרשי משחקים עם משחק חופשי. המאמן לא צריך להרים שתי אצבעות לסמן "תרגיל 24". כי זה בא להם באופן טבעי. כמעט כל מה שהם עושים זה תרגילים, אבל תרגילים שבאים להם טבעי, כמו לברזילאים בכדורגל. חוץ מזה, מי צריך תרגילים? ק4בוצות חלשות נגד חזקות. זהו סיכויים היחיד. קבוצה עליונה לא צריכה תרגילים בגלל שהיא עליונה, ובגלל שהיא מנצחת בשטיפת מגרש טבעי. אז עשו לי טובה ותפסיקו לבכות על זה שהאמריקאים בלגניסטים ומשחקים כמו בשכונה "בלי תרגילים". משחקם הטבעי הוא התרגיל הכי טוב שהם צריכים!!!
 

מנחם לס

New member
קובי - השחקן המאכזב עד עתה!

אני לא מבין מדוע קובי היה כה בינוני בשני המשחקים הראשונים. הוא לא משחק בטבעיות כמו בלייקרס, והוא נראה שהוא "מכריח" את זריקותיו הבלתי אחראיות מרחוק. אני מחכה כבר לרגע שקובי יהיה קובי שאנחנו מכירים, וכל האירופאים והארגנטינאים יוכלו לעשות תרגילים מכאן ועד הודעה חדשה. אגב, לאלה שלא יודעים: המאמן צ'אק דיילי, המאמן של הדרים טים האורגינלית, לא לקח אף טיים-אאוט אחד בכל המשחקים, ולא קרא בשם אף תרגיל. האמריקאים שיחקו חופשי כמו באול-סטאר, והלוואי שהנבחרת הנוכחית תמשיך באותה שיטה, ותשאיר את התרגילים לאירופאים האיטיים וחסרי הניתור! (כל מה שיש להם זה זריקות מה-3 ומשחק לא רע תחת הסל עם הענקים שלהם! להיות אוהד של קבוצה אירופאית זה כמו להיות אוהד של שיר של צ'רניחובסקי!
 
אני כמעט בטוח שהוא לקח פסק זמן אחד

נגד הקרואטים בראשות פטרוביץ בגמר . הקרואטים השוו לשניה מסוימת בשלהי המחצית הראשונה וצאק קפץ מהספסל לטיים אאוט בקשר לקובי - לא חושב שהמשחקים האחרונים מהווים מבחן או אינדיקציה למשהו . שהמשחקים הקשוחים,הצמודים והיותר קשים יכנסו לתוקף נראה את קובי יותר מעורב ,לוקח הרבה יותר על עצמו ומשקיע בהגנה (אולי אפילו היום) . כרגע ,הוא נותן לילדים לעשות כרצונם וכשהשכונה חוגגת לא צריך אותו בשיא הפוקוס(הוא אפילו הגדיר את עצמו כשחקן משלים בנבחרת אז זה מסתדר יפה)
 

מנחם לס

New member
לא לקח א-ף פסק זמן!!!!!!!!!!!

דיילי לא לקח אפילו פסק זמן אחד משך כל הטורניר האולימפי בברצלונה!
 

NeZeD

New member
כמעט בטוח שהוא לקח

בשידור של המשחק מול טורקיה ירון טלפז ועופר שלח דיברו על זה, הוא לקח פסק זמן אחד בכל הטורניר, ואחריו הלכו לבארקלי בשלושת ההתקפות הבאות שלהם אני די סומך על מה שהם אומרים
 
מוזר ,גם אני זוכר משהו כזה

אבל מכיון שלא מצאתי סימוכין לכך באף אתר בGOOGLE אני מוריד את המשחק
 

NeZeD

New member
שיטוט קצר בוויקיפדיה

כתוב שהוא לא לקח אף פסק זמן "The Dream Team won the Olympic basketball tournament with an average margin of victory of 43.8 points and without coach Chuck Daly ever using a timeout."
 

מנחם לס

New member
אם אתה סומך עליהם, מוכן להתערב?

אני לא יודע בן כמה אתה, ואני לא יודע אם יש לך 500 שקל להפסיד, אבל אם אתה סומך על עופר שלח וירון טלפז יותר מאשר עלי, אתה מוכן להתערב?
 

KOBEMANIA

New member
מנחם

אתמול קובי הוביל את הנבחרת עם 7 אסיסטים ו 5 חטיפות. יותר מכל אחד אחר. זה לא בדיוק בינוני למשחק אימון.
 

מנחם לס

New member
ונגד ליטא הוא היה המגן הכי טוב!

אני לא יודע כמה כדורים הוא חטף להם, אך הוא שיגע כל מכדרר, ובמיוחד שאראס המסכן!
 

מנחם לס

New member
תראו לי אגואיסטיות ואינדיבידואליזם ב-USA

כמה מכם כתבתם והזהרתם שהאמריקאים הם חבורה של סופרסטארים מולטי-מיליונרים שמטרתם היחידה בסין היא למכור חולצות טי. היתה זו עוד אחת מההנחות הכל כך לא נכונות של כה רבים מכם! תראו לי דוגמא אחת של אגואיסטיות ואינדיבידואליזם במשחק עוד כמה שעות, ואני מדפיס שרשור זה ואוכל אותו! אתמול במשחק קובי היה עם הכדור לבדו תחת הסל ולידו כרמלו אנטוני. כל מה שהיה צריך לעשות זה לייאפ קליל או דאנק מהסרטים ללא הפרעה. אבל לא! מה הוא עשה? הקפיץ את הכדור חזק על הפארקט כך שהכדור יגיע לגובה אימים (כמו בתחרות הדאנק...) ושכרמלו יוכל להתעופף ולקבור עוד אחת. אז להבא, רבותי הצעירים, נא לא לזרוק משפטים גדולים בלי שיהיו לכם קבלות! אגב, אמש היה קטע מיוחד של חצי שעה ב-MSNBC על הנבחרת בסין. מסתבר שנוצרה חברות אמיצה ביותר בין לברון וקובי, והשניים לא זזים אחד מהשני. כ-ל האמריקאים נראים לי כחברים. הסתכלו על הספסל ברגע מיוחד ותראו כיצד כולם קופצים מהספסל עם הרמת ידיים ל-FIVE אחרי עוד מבצע אגדי!
 

ruller1234567

New member
זה תמיד ככה

המטרה של הקבוצה הכי טובה (ברזיל בכדורגל, ארה"ב בכדורסל) למכור חולצות. זה לא נכון. אפשר לומר שזה אימוני קיץ טובים בשבילם לקראת עונת הNBA אבל אי אפשר לומר שזה סתם כדי למכור חולצות. אני לא יודע כמה פטריוטיות יש בקמפיין הזה של נבחרת ארה"ב, אבל הם לא סתם באים למען יראו וייראו. את הפטריוטיות ואת יכולת המשחק שלהם נראה בשלבים הגבוהים של הטורניר.
 
למעלה