שרשור יציאות

הרבה רגאיי ורגאמאפין בחמישי הבא!!

בואנה גיא מר התותח יהיה בקולטורה ויוביל את אחת המסיבות שכולם ידברו עליה למחרת ו/או כשיתאוששו ממנה! בית הקולטורה עושה דבר כזה, קידום סאונדסיסטמים החוצה, יאנו להפיץ אותם, לתת להם בית חם שבו הם ירכשו ניסיון ויצאו לשוק (הרגאיי..) הגדול של החיים חהחה!!! שני הסאונדים שיהיו הם::: שוקביט סאונד- יאללה בלגאן, הרבה רגאמאפין!! הרבה!!!
הרבה נקבות יזיזו ת'תחת שלהם! ספנסר סאונד- אהההההה מרוטס וניו רוטס לרגאמאפין וראב א דאב יאהה וכמובן, אי אפשר לשכוח את אדם בן לביא!! הלא הוא פישי הגדול- הגדול מכולם!!! גם השקת דיסק של פישי, זה גם משהו שאסור להחמיץ.. בית הקולטורה נמצא ברח' הרצל (פינת קיבוץ גלויות..) כניסה למסיבה הגאונית הזו תעלה 40 ש"ח החל מ- 23:00 בערך.. לעוד פרטים, טענות ומענות- 054-4945522 הולך להיות חם!! בכל אופן לכל האסטמתים להביא בריקלין חהחה!! שיהיה לכם חג שמח!!!
-כשף!
 

afficoman

New member
mambo el kingston 6-6-06

יום שלישי הזה 6-6-06
אירוע ראשון בסדרת ::::
MAMBO EL KINGSTON
מהשעה 22:00 רגאיי על החוף
האירוע מתקיים במקום שנפתח ממש עכשיו ועונה לשם "ממבו" (משם השם) הוא נמצא בסוף הטיילת של גורדון (תחילת המדרגות של כיכר אתרים) משופץ לגמרי ונראה וויקיד!!! יש שם אחלה סאונד, אחלה עמדה ורחבה יפה מתחת לכיפת השמיים!! בקיצור וייבז אורגינל (מזכיר לי קצת את ימי הניין/אום ביץ') . השבוע על העמדה :::
סולו סט מיוחד
אפיקומן ---- עם רוטס-רגאיי-דאנסהול בתיבול פוארטו ריקני
הכניסה חינם - המקום פתוח - האלכוהול מוזל בנות-בנים-בירה-חוף-ים-רום-אוכל-וייבזזזז!!!! פרטים:: 035292966 ממבו
 

rudeboy sound

New member
dance in de slow moshe tonight!

בליסטיק סאונד חוזרים אליינו וינגנו היום אחריי תקופה בחו"ל - סאונד מעניין ביותר.. רודבוי סאונד יבואו להנעים את זמנכם... מה אני מקשקש - לפוצץ לכם תאוזניים!! מי שבא לו איזה דאנס טוב הערב - הסלואו משה זה המקום!
 
למעלה