קפיץ המקפיץ
New member
שרשור ירושלמי למשתמשי הרכבת הקלה
תופעות ירושלמיות, מצחיקות, המתגלות לנו עם תחילת הנסיעות של הרכבת הקלה
תופעות ירושלמיות, מצחיקות, המתגלות לנו עם תחילת הנסיעות של הרכבת הקלה
גשר המיתריםשרשור ירושלמי למשתמשי הרכבת הקלה
תופעות ירושלמיות, מצחיקות, המתגלות לנו עם תחילת הנסיעות של הרכבת הקלה
גשר המיתרים
מחיאות כפיים לנהוג עם הירידה, בשלום כמובן, מגשר המיתרים
היכן מצלצליםשרשור ירושלמי למשתמשי הרכבת הקלה
תופעות ירושלמיות, מצחיקות, המתגלות לנו עם תחילת הנסיעות של הרכבת הקלה
לא מצחיק בכללהיכן מצלצלים
יותר מאדם אחד (בד"כ נשים מבוגרות) הוגיע שהוא לא מוצא את כפתור הפעמון להודיע לנהג שהוא צריך לרדת
בגרמניה ובשווייץ אפילו ברכבות רגילות (לא מצחיק בכלל
במלבורן, החשמליות (טראמים/רכבות קלות או איך שלא תקרא להן) לא עוצרות בתחנות אם אין אנשים בתוך הקרון שלחצו על הפעמון ו/או אנשים הממתינים בתחנה. בדיוק כמו שמתנהג אוטובוס בתחנות הביניים.
בגרמניה ובשווייץ אפילו ברכבות רגילות ()
יש תחנות לפי בקשה! ברכבת ובתחנה יש כפתורים, ומי שרוצה לעלות בתחנה חייב ללחוץ על הכפתור מספיק זמן מראש כדי שלנהג הרכבת יהיה זמן להאט. בתמונה - כפתור עצירה ברכבת פרברית מפילינגן-שוונינגן לרוטווייל.
נהדרוהנה מתנה ממני
ואם יש נוסעים בתחנה?בגרמניה ובשווייץ אפילו ברכבות רגילות ()
יש תחנות לפי בקשה! ברכבת ובתחנה יש כפתורים, ומי שרוצה לעלות בתחנה חייב ללחוץ על הכפתור מספיק זמן מראש כדי שלנהג הרכבת יהיה זמן להאט. בתמונה - כפתור עצירה ברכבת פרברית מפילינגן-שוונינגן לרוטווייל.
איך לבקש שהרכבת תעצור בתחנהואם יש נוסעים בתחנה?
ממרחק 800 מטר הנהג לא יכול לראות אותם...
והנה קישור לתמונהאיך לבקש שהרכבת תעצור בתחנה
דוד, ברור שאין מאותתים בידיים כנהוג עם אוטובוסים שכן לא יהיה די זמן לעצירת הרכבת. בתחנות המסויימות הללו מותקן לחצן. על הנוסע המבקש לעצור את הרכבת הקרובה ללחוץ על הלחצן ונדלקת נורה המסמנת שהבקשה נתקבלה. תחנות הפועלים בשיטה זו מסומנות (בלוחות זמנים וכו') במילים Halt auf Verlangen שפירושן עצירה לפי בקשה. לא פעם יצא לי לעמוד לבד באמצע הלילה על רציף שומם בתחנה המרוחקת של עיירה שוויצרית, ללחוץ על הכפתור האמור, ולהמשיך עוד דקות מספר לעכל את הסביבה בכל החושים תוך הרהורי על העולם ועל משמעותו אם יש כזו... ואז, בדיוק במועד הצפוי, אורות הרכבת מבצבצים מבין העצים, מושמעת שריקה חצופה ומוכרת, וגוף הפלדה הענק והמואר באלף אורות מאיט בחריקת גלגלים ועוצר לידי. אני אומר שלום לרציף שכוח האל ופותח את הדלת לעולם שוקק חיים: תיירים, אנשי עסקים, סתם אנשים מאוהבים מביטים אחד בשני, סטודנטים, חיילים, קוראים בספרים, מספרים סיפורים, מקישים במחשבים האישיים ומזמינים משקאות ונשנושים מהעגלה העוברת בפרוזדור. אכן, מדובר בכפתור המזפזפ אותך בין העולמות. אגב, מותקנים שני לחצני עצירה, זה ליד זה, באותן התחנות בהן מסילה בודדה משרתת את שני כיווני הנסיעה. בברכה, דוד
והנה הקישוראיך לבקש שהרכבת תעצור בתחנה
דוד, ברור שאין מאותתים בידיים כנהוג עם אוטובוסים שכן לא יהיה די זמן לעצירת הרכבת. בתחנות המסויימות הללו מותקן לחצן. על הנוסע המבקש לעצור את הרכבת הקרובה ללחוץ על הלחצן ונדלקת נורה המסמנת שהבקשה נתקבלה. תחנות הפועלים בשיטה זו מסומנות (בלוחות זמנים וכו') במילים Halt auf Verlangen שפירושן עצירה לפי בקשה. לא פעם יצא לי לעמוד לבד באמצע הלילה על רציף שומם בתחנה המרוחקת של עיירה שוויצרית, ללחוץ על הכפתור האמור, ולהמשיך עוד דקות מספר לעכל את הסביבה בכל החושים תוך הרהורי על העולם ועל משמעותו אם יש כזו... ואז, בדיוק במועד הצפוי, אורות הרכבת מבצבצים מבין העצים, מושמעת שריקה חצופה ומוכרת, וגוף הפלדה הענק והמואר באלף אורות מאיט בחריקת גלגלים ועוצר לידי. אני אומר שלום לרציף שכוח האל ופותח את הדלת לעולם שוקק חיים: תיירים, אנשי עסקים, סתם אנשים מאוהבים מביטים אחד בשני, סטודנטים, חיילים, קוראים בספרים, מספרים סיפורים, מקישים במחשבים האישיים ומזמינים משקאות ונשנושים מהעגלה העוברת בפרוזדור. אכן, מדובר בכפתור המזפזפ אותך בין העולמות. אגב, מותקנים שני לחצני עצירה, זה ליד זה, באותן התחנות בהן מסילה בודדה משרתת את שני כיווני הנסיעה. בברכה, דוד
חזון אחרית הימים במחוזותינו.איך לבקש שהרכבת תעצור בתחנה
דוד, ברור שאין מאותתים בידיים כנהוג עם אוטובוסים שכן לא יהיה די זמן לעצירת הרכבת. בתחנות המסויימות הללו מותקן לחצן. על הנוסע המבקש לעצור את הרכבת הקרובה ללחוץ על הלחצן ונדלקת נורה המסמנת שהבקשה נתקבלה. תחנות הפועלים בשיטה זו מסומנות (בלוחות זמנים וכו') במילים Halt auf Verlangen שפירושן עצירה לפי בקשה. לא פעם יצא לי לעמוד לבד באמצע הלילה על רציף שומם בתחנה המרוחקת של עיירה שוויצרית, ללחוץ על הכפתור האמור, ולהמשיך עוד דקות מספר לעכל את הסביבה בכל החושים תוך הרהורי על העולם ועל משמעותו אם יש כזו... ואז, בדיוק במועד הצפוי, אורות הרכבת מבצבצים מבין העצים, מושמעת שריקה חצופה ומוכרת, וגוף הפלדה הענק והמואר באלף אורות מאיט בחריקת גלגלים ועוצר לידי. אני אומר שלום לרציף שכוח האל ופותח את הדלת לעולם שוקק חיים: תיירים, אנשי עסקים, סתם אנשים מאוהבים מביטים אחד בשני, סטודנטים, חיילים, קוראים בספרים, מספרים סיפורים, מקישים במחשבים האישיים ומזמינים משקאות ונשנושים מהעגלה העוברת בפרוזדור. אכן, מדובר בכפתור המזפזפ אותך בין העולמות. אגב, מותקנים שני לחצני עצירה, זה ליד זה, באותן התחנות בהן מסילה בודדה משרתת את שני כיווני הנסיעה. בברכה, דוד
כמה רומנטי...איך לבקש שהרכבת תעצור בתחנה
דוד, ברור שאין מאותתים בידיים כנהוג עם אוטובוסים שכן לא יהיה די זמן לעצירת הרכבת. בתחנות המסויימות הללו מותקן לחצן. על הנוסע המבקש לעצור את הרכבת הקרובה ללחוץ על הלחצן ונדלקת נורה המסמנת שהבקשה נתקבלה. תחנות הפועלים בשיטה זו מסומנות (בלוחות זמנים וכו') במילים Halt auf Verlangen שפירושן עצירה לפי בקשה. לא פעם יצא לי לעמוד לבד באמצע הלילה על רציף שומם בתחנה המרוחקת של עיירה שוויצרית, ללחוץ על הכפתור האמור, ולהמשיך עוד דקות מספר לעכל את הסביבה בכל החושים תוך הרהורי על העולם ועל משמעותו אם יש כזו... ואז, בדיוק במועד הצפוי, אורות הרכבת מבצבצים מבין העצים, מושמעת שריקה חצופה ומוכרת, וגוף הפלדה הענק והמואר באלף אורות מאיט בחריקת גלגלים ועוצר לידי. אני אומר שלום לרציף שכוח האל ופותח את הדלת לעולם שוקק חיים: תיירים, אנשי עסקים, סתם אנשים מאוהבים מביטים אחד בשני, סטודנטים, חיילים, קוראים בספרים, מספרים סיפורים, מקישים במחשבים האישיים ומזמינים משקאות ונשנושים מהעגלה העוברת בפרוזדור. אכן, מדובר בכפתור המזפזפ אותך בין העולמות. אגב, מותקנים שני לחצני עצירה, זה ליד זה, באותן התחנות בהן מסילה בודדה משרתת את שני כיווני הנסיעה. בברכה, דוד
בקווים שבהם יש תחנות כאלוואם יש נוסעים בתחנה?
ממרחק 800 מטר הנהג לא יכול לראות אותם...
זה לא משנה, מרחק בלימה עדיין יש.בקווים שבהם יש תחנות כאלו
אין מרחק בלימה של 800 מטר, מדובר על קווים שנוסעים על מסילות לא ראשיות עם מהירות מקס' נמוכה יחסית. בכל מקרה הנהג מאט לפני תחנה כזו - המטרה העיקרית היא לחסוך באנרגיה.
דווקא כן יש קווים כאלוזה לא משנה, מרחק בלימה עדיין יש.
ולכן ההחלטה לעצור את הרכבת איננה מסתמכת על מבט של הנהג על הרציף, כמו שקורה באוטובוסים, אלא על לחיצה של הנוסע הממתין על כפתור שנמצא ברציף.
לא מדויק. הרכבת עוצרת בכל התחנות אך כל דלתבגרמניה ובשווייץ אפילו ברכבות רגילות ()
יש תחנות לפי בקשה! ברכבת ובתחנה יש כפתורים, ומי שרוצה לעלות בתחנה חייב ללחוץ על הכפתור מספיק זמן מראש כדי שלנהג הרכבת יהיה זמן להאט. בתמונה - כפתור עצירה ברכבת פרברית מפילינגן-שוונינגן לרוטווייל.
דווקא כן מדויק. קרא-נא את שאר התגובות שמעליך.לא מדויק. הרכבת עוצרת בכל התחנות אך כל דלת
צריכה לחיצה על לחיץ הפעמון כדי להיפתח. אם לא מוצאים את לחיץ הפעמון, נשארים לכודים בקרון. (ואם בשל כזו בעיה פעוטה מושכים בבלם החירום, מקבלים קנס).
לא מדובר על כל התחנותבגרמניה ובשווייץ אפילו ברכבות רגילות ()
יש תחנות לפי בקשה! ברכבת ובתחנה יש כפתורים, ומי שרוצה לעלות בתחנה חייב ללחוץ על הכפתור מספיק זמן מראש כדי שלנהג הרכבת יהיה זמן להאט. בתמונה - כפתור עצירה ברכבת פרברית מפילינגן-שוונינגן לרוטווייל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.