שרשור מסקנות יום מרתון

babytogo

New member
שרשור מסקנות יום מרתון

או במילים אחרות מי אמרה פעם קודמת שזה לקח לה 10 דקות??? יכול להיות שזה עדיין מוקדם להסיק מסקנות אבל אלו הן שלי: 1. לקח לי 45 (!!!!!!!!!) דקות להגיב על כל האוצרות + 25 דקות להכין אוצר בעצמי + 7 דקות לשלוח קונבואים = שעה ו- 17 דקות ( יםםםםם זמן) 2. עשיתי היום 2 אוצרות אחד בבוקר ושני בערב למרתון. הראשון תוך 4 שעות קיבל 200 צפיות והשני המרתוני קיבל תוך 3 שעות רק 87... 3. אני מגיבה באהבה לכולם אבל לא מתחברת למכניות של הפעולה. אני רוצה להסתכל על אוצר להתמקד בפרטים (אולי לקנות לי משהו על הדרך...סתם) והמכניות הזאת של לפתוח אוצר מהר מהר לגללול למטה לעשות "הדבק" לסגור ולעבור לאוצר הבא מבלי שאני זוכרת למי בכלל הגבתי?! לא יודעת לא אוהבת לעשות דברים על "עיוור". הייתי רוצה לדעת אם זה מקדם מישהו לאן שהוא. להיות בדף הראשון של האוצרות זה מגניב אבל האם למישהו הביא מכירה? אם כן אני לוקחת את דברי חזרה ומבקשת מלימיץ למחוק הודעה זאת! אשמח לשמוע מסקנות מאחרים, אני מותשת הולכת סוף סוף להתקלח...
 

driaaa

New member
נכון, זה לוקח שעה

אבל בתור אחת שמתקשה על דעת עצמה להתיישב בערב ולהשקיע שעה באוצר, אני ממש מרוצה מהמרתונים האלה. אני לא מסוגלת להכין שני אוצרות ביום. אני כן לוקחת את הזמן ומסתכלת בכל אוצר, אולי לא הרבה, אבל מסתכלת ורק אז גוללת למטה.
 

onor

New member
אני בימים של המרתון

בקושי מחדשת מוצרים ואם זאת יש לי פי שניים או פי שלוש צפיות מביום רגיל. אני חושבת שהמרתון טוב דווקא בגלל שאנחנו מבזבזות כל כך הרבה זמן על אוצרות שלא מניבים תוצאות ונעלמים מהר מהר מדפי האוצרות. כרגע האוצרות שלנו מרוחים על כל הדף הראשון והשני ואני בטוחה שזה נותן עוד חשיפה. יש בנות שמקדמות את החנות שלהן על ידי כתיבת בלוג או השתתפות בפורומים של אטסי, כל אחד מהדברים לוקח זמן וכדי לדחוף חנות לא מספיק לחדש פריטים וזהו. אני חושבת שפעם פעמיים בשבוע זה לא סוף העולם.
 

RolyzCreations

New member
לגבי הצפיות

כשאת מחדשת אנשים נכנסים לחנות כי המוצר מעניין/מסקרן אותם. במרתוני האוצרות כולם מקליקים על הכל וכמה שיותר מהר כדי לעבור הלאה ולהספיק עוד אוצרות. זה אולי נראה לך שיש לך אותו מספר של צפיות, אבל הן לא באותה "איכות".
 

babytogo

New member
אונור הלכתי עכשיו לאנליטיקס לבדוק מה קורה אצל

אצלי. בימים האחרונים של המרתונים היו לי פחות צפיות מבד"כ. (לא שאני חושבת שימים של מרתונים מורידים את הצפיות כן?) נראה לי גם שרוב הצפיות שלך הן של ישראליות מהקומונה לא? צריך לעשות איזשהו סקר, אשמח אם תבדקו אצלך אם אכן עלתה כמות הצפיות ומהיכן הם היו. יכול להיות שהחנות שלי יוצאת דופן אני רוצה להבהיר בנקודה זאת משהו - מסקנותיי לא סותרות כלל את הערכתי הרבה אליך ואל נעמי על היוזמה הזאת!!!
 

natali_rh

New member
עכשיו זה נהיה יותר מוזר

בהחלט היה שיפור במספר הכניסות אתמול אבל.... שוב רוב הכניסות בצהריים (נשבעת שזו לא אני). מוזר מאוד
 

onor

New member
היי כרמית

אצלי עלתה כמות הצפיות. מספר הצפיות מישראל מהווה 12% מהצפיות מארה"ב. אני אשמח לשמוע נתוני אנליטיקס מעוד חנויות....
 

anatbarshalom

New member
אצלי כמות הצפיות היתה נמוכה וגם קצת מאכזב שכ

שכללו אותי רק בארבעה אוצרות בכל המרתון...
 

glassarah

New member
אצלי

בפעם הראשונה שעשינו את המרתון (ב-10.10) יש לי שיא של צפיות לחודש האחרון, אבל באלה שאחריו, די ממוצע. לא יודעת מה זה אומר.
 

efratjewelry

New member
אצלי לפי האנליטיקס היתה קצת עליה בצפיות אחרי

9 בערב אבל משום מה עיקר הצפיות גם אצלי אתמול היו בצהרים ובכלל לא הייתי בבית. והאנליטיקס אצלי מתאים לשעון שלנו. לגבי ישראלים לעומת לא ישראלים בדרך כלל יש אצלי יותר אמריקאים/קנדים ואחרים מישראלים אתמול היה כמעט מספר שווה רק קצת יותר אמריקאים. לגבי שעות בהקשר למדינה - לא הצלחתי לבדוק את זה. אם מישהו יודע איך -אשמח לקישור
 

glassarah

New member
רעיון להצעת ייעול

נכון בדף הראשון של האוצר יש Today's Trending Tags? מה אם למרתון הבא, נסכם על נושא מסויים לאוצרות, וכולנו נשתמש באותו תג וננסה להגיע למקום הזה? זה יצטרך להיות משהו מספיק כללי בשביל שיהיה אפשר לפרש אותו בדרכים שונות (כדי שלא כל האוצרות ייראו אותו דבר), מספיק מיוחד בשביל שהוא יהיה רק שלנו ומספיק מסקרן בשביל שאם נגיע לטרנדים אז אנשים יקליקו. זה יכול אתגר נחמד לבוני האוצרות, ואולי יביא לחשיפה נוספת. מה דעתכם?
 

driaaa

New member
אני מסתכלת על התגיות האלה

והן די מוזרות. לדעתי אלה פשוט התגיות של האוצרות שהיו בראשי ביממה האחרונה, כולל לפעמים שמות של טימים ושל משתמשים. אני לא יודעת אם באמת יש להן חשיבות מבחינת מי שבוחר את האוצרות.
 

nbrosh

New member
יש גם את הטרנדים החודשיים שהם מאד חשובים

האדמינים בוחרים כל הזמן לפי מה שהצהירו בדף החודשי. לי יש רעיון אחר - רק לא מפותח: יש לנו כאן 3-4 בנות שיש להן עין מצוינת לבנית אוצרות מנצחים (אני הכנתי לי רשימה) ואני חושבת כל הזמן שיש לקדם את העניין הזה. רק לא יודעת כיצד - הרי אי אפשר לקדם את עצמך באוצר שלך... למי יש רעיון? אני חשה שיש לקדם אוצרות שיש להם סיכוי גבוה להגיע דף ראשי ולדפים ראשונים... וגם לי זה לקח הרבה יותר משעה... נעמה
 

driaaa

New member
קידום עצמי באוצרות

רעיון שחשהבתי עליו לאחרונה - אפשר לעשות חילופי אוצרות. תכיני אוצר עם מוצר שלך, ותציעי למישהי אחרת להכין אוצר עם מוצר שלה. תשלחו אחת לשניה את רשימת הפריטים מהתחתית של הפוסטר סקץ', וכל אחת תעלה את האוצר של השניה.
 

Lilach O

New member
אהבתי את הרעיון!!!

וככה בעצם את עושה אוצר שמתאים לפריט שאת רוצה למכור אבל נותנת למישהיא אחרת בעצם לפרסם אותו! אני אוהבת אני בפנים - מי שרוצה לעשות איתי החלפות ... אני אשמח!!!
 

Lilach O

New member
גם לי לקח מעל שעה

גם לי לקח מעל שעה כולל לשלוח קונבואים ולהגיב על כל האוצרות וגם אני עברתי על הכל כך כך מהר שאני אפילו לא זוכרת מי הכניס את המוצר שלי לאוצר שלו כדי לחזור ולשתף בפייסבוק - וכבר לא היה לי כוח לחזור על כל הרשימה ולפתוח אוצר אוצר כדי למצוא לי אישית לצערי האוצרות בינתיים לא עוזרים - כן יש יוצר צפיות (ולבבות) במוצר אבל זה צפיות של שניות ולצערי לא הובילו למכירות - האמת שגם שעה שהמוצר שלי היה בראשי לא הובילה למכירה אז אני מתחילה לחשוב שאולי זה בכלל בגלל המוצרים שלי ולא בגלל שהחשיפה לא ממש עוזרת .. לא יודעת להגיד. אני מאד אוהבת לבנות אוצרות ואוהבת להסתכל על אוצרות וממש לא מפריע לי פעם או פעמיים בשבוע להשתתף במרתון וולהגיב "מכנית" ובשאר השבוע להתעמק יותר ולהנות יותר מהאוצר עצמו - אבל לי אישית בנתיים זה לא עזר במכירות ולא קידם את החנות שלי לשום מקום והלוואי שהייתי מוצאת כן....
 

driaaa

New member
כן, האטסי הזה מייאש

לפני יומיים הייתי בראשי, והיו לי ממנו מעל 600 כניסות, ואף לא מכירה אחת.
 

natali_rh

New member
ואני גיליתי ש..

שנורא מתסכל שלא כל ההקלקות נספרות (מה הטעם להשקיע??) ושלמרות עליה בכניסה לחנות אין עדיין מכירה, עוד בוקר מתסכל... לא יודעת מה דעתי
 
../images/Emo199.gifבוקר טוב

המסקנה הראשונה ואני לא מקטרת, מאוד מעייף... נכון, לוקח הרבה זמן, בוא נאמר שאחרי כשעה וחצי כבר לא היה לי כוח להסתכל על המסך. מסכימה עם מה שנאמר, המכניות פוגמת לי בהנאה, מכיון שכל טרז'ורי שניכנסתי אליו היה מקסים עם אייטמים שחדשים עבורי, והרצון להגיב מהר לכל האוצרות, פגם בהנאה מהרעיון. היו אוצרות כל כך מדהימים שפשוט רציתי לבהות בהם... אבל אין זמן!!!! וההתיחסות האישית חשובה לי ומהותית מבחינתי. הפעם, לא ראיתי שזה קידם חשיפה וצפיות בכניסה. לפי גוגל אנליטיקס - שליש היו מארה"ב ושליש מהארץ.... אבל אם למישהו זה קידם חשיפה ומכירות, נפלא מבחינתי! אני בעד ההצעת ייעול של שרה, בהחלט, תמיד כדאי לייעל ולנסות!אפשר לבחור כמה נושאי גג וכל אחת ואחד יבחרו את הנושא המתאים. עלתה בי מחשבה, שהזמן - יום ראשון שלנו - הוא אמנם ראשון של האמריקאים, אבל למעשה השבת/מוצא"ש שלהם..... אולי הם בעצם עייפים ולא בראש של שופינג.... אולי כדאי לנסות שבוע הבא ביום שני.... והכי הכי חשוב! בשעה 2:30 התעוררתי ובדקתי את העמוד הראשון - ובפירוש כיכבנו שם, כן, גם אתה מר דני קרמר! :) אבל הטרז'ורי שלי - נעלם ולא מצאתי אותו בשום מקום..... זלג לעמוד בעל 2 ספרות לפחות... מסקנה בשבילי - ללמוד להכין אוצרות!
 
למעלה