שרשור סינרים FSX

NNN747

New member
הסינרי של נתב"ג על FSX

מישהו הצליח להתקין את הסינרי של נתב"ג (הגרסה החדשה ביותר) על FSX? הצלחתי להתקין וכל המבנים בסדר גמור רק שמסלולי ההמראה והטקסי לא טובים. זה נראה כאילו המסלולים של הסינרי הדיפולטי יושבים על המסלולים של הסינרי שהורדתי...
 

חן המלך2

New member
שאלות ממש חשובות על סינרים של FSX

שבת שלום לכולם,ברשותי מספר שאלות: 1.מהו סדר הסינרים בFSX? 2.אני מתקין את בן גוריון של FSX בדיוק כמו שכתוב בהוראות ההתקנה,וזה עדיין לא נותן לי להוסיף את השדה בסינרי LIBRARY.מה הבעייה?מה הפיתרון? 3.בהרצליה אני לא מצליח להוסיף את תיקיית EFFECTS.מה הפיתרון לכך?האם בכלל תיקיית EFFECTS חשובה וכדאי להוסיף אותה או לא? תודה
 

omerz5

New member
סינרים ב-fsx

שלום, יש לי בעיה ב-FSX עם כל הסינרים(לפחות אלה שבדקתי) של שדות תעופה ישראלים: נתב"ג, אילת, שדה דב. אציין כי הם עובדים לי היטב ב-2004 אבל ב-X לא כמו שצריך. הבעיה היא שהסינרים עולים על הסינרי הדיפולטי אבל לא מוחקים אותו, כלומר באילת לדוגמה אני רואה מסלול על מסלול, ובנתב"ג הטקסטורה של המסלולים בסינרי של נתב"ג מרצדים- מתחלפים עם הדיפולטי כל חצי שניה. האם משיהו נתקל? מה לא עשיתי טוב? התקנתי את הסינרים בדיוק כמו ב-2004, ובאותו סדר, כולל photoreal ground. אז למה fsx לא מקבל את זה? האם הביעה היא בכך שההורדות הן ל-2004 במקור?
 

NNN747

New member
אם היית מסתכל 2 הודעות למטה...

היית יודע שחבל על המאמץ, הסינרי של נתב"ג לא יעבוד לך על FSX. (ד"א גיליתי עוד בעיות, יש שרוולי רפאים, הם שקופים...) ובכל זאת: תעביר את התיקייה שנקראת Ben Gurion Scenery לתיקיית ה-Addon Scenery. אחרי זה בפלייט עצמו קודם תוסיף את תיקיית ה-Photoreal Ground שנמצאת בתוך Ben Gurion Scenery . אחרי זה תוסיף את תיקיית ה-Ben Gurion Airport שגם נמצאת בתוך Ben Gurion Scenery .
 

XrayCharlie

New member
למה אתה רוצה שמשהו אשר תוכנן ל-FS9

יעבוד על FSX? לא הכול עובד ולא יעזור כלום.
 

omerz5

New member
אבל אם אין הורדות חדשות ל-FSX

אתה בעצם אומר שזה עובד דפוק אצל כולם. האם כך הדבר?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
למה דפוק?

סינרים של FS9 ברובם לא תואמים ל-FSX. בשביל זה מפתחים סינרים ל-FSX, רשימה יחסית מעודכנת תוכל למצוא באגף המאמרים של הפורום.
 

חן המלך2

New member
אוקיי לא משנה

בינתיים אני אשאר עם ה2004 הישן והטוב יש לי בעייה עם היוניקום הקולי של וואטסים:אני עובד עם SB4 ואני מכניס את השרת יוניקום קולי וזה מתחבר לי אבל אני לא מצליח לדווח בקשר,ואני נאלץ לכתוב מה צריך לעשות במקרה כזה? ודבר נוסף שאני צריך:אני זוכר שהיה פעם קובץ כזה לFS9 שזה מראה את הנקודות דיווח על הGPS.אני יודע לנווט אבל אני בכל מקרה רוצה שיהיה לי את הקובץ הזה כעזר מישהו יכול להעלות אותו כאן ללינק ראפיד שייר או משהו?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק לידיעה

היות ו-AVSIM נפל, הקבצים הנמצאים בו חסרים ויש להורידם ממקורות חלופיים.
 

NNN747

New member
תודה רבה דוד...

איזה באסה ש-AVSIM לא פעיל, יודעים מתי הוא יחזור?
 
למעלה