שרשור ענייני אירועים

שרשור ענייני אירועים

שבוע חדש, שרשור אירועים חדש. חברים יקרים, ראו בקשה זו כמפורשת-ושרשרו הודעות שעניינם באירועים לכן בלבד! הודעות הקשורות באירועים שלא ישורשרו תחת הודעה זו ימחקו ללא כל הודעה מוקדמת. מקווה שכולכם מבינים שהדבר נועד אך ורק ליצור סדר בפורום ולא לפגום בתכנים השוטפים, לכן אני מודה מראש על שיתוף הפעולה של כולכם! שבוע טוב לכולנו שיהיה!
 

SATLAA

New member
פסטיבל רגאיי בראש השנה(23.9)!!

הפסטיבל יתקיים בראש השנה, 23.9 מוצ"ש, משעה 18:00 עד הבוקר בתל יצחק (בין נתניה לעמק חפר).יתחיל עם רגאיי רוטס וימשיך לתוך הלילה עם דאנסהול עד הבוקר, 15 סאונדסיסטמים ויותר מ-30 תקליטנים!!! בתל יצחק (בין נתניה לעמק חפר). יתקלטו: spencer crew dub flowers 12 tribes afficoman & the brass brothers sabo (soulico) & laroz soundsistem kobix abujah sound rudeboy sound yesaya crew 007crew sensi sound geemel הולך להיות ענק !! לכרטיסים באיזור מרכז-דרום תתקשרו ל:0547510652 - עידן
 

SATLAA

New member
וכמובן איך שכחתי להוסיף את A-MAR SO

וכמובן איך שכחתי להוסיף את A-MAR SOUND הגדול מכולם **המחירים: במכירה מוקדמת-60 ש"ח בקופות 70 ש"ח לפרטים וכרטיסים: 0547510652 - עידן
 

SATLAA

New member
EXODUS - פסטיבל רגאיי במדבר - 14-15

חברים!! הרבה מאמצים נעשו, מגיעה תודה ענקית להמון אנשים נהדרים, וסוף סוף אנחנו יכולים לספר לכם על מה שקורה. פסטיבל הרגאיי אקסודוס (אקסודוס=יציאת מצרים) יתקיים בכפר עזוז שבדרום הארץ (ליד ניצנה) בימים חמישי-שישי - 14-15/09 נווה מדבר עזוז-פסטיבל רגאי במדבר MCקרולינה חיים לרוז ראס דניאל ואריות המדבר אחרית הימים סאבו-סולירו רודבוי סאונד סמיילי&רביע(איאם) ועוד הפתעות מעגלי מתופפים,יריד אמנים,צ'אי שופ ואוכל משובח נא להצטייד בכלי נגינה,בגדים חמים,בגדים קצרים והמון אנרגיות חיוביות מכירה מוקדמת:80 ש"ח בכניסה 110 ש"ח כרטיסים מאיזור ת"א,ראשלצ,נס ציונה,יבנה,בת ים,חולון,רמת גן,גבעתיים,רחובות,גדרה,אשדוד קרייה,פלמחים,תל נוף וכל מה שלידם 054-7278395 אלירן גם מכרמיאל והסביבה
 

משועמם18

New member
פסטיבל בראשית

פסטיבל בראשית סוכות 2006 6-7-8.10 החלה מכירת כרטיסים פסטיבל בראשית פסטיבל מוזיקת עולם הצפון מתחיל בבראשית מכירות מוקדמות בכל הארץ 149 שקלים עד ה21/9 צפון דודי 050-7718844 נהריה והסביבה חי 052-4816645 חדרה והסביבה גיתאי 052-2367826 רמת הגולן יהב 054-5968430 מרכז סמואל 050-2227005 השרון שוקי 054-5207669 מרכז-דרום עידן 054-7510652
 
אולי קצת פרטים?..

תנדבו משהו..אם מוכרים כרטיסים וודאי יודעים איזה הופעות הולכות להיות שם,לא?.. :) ONE LOVE
 

משועמם18

New member
כרגע עוד מין מידע

בדרך כלל כמו בכל שנה רשימה האמנים מיתפרסמת רק כשבועיים לפני הפיסטיבל כיוון שלא הכל סגור ותמיד יש שינויים של הרגע האחרון
 
ההודעה שורשרה ולא נמחקה חד פעמית

כיוון שמדובר באירוע שטרם פורסם. הודעה אחת נמחקה כיוון שלא שורשרה למקום הנכון וגם כיוון שדיברה על אירוע שכבר פורסם פעמיים! תזכורת-אני לא גננת! בבקשה כבדו את כללי הפורום ושרשרו למקום הנכון. לתשומת לב כולכם!!! גיל.
 

BlackShahar

New member
גדרה\הישובים שבאזור\רחובות וכו'

אפשר לדבר עם עומר 0546844504
 

Zed off

New member
ביום שישי הזה 8.9!!!

מסיבה והופעה רגאיי ענקית ביום שישי הזה בקיבוץ עין המפרץ!!!! מחזירים את הצפון לעניינים
 

yaarasta

New member
SOUND-SYSTEM FESTIVAL בראש-השנה23.9

בראש השנה הקרב ובא, ולחלוטין ללא עוררין, מתקיים פסטיבל הסאונד-סיסטמז הראשון בישראל! £150£ £150£Israel SOUND-SYSTEM Festival 2006 בתפריט יקחו חלק יותר מ 15 סאונדסיסטמז/צוותים/הרכבים!! שזה אומר: יותר מ- 30 תקליטנים!!! £110££110£ וכולם כולם כחול לבן!! £90££90££90£ (אך מתובלנים היטב באדום-צהוב-ירוק!) הפסטיבל יתחיל ביום שבת ה- 23.9 בשעה 18:00 התקליטים הראשונים שיסתובבו יהיו של ROOTS & CULTURE, DUB ו- FOUNDATION REGGAE ועם התחזקות הערב, הסגנונות ינועו דרך EARLY DANCEHALL ואחרי חצות הסאונדים יתחילו להפגיז עם DANCEHALL בוער ועצמתי עד הבוקר, ואז מובטחים סגנונות נוספים ומעניינים!!!!! בזה אחר זה יעלו:
Spencer Crew Dub Flowers Geemel Sound Twelve Tribes Sound system KobiX (Krembo Records)1 Laroz Sound System & Sabo (Soulico)Back2Back Afficoman Hosting the Brass Brothers & Smiley Abujah Sound system yesAya Crew Rude-Boy Sound system A-Mar Sound System 007Crew RPG Sensi sound ועוד אורחים שמצטרפים ממש בימים אלו!!!!!
הסאונד שייבנה במיוחד לאירוע הזה יבטיח שישמעו את הבאסים לפחות עד ג'מייקה. פסטיבל "SOUND"סיסטם צריך SOUND איכותי וללא פשרות... וכך יהיה !!!!!!!!!!!!!!
מתוכנן ערב מיוחד במינו, שישלב את סגנונם הייחודי של כמעט כל תקליטני הרגאיי במחוזותינו, אשר יתחיל מוקדם, לפני השקיעה, וימשיך עד אחרי הזריחה!!! תל יצחק הינו מועדון בכניסה לקיבוץ תל יצחק, שנמצא דרומית לנתניה. גדול, מרווח, עם פינות ישיבה וזולה בתוך המועדון, ישנה גם חצר גדולה ומפנקת ובא תהיה צ'אי-שופ, פינות זולה, נרגילות, ובמה נוספת. דוכני אומנות, באסטות, ואוכל יהיה כמובן גם! יהיה ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת החל משבוע הבא!! אז כמו שאמרתי לפני מספר שבועות: לרשום ביומנים! כי ארוע כזה אתם לא רוצים לפספס!!! BLESS UP ONE LOVE -יעראסטה (הערה: יגאל ganjah vibes מופיע בפלייר, אך לא יוכל לתקלט באירוע. עמכם הסליחה )
 

yaarasta

New member
איך מגיעים אתם שואלים?

תל יצחק הינו קיבוץ הנמצא דרומית לנתניה. עם מגיעים מכביש החוף: פונים מזרחה בצומת פולג, וממשיכים עם הכביש אחרי "איקאה" לכוון מזרח עוברים את תחנת הרכבת של בית יהושוע וישר אח"כ פסי רכבת. ממשיכים עוד 5-7 דקות על הכביש, ותל יצחק יהיה מצד ימין. עם מגיעים מהכביש הישן: פונים מערבה בצומת בני דרור, לכוון אור יהודה, וממשיכים ישר עם השילוט עד שמגיעים לתל יצחק מצד שמאל. בקרוב אני יעלה פה מפה, ויהיה גם אפשר לקבל הסבריי הגעה באתר reggae.co.il הסעות מאורגנות גם כן יהיו.
 
אפשר לתקן?

כשפונים מזרחה בצומת פולג.... אחרי הפסי רכבת זה דקה גג שתי דקות נסיעה 0 ולא 5-7). ותזכיר שיש תחנת דלק, ואז פונים ימינה לתל יצחק, ישר יש עוד פנייה ימינה, תראו תחנת דלק של "דלק" מצד שמאל ומיד אחרי המועדון מצד שמאל שלכם. לבקשר לכביש הישן (מס' 4/גהה) פונים מערבה בצומת בני דרור ולא לכיוון אור יהודה- אור יהודה זה ליד יהוד (יאנו דרומה) אחרי 2 דקות נסיעה (שני רמזורים) תהייה לכם פנייה שמאלה לתל יצחק (ליד תחנות הדלק- "אלון" ו-"דלק". אחרי הפנייה שמאלה לקיבוץ, תיפנו ימינה ותראו משמאלכם את התחנת דלק של חברת "דלק" שהזכרתי מקודם, טיפה אחרי התחנת דלק הזו אתם תראו את המועדון מצד שמאל :] ויער סורי על התיקונים, פשוט שזה יהיה מדויק שאם בן אדם עכשיו מסתכל על הדרך, יכול להיות שהוא לא יסתכל שוב- אז שלא יהיו בילבולים
שיהיה אחלה של יום
-כשף!
 

S t o l a

New member
רק לקרוא את זה מעביר צמרמורת....

דבר אחד ביאס אותי... שזה בתוך מועדון... לחשוב על ערב עם כל כך הרבה אומנים .. אבל שיתקיים בטבע!!!! ווואי זה היה צריך להיות טירוף רציני.... אבל חבר'ה כולם לבוא!!! נחגוג את השנה הזאת כמו שצריך !! כבוד למארגנים!
 

Ras Arbel

New member
יומולדת באשמאנט לרמי רודבוי!

גבירותי ורבותי! ביום שישי השמיני לתשיעי רמי גראמי חוגג יומולדת בסלואו משה! במסיבה מטורפת שלא תישכח עוד הרבה זמן. אז תתחילו להתכונן ולעשות כושר כי הנה זה מגיע! בדרך כלל, ויעידו החברים הקרובים, מסיבות יום ההולדת של רמי הן מהמשובחות ביותר, מסיבות שלא מפסיקים לדבר עליהן עוד הרבה זמן - גם אחרי שהכבאים וכוחות ההצלה עוזבים. בשנים האחרונות, המסיבה הזו קיבלה נופח פרטי כשכל החברים מגיעים לבית של רמי וחוגגים איתו. אנשים ממלאים את הבית והגינה והמיקרופון ואין שניה של שקט וכולם צוחקים ושיכורים וסטולים וצלילי הדאנסהול מעירים את כל השכונה. השנה - המסיבות האלו לא פרטיות יותר. השנה הטירוף הוא של כולללם. כל מי שבא לשמוע רודבוי ונהנה - יהנה יותר! כל מי שיודעת לנענע - תנענע יותר! כל מי שאוהב רגאיי - יאהב יותר! כל מי שחפץ להגיע - מוזמן! (מתנות יתקבלו בשימחה! ) אין ספק שאנשים עוד ידברו על המסיבה הזו במשך חודשים! רודבוי סאונד, כמו תמיד ובמסורת ארוכת שנים כבר, תומך בסאונדים צעירים. בערב ינגנו המוטרף הזה ינגנו גם yesaya - הסאונד שתפס את לב צעירות תל אביב יפגיז בטיונים לפנים. כבוד אריאל ומאור - you large! 007 crew - הסאונד הצעיר והמבטיח ייתן לכם מנה רצינית עם הגשה ייחודית וגישה מקורית . כבוד לטובא, נצ'י נץ' וseen-i! וגם הפתעה מיוחדת - dj nephew G הידוע גם כ"האחיין" ינגן קצת היפהופ ויכניס אותנו לאוירת ריקודים! כבוד רועי! וגם... כמובן רודבוי סאונד (אולי אפילו ניתן לרמי לתקלט קצת)! וגם... במסורת של birthday bashment של שנים קודמות, יעלו ויבואו אומנים שישירו בלייב על המיקרופון ויתנו כבוד לרמי!!!! בין האומנים שירימו את רף המיקרופון בארץ יהיו במקום - צ'ולו, בזוקה, סולג'י, רביע וסמיליי ועוד ועוד ועוד. זה יהיה ב: סלואו משה כמובן. הבית הבילתי מעורער של הרגאיי בשנה האחרונה. בסלואו משה אוהבים את הקהל של הרגאיי ומנסים לתמוך בסצינה ככל האפשר. כבוד! למי שעוד לא יודע - הסלואו משה ממוקם ברחוב במחוגה 4 שבקצה פלורנטין, תל אביב. זה יעלה: 35 שקלים. ויהיו גם הפתעות שאפילו רמי לא מוכן אליהן! והוראות אחרונות- *מומלץ לעשות כושר לפתח את הסיבולת לב ריאה לפני האירוע. *לא מומלץ לאנשים עם לב חלש או לנשים בהריון (אם כי האפשרות להכניס מישהי להריון בזמן האירוע לא נשללת מראש) *כדאי להצטייד במשרוקיות, זמבורות, צפצפות, חזיזים, זיקוקים, להביורים, מטפים, שכפצ"ים ושאר ירקות! *בנות - רצוי להגיע בלבוש מינימלי! רודבוי סאונד מזמינים את כוללללללם להגיע ולחלוק כבוד עם הסלקטה מספר אחד במדינה - רמי רודבוי!!!! תגיעו ותנו ריספקט לרמי גראמי ביום ההולדת שלו! כבוד לכולם והרבה אהבה לבנות! רודבוי סאונד
 

DuBsYs

New member
take it in a different style

אהלן, הערב במסגרת פסטיבל "טעימות מיפו 3" שנערך בשוק הפשפשים ביפו תהייה הופעה חד פעמית עם הרידדים סקשן של זבולון דאב: אילן סמילן - גיטרה אלון כרמלי - בס אסף סמילן - תופים ואורח מיוחד מניו-יורק: איתי קריס - חליל. בהופעה ננגן בעיקר חומרים מקוריים שנוגעים בסגנונות שונים של מוסיקה שחורה כמו ג’אז, Fאנק, רגאיי, אפרו ביט, מוסיקה אפרו-לטינית ועוד... שווה מאוד למי שרוצה לפתוח את הראש ולשמוע מוסיקה מקורית עם המון גרוב ואנרגיה חיובית. הערב (חמישי) ברחבת "שוק הרוכלים" (בין רחובות יפת, עמיעד ועולי ציון) ב21:00, הכניסה חופשית!!! *בגלל שמדובר בפסטיבל, ההופעה תהייה די קצרה (כשעה) וכדאי להגיע בזמן.
 

Ben Dor

New member
בראשיתת =]

כרטיסים לפסטיבל בראשית ב6-7-8/10 בחוף דוגית ניתן להשיג אצלנו! מור 0578528902 0548040822 סתיו
 
למעלה