בעיקר משום שהרוכבים יהיו לאחר שבוע בהרים. והיום בק"מ ה- 60 של הקטע הם יעברו ליד האנדרטה של הרוכב האיטלקי פאביו קאזרטלי ז"ל. האלוף האולימפי מ 1992 שנהרג המורדות הפירינאים בטור של 1995. הוא רכב עם ארמסטרונג באותה קבוצה (מוטורולה)
א) האם נראה לכם שרסמוסן (שעכשיו תקף את הדבוקה) מנסה ללכת על מלך ההרים? ב) מישהו יודע איך באסו הצליח בנג"שים בשנה שעברה (בפרולוג הוא הפסיד חצי דקה על המנצח - זה הרבה?) ג) למאיו שוב יש בעיות באופניים - מה קורה פה?
. 1) קשה להאמין שראסמוסן הולך על החולצה המנוקדת, ההפרש שלו מויראנק הוא גדול מדי (21 נקודות לדני ו-95 נקודות לצרפתי). ראסמוסן ינסה להשיג ניצחון, או לעזור לליפהיימר במקרה שהוא יתקוף. ראסמוסן הוא רוכב מאוד חזק, ובוואלטה הוא התקיף קטע אחר קטע, עד שהוא הצליח לנצח קטע (אם אני לא טועה הוא סיים בעשירייה הראשונה שם). 2) באסו לא הצליח בנג"ש, זו נקודת התורפה שלו. אחת הסיבות למעבר שלו לקבוצה של ריס, היא כדי שהוא יוכל לשפר את היכולות שלו בנג"ש. במהלך כל העונה היו דיווחים על כך שהוא נמצא המון זמן במנהרות רוח על מנת לשפר את היכולות שלו. בינתיים לפי התוצאות שלו העונה, השיפור עדיין לא משמעותי. אבל יכול להיות שנופתא ממנו. 3) שאלה טובה, צריך לשאול את הטכנאים של אוסקלטל. אבל יכול להיות שהוא עבר לאופניים קלות יותר לקראת ההרים.
וגם מזון, בין ק"מ 50 ל-20 ק"מ לפני הסיום, פרט לימים חמים במיוחד, אז ינתן אישור חד-פעמי. הרוכבים המכניסים בקבוקים לחולצות הם הפועלים, "הדומסטיק" המביאים מים לרוכבים האחרים. לכן הם מכונים גם "מביאי המים".
ז"א האם אין מרמור רצחני אצל הדומסטיקים ? או שזה בעצם כל העניין ? נראה לי נורא מבאס להיות תמיד זה שצריך לוותר , על הגלגל , על הזמן .. על הכבוד? או שרק להיות בקבוצה של אמרסטרונד/אולריך וכיוב זה כבוד (וכסף..)
שון קלי אמר בתגובה לשאלה שארמסטרונג דאג רק למתחריו העיקריים (לפחות לגבי אתמול) ולכן היה די מרוצה מהסיטואציה אליה הגיע עם באסו. בכל מקרה הוא טוען שזה לא שהוא לא ניסה לנצח, אלא פשוט הגיע לסיפוקו (אם אפשר לתרגם כך) מהסיומת של הקטע.