אכן
אכןבוודאי שלא יחכו שעה לרכבת אם יש חלופה.
עדיין רבים לא יסעו מיוזמתם באוטובוס אם יש רכבת.
אכןבוודאי שלא יחכו שעה לרכבת אם יש חלופה.
עדיין רבים לא יסעו מיוזמתם באוטובוס אם יש רכבת.
כאחד שחובב נסיעה ברכבת אני מעדיף אוטובוס ...בניגוד אליך רוב הנוסעים מעדיפים רכבת על אוטוב
על פי מספר הנוסעים נראה שחל גידול במספר הנוסעים גם ברכבת וגם באוטובוס. לא חושב שרבים עברו מהרכבת לאוטובוס.
הנסיעה ברכבת נוחה יותר ואמינה יותר מבחינת זמנים ושווה לנסוע בה גם במחיר יותר גבוה, או זמן מעט יותר ארוך.
רק למעטים יותר נוח לנסוע באוטובוס מטלטל מאשר ברכבת.
מהיר יותר?כאחד שחובב נסיעה ברכבת אני מעדיף אוטובוס ...
בקו ב"ש-ת"א .
1. מהיר יותר
2. זול יותר
3. מיקום תחנה נוח יותר בב"ש עבורי
ואני אומר זאת כאחד שסובל מבחילות באוטובוסים [לרוב במאספים] .
אם אני מצליח "לשרוד" בשלום נסיעה בקווים 370/380 אז תאמין לי שאחרים
בוודאי ובוודאי מצליחים לשרוד את הנסיעה .
מתי כן אני משתמש ברכבת ועשיתי זאת מספר פעמים בשנה האחרונה,
בנסיעות לנתב"ג נוח לי יותר להגיע ישירות לטרמינל דרך ת"א הגנה .
כן, מרכבת מרכז למרכז אורן בשעה ו4 דקותמהיר יותר?
כן מהיר , אני גר בכניסה לבאר שבע מצפון ...מהיר יותר?
אבל זה יתרון לאוטובוס שנובע מהמבנה שלכן מהיר , אני גר בכניסה לבאר שבע מצפון ...
בשבילי זה מעולה , יש כאלה שגרים בהמשך מסלול ההורדה/עליה
כמו תחנת מרכז מורים/מרפאות חוץ .
מה קורה עם רכבת , אני צריך לרדת בתחנת האוניברסיטה/מרכז ולקחת אוטובוס
עירוני , זה עוד תשלום נוסף ויותר מכן זמן נוסף .
יתרון הוא יתרון, לא חשוב ממה הוא נובע ...אבל זה יתרון לאוטובוס שנובע מהמבנה של
באר שבע שיהיה קיים גם אם יהיו 10 רכבות ישירות בשעה בין באר שבע לתל אביב.
כי הדרך מהתחנה המרכזית של באר שבע ליציאה מהעיר לכיוון תל אביב עוברת דרך חלק נכבד מאזורי המגורים ומוקדי העניין של באר שבע.
היתרון הזה לא קשור לרמת השירות הרכבתי.
צריך להקים תחנת רכבת חדשה בכניסה לעיראבל זה יתרון לאוטובוס שנובע מהמבנה של
באר שבע שיהיה קיים גם אם יהיו 10 רכבות ישירות בשעה בין באר שבע לתל אביב.
כי הדרך מהתחנה המרכזית של באר שבע ליציאה מהעיר לכיוון תל אביב עוברת דרך חלק נכבד מאזורי המגורים ומוקדי העניין של באר שבע.
היתרון הזה לא קשור לרמת השירות הרכבתי.
ויהיה לי יתרון בשאר חלקי העיר...צריך להקים תחנת רכבת חדשה בכניסה לעיר
תחנת רכבת חדשה במרחק 5 דקות הליכה ממרכז אורן ישרת המון תושבים בשכונות ד׳, רמות, יא׳ ונחל עשן, וכך לאוטובוס לא יהיה יתרון בחלק הזה של העיר.
לא אמרתי לבטל אמרתי להוסיף תחנהויהיה לי יתרון בשאר חלקי העיר...
אי אפשר לבטל את תחנת באר שבע-צפון כי היא משרתת את האוניברסיטה, ואז פשוט הארכת את זמן הנסיעה הארוך גם ככה.
לא אמרתי שאמרתלא אמרתי לבטל אמרתי להוסיף תחנה
הזמן שיתווסף לנסיעה הוא זניח, אולי דקה כשיהיו רכבות חשמליות, והאוכלוסייה שתחנה זו תשרת היא גדולה.
בלי חישמול זה יוסיף 2 דקותלא אמרתי שאמרת
אמרתי שאם לא מבטלים אז נוסף זמן נסיעה.
לא יודע כמה זה יוסיף, אולי בחשמול באמת רק דקה אם כי אני בספק.
בכל מקרה, אני זוכר שמישהו אמר כאן בפורום שיש תכנון רחוק מאוד של תחנה בכניסה לעיר (מיכאל?)
כן, והזמן בין התחנה הראשונה בתל אביב לתחנהבלי חישמול זה יוסיף 2 דקות
בתל אביב ובחיפה יש ארבע תחנות רכבת, באר שבע יכולה להרשות לעצמה שלוש.
יותר תחנות=שירות יותר טובכן, והזמן בין התחנה הראשונה בתל אביב לתחנה
האחרונה הוא רבע שעה.
עניין זמני בלבדכן, והזמן בין התחנה הראשונה בתל אביב לתחנה
האחרונה הוא רבע שעה.
והוא החשמול?עניין זמני בלבד
עד שיואילו להשתמש בתשתית ובציוד מתאימים.
כמה זמן נסיעה אתה צופה בין ת"א ההגנה לאוניברס
ולא פחות חשוב, הציוד.
בהשוואה לקטעים דומים במערכותכמה זמן נסיעה אתה צופה בין ת"א ההגנה לאוניברס
יטה? ובכמה זמן תחנה נוספת בכניסה לב"ש עשויה להאריך את זמן הנסיעה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.