תאונה בחו"ל
שלום, הייתי רוצה לברר דרככם מה לעשות במקרה הזה: אני ואמא שלי הזמנו טיול מאורגן לקרואטיה סלובניה מה 2.9-9.9 דרך השטיח המעופף. לצערי בסוף היום הראשון של הטיול, בקרואטיה אמי החליקה, פרקה ושברה את הכתף. במקום פינוי מיידי באמבולנס לבית החולים הכי קרוב, המדריכה טענה כי אינה מכירה מספרי חירום ולא הנהג והיא אינה יודעת איפה יש בית חולים קרוב, לכן נאלצנו לנסוע מרחק של כשעתיים וחצי באוטובוס, עם פיתולים וסיבובים מאוד חדים, כבישים משובשים , בעוד שאמא שלי סובלת מכאבים איומים והכתף שלה פרוקה. המדריכה לא עשתה כל מאמץ לברר מספרי חירום!!! ולא הגיעה פעם אחת למושב שלנו אלא אני זו שנאלצתי כל פעם לבוא עד אליה תוך כדי שאני מסתכנת בנסיעה הזו כדי לשאול אותה מה קורה ולהתעקש שיקחו אותנו לבית חולים. כשמהמלון הזמנו אמבולנס לבית החולים, היא לא טרחה לבוא איתנו, לעזור לי בענייני הבירוקרטיה היות ובמדינה הזו לא ממש דוברים אנגלית..וגם שכחה את הפלאפון שלה בחדר כדי ללכת לאכול ארוחת ערב עם הקבוצה!!!!! הביטוח היה בסדר גמור איתנו, היו זמינים 24 שעות ולבסוף הם ששילמו את כל הוצאות בית החולים כולל הטסה לארץ. השאלה- איך ממשיכים מפה? עילה לתביעה אין לי ספק שיש- השאלה את מי תובעים- את המדריכה? את השטיח המעופף? מה עם המשך הטיפול בארץ ? אמא שלי קנתה סד מיוחד (shoulder emobilayzer) שעלה לה 360 ש"ח וקופ"ח משתתפת ב85% מהקניה, אבל מה עם השאר? דרך הביטוח? דרך קופ"ח? כמו כן לאמי יש ביטוח תאונות אישיות- האם יש מקום לפנות אליהם? אודה לכל עזרה שהיא כולל המלצה לעו"ד טוב לעניין, כי לדעתי יש לנו קייס מאוד חזק. אגב אמי במקצועה היא גרפיקאית וזו יד ימין שלה, הדומיננטית שנשברה, אז גם אובדן כושר עבודה מעורב וכל זה בגלל רשלנות פושעת של מדריכה. תודה שוב, עדי.
שלום, הייתי רוצה לברר דרככם מה לעשות במקרה הזה: אני ואמא שלי הזמנו טיול מאורגן לקרואטיה סלובניה מה 2.9-9.9 דרך השטיח המעופף. לצערי בסוף היום הראשון של הטיול, בקרואטיה אמי החליקה, פרקה ושברה את הכתף. במקום פינוי מיידי באמבולנס לבית החולים הכי קרוב, המדריכה טענה כי אינה מכירה מספרי חירום ולא הנהג והיא אינה יודעת איפה יש בית חולים קרוב, לכן נאלצנו לנסוע מרחק של כשעתיים וחצי באוטובוס, עם פיתולים וסיבובים מאוד חדים, כבישים משובשים , בעוד שאמא שלי סובלת מכאבים איומים והכתף שלה פרוקה. המדריכה לא עשתה כל מאמץ לברר מספרי חירום!!! ולא הגיעה פעם אחת למושב שלנו אלא אני זו שנאלצתי כל פעם לבוא עד אליה תוך כדי שאני מסתכנת בנסיעה הזו כדי לשאול אותה מה קורה ולהתעקש שיקחו אותנו לבית חולים. כשמהמלון הזמנו אמבולנס לבית החולים, היא לא טרחה לבוא איתנו, לעזור לי בענייני הבירוקרטיה היות ובמדינה הזו לא ממש דוברים אנגלית..וגם שכחה את הפלאפון שלה בחדר כדי ללכת לאכול ארוחת ערב עם הקבוצה!!!!! הביטוח היה בסדר גמור איתנו, היו זמינים 24 שעות ולבסוף הם ששילמו את כל הוצאות בית החולים כולל הטסה לארץ. השאלה- איך ממשיכים מפה? עילה לתביעה אין לי ספק שיש- השאלה את מי תובעים- את המדריכה? את השטיח המעופף? מה עם המשך הטיפול בארץ ? אמא שלי קנתה סד מיוחד (shoulder emobilayzer) שעלה לה 360 ש"ח וקופ"ח משתתפת ב85% מהקניה, אבל מה עם השאר? דרך הביטוח? דרך קופ"ח? כמו כן לאמי יש ביטוח תאונות אישיות- האם יש מקום לפנות אליהם? אודה לכל עזרה שהיא כולל המלצה לעו"ד טוב לעניין, כי לדעתי יש לנו קייס מאוד חזק. אגב אמי במקצועה היא גרפיקאית וזו יד ימין שלה, הדומיננטית שנשברה, אז גם אובדן כושר עבודה מעורב וכל זה בגלל רשלנות פושעת של מדריכה. תודה שוב, עדי.